P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 00:10 pi pa re kirjoitti:lilleriinamiks joudut meneen verikokeisiin kun pojalla on vesirokko? onko sulla ollu vesirokko pienenä? ajattelin vaan kun olen menossa sukulaisiin jossa vesirokkoa liikkeellä. että uskallanko mennä?en ole varma oonko sairastanu sitä. mistä sen voi tietää?no jos olenki niin voikohan se tarttua sikiöön.. onko kellään tietoa? taidan soittaa huomenna neuvolaan. alkoi askarruttamaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 18:13 Mötkylä kirjoitti:Täällä tosiaankin tehdään np-ultra alakautte. Ja virtsarakon oltava tyhjä, niin ohjeistettiin. Mulla np-ultra, kun on rv 12+2, ja kuulemma just sopivat viikot siihen hommaan. Verikokeeseen menen jo kun viikkoja 10+6. Siihen hommaan kuulemma ne viikot just ihanteellisia.
Montako verikoetta raskauden aikana otetaan?? En nimittäin vihaa mitään niin paljo ku niitä. Meinasin jo pyörtyä neuvolassa, ku otettiin ekan kerran. Tiedän että synnyttäminen on varmaan biljardi kertaa kivuliaampaa, mut silti inhoan verta ja neuloja.
Mulla on alkanu selkeesti pahoinvointi hellittää, mut päänsärky ja huimaus tulleet uusina oireina. Aampahoinvointia on kylläkin. Vinkkinä pahoinvoinnista kärsiville: kannattaa laittaa herätyskello soimaan n. 2h ennenku pitää varsinaisesti nousta, ja syödä banaani ja jatkaa sit unia. Sit kun nousee, ei oo yhtään niin paha olo! Mulla ainakin tepsii.
Mua kans itkettää kaikki hasut jutut. Täällä ei saada neuvolasta Vau-kirjaa, vaan "meille tulee vauva"-vihkonen. Ni mua aina itkettää kun mä kattelen niitä kuvia, ne on niin lutusia...Lisäksi mua on jo pari päivää itkettäny kun muistelen mitä täti sanoi puhelimessa kun varasin aikaa np-ultraan ja kun kysyin, kauanko ultraus kestää, ni se sanoi et "riippuu siitä kuinka kuvauksellinen pikkukaveri siellä on!" Ni se itkettää sit mua...hassua!
Me kerrotaan sunnuntaina meidän vanhemmille tästä. Arvaa jänskättääkö?? Omien vanhempien kaa mulla on tosi viileät välit, mut äitienpäivän kunniaksi aion ottaa iteeni niskasta kii ja mennä käymään, ja siis kertoa samalla. Yhtään en tiedä mitä tulee vastaukseksi. Toivottavasti ei mitään negatiivista, sekin kyllä täysin mahdollista! Miehen vanhemmille huvittaa kertoa enemmän, ne tulee kyl yllättyyn! Aateltiin kertoa vain silleen et "Meillä olis sit vielä yks suullinen äitienpäivälahja..."
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:11 Schätzchen kirjoitti:Mä en oksentanut eilen kertaakaan joten täälläkin pahoinvointi hieman hellittää =) . Yökin kyllä edelleen. Ja kahvin vähyys on mulla saanut aikaan päänsäryn. Se on tosi ikävää. Inhoan päänsärkyä.