Mun pojulle on monen monta lahjaa jo ja koko ajan silti mietin että mitä vielä vois ostaa
. Pojalle jo yli 10 lahjaa, pari ostin jo kuukausia sitten mut kuitenki.. En tajuu ku koko ajan tekis mieli jotain vielä ostaa, mietin että jos hakisin sen ja sen vielä ens viikolla ja sit ei enempää... Eilen mietin että enää en osta mitään.. Onhan muutkin tälläsia?? Eikös? =)