joululahjavinkki tulevalle isälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva äiti

Vieras
Mitä keksisin antaa jouluna miehelleni, josta tulee vajaan parin kk:n päästä isä?
Haluaisin muistaa jotenkin henkilökohtaisella lahjalla, jollain, josta hän muistaa joulun lopun elämänsä.

Ajattelin alunperin jotain paitaa painatuksella (saa kuulema jopa ultrakuvista), mutta sitten mietin, että haluaisin sen olevan jotain sellaista, jota hän voi tarvittaessa kantaa mukanaan koko ajan (ei lienee kulkisi ympäriinsä ultrakuva rinnassaan :)).

Tuleville äideillehän on se lapsikoru, johon voi hankkia joko vaaleansinisen tai vaaleanpunaisen kiven.

Tietäisikö kukaan, onko miehille vastaavaa?

Kiitoksia jo etukäteen!

Mä hankin aikoinani tulevalle isälle isä-paidan joka lopulta oli niin rakas (mitä en olettanut) että piti sen niin loppuun kuin paitoja voi loppuun käyttää. Siinä luki vaan isä. Ja sitä se kuule piti innoissaan töissä ja kotona. Ja mun mies ei todellakaan ole mikään vaate-friikki tai edes miettisi sekunttiakaan mitä laittaa päälle. Paitsi juhlatilanteissa.

Toinen hankinta oli erikoisempi ja harvinaisempi viski, joka lopulta paljastui niin savunmakuiseksi ja niin hirveäksi. Joka jäi kyllä mieleen lopun ikään. Paras että hankin kyseisen pullon varpajaisiin ja edelleen miehen kaverit pyörittelee päätään, että ei sellaista hankita varpajaisiin vaan johonkin suureen juhlaan. Itse kun en viskejä tunne, niin ajattelin että kun mies niitä joskus juo niin nyt tempaisen ja yllätän kunnolla. Mutta tää jäi päähän lopun elämään, tosi harvinainen ostos mutta tosi huono.

Sen verran olen "varman päälle"-pelaaja (ei tarvi käsittää väärin), etten ostelisi lapsikoruja tms etukäteen...
Isälle ostaisin ehkä ensi jouluksi (2010) tai isänpäivälahjaksi jotain erityistä, en nyt kun ei kerran edes ole vielä isä.

olen itsekin miettinyt tuota ÄITI MONELLE mainitsemaa varman päälle pelaamista. Olisi ihan kauheaa, jos jotain tapahtuisikin, mutta toisaalta tämä pieni ahkera potkupalloilija mahassani tuntuu jo niin meidän lapseltamme, etten osaa enää pelätä alkuraskauden tavoin.

Pitääpä vielä miettiä, ehkä toi ihan puhdas ISÄ- paita olisi sittenkin se paras vaihtoehto.