T
tt
Vieras
Oletteko miettineet ostamianne lahjoja, tai niitä mitä aiotte ostaa että tarvitaanko niitä, leikkiikö lapsi kyseisellä lelulla? Onko asia/tavara käytössä vielä viikon, kuukauden tai kahden kuukauden kuluttua? Onko perheenne viime jouluna saamista joululahjoista miten moni vielä käytössä? Mitkä tavarat on jo unohtuneet kaappeihin tai heitetty roskiin?
Mietin vaan kun tuntuu että täällä joillakin on tärkeämpää se että paketteja on paljon.
En tarkoita kirjoituksella kritisoida sitä että jouluksi ostetaan paljon tavaraa, vaan sitä miten mielekkäitä nämä ostokset ovat.
Kommentteja, ajatuksia?
Mietin vaan kun tuntuu että täällä joillakin on tärkeämpää se että paketteja on paljon.
En tarkoita kirjoituksella kritisoida sitä että jouluksi ostetaan paljon tavaraa, vaan sitä miten mielekkäitä nämä ostokset ovat.
Kommentteja, ajatuksia?