Tervetuloa joukkoon Unskis =) !
Ja ONNEA ihanista ultrakuulumisista Asrai :hug: ! Et tietenkään poistu täältä joulukuisista mihinkään
.
Hassua kun täällä kaikki tuntuvat oksennelleen pojista, mutta itse en tunne yhtään pojan saanutta, joka olisi voinut pahoin, vaan kaikki tyttövauvoja odottaneet olivat tosi heikkona
. 2 ystävääni olivat samaan aikaan samoilla viikoilla raskaana eikä kumpikaan oksentanut kertaakaan. Toinen sai tytön, toinen pojan ja kumpikin odotti siis esikoistaan. Eipä taida oikein noihin uskomuksiin olla luottamista
. Onneksi meille on ihan sama kumpi sieltä tulee, kunhan olisi terve :saint: :saint: :saint: !
Ihanaa kun on vapaapäivä. Eilen nukahdin sohvalle jo yhdeksältä. Kulti sitten talutti sänkyyn, kun oli itsekin menossa nukkumaan :heart: . Henkisesti siis perjantai eilen täälläkin, kun oli voimat niin lopussa.
Tosi epäreilua, että mulla on se np-ultra niin myöhään
. Mielenterveys tekee kohta tenän, ellei aika mene vähän nopeammin.
Ihanaa ja aurinkoista vapaapäivää kaikille B) !<br><br>
Ja ONNEA ihanista ultrakuulumisista Asrai :hug: ! Et tietenkään poistu täältä joulukuisista mihinkään
Hassua kun täällä kaikki tuntuvat oksennelleen pojista, mutta itse en tunne yhtään pojan saanutta, joka olisi voinut pahoin, vaan kaikki tyttövauvoja odottaneet olivat tosi heikkona
Ihanaa kun on vapaapäivä. Eilen nukahdin sohvalle jo yhdeksältä. Kulti sitten talutti sänkyyn, kun oli itsekin menossa nukkumaan :heart: . Henkisesti siis perjantai eilen täälläkin, kun oli voimat niin lopussa.
Tosi epäreilua, että mulla on se np-ultra niin myöhään
Ihanaa ja aurinkoista vapaapäivää kaikille B) !<br><br>