Joululahjoista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Mun pojulle on monen monta lahjaa jo ja koko ajan silti mietin että mitä vielä vois ostaa :o . Pojalle jo yli 10 lahjaa, pari ostin jo kuukausia sitten mut kuitenki.. En tajuu ku koko ajan tekis mieli jotain vielä ostaa, mietin että jos hakisin sen ja sen vielä ens viikolla ja sit ei enempää... Eilen mietin että enää en osta mitään.. Onhan muutkin tälläsia?? Eikös? =)

Juu, meitä löytyy :D

Meillä oli isännän kanssa sopimus rahasummalle, joka likan lahjoihin saa mennä. Tuolla summalla taisin ostaa 15 pakettia. Nyt paketteja on ainakin 10 lisää ilmaantunut ja summa ylitetty reilusti, joskin lopetin jo laskemisenkin.

Enkä usko, että lahajmäärä olisi täynnä.

Mä OLIN, kunnes huomasin ettei se lapsi osaa sitä suurta lahjaröykkiötä arvostaa, löytää sen 1-2 suosikkia ja leikkii niillä, loppuja se ei edes muista mitä sai. Nyt saa yhden isomman lahjan ja sitten perinteisen pyjaman ja pyyhkeen ja namia.. plus sitte mitä sukulaiset ja muut ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
:ashamed: :ashamed: :ashamed: Lähtee aina vähän lapasesta tuo lahjahomma meillä.

mulla kans :ashamed: Tiiän et tyttö ei jaksa varmaan aukasta ees kaikkia... Mut tein päätöksen et ens vuonna vaan pari lahjaa itte ja loput sukulaisilta sit.. Nyt se on jo myöhästä.

Tässä tapauksessa on toimivampaa, että niitä löytöjä kerää kaapin perukoille ja antaa lahjoja sitten ympäri vuotta. Köh, köh...

Mä olen heikko ja ostelen tolkuttomasti kirjoja ja teen löytöjä kirpputorilla ja tarjouksesta. Mutta ei kuitenkaan ole järkeä, että ne kaikki annetaan kerralla. Osan pistin tavarakalenterin osaksi ja paljon on tuolla kaapissa odottamassa ensi vuotta ja sopivia hetkiä. Jouluna poika saa meiltä tavarajoulukalenterin, pikkujoululahjan (oli kirja) ja 5 pakettia (joista yhdessä lisää kirjoja). Kaapissa on toki piilossa vaikka mitä...

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
:ashamed: :ashamed: :ashamed: Lähtee aina vähän lapasesta tuo lahjahomma meillä.

Montako lahjaa ootte ostanut? :)

oisko n. 15 per nenä tällä hetkellä. Aina aiotaan pysyä max kymmenessä mutta on se vaikeeta :ashamed: Osa kuitenkin vaatteita yms tarpeellista...

Yhteistyössä