tk82: Eipä enää pitkä aika ennen kuin saatte vauvan syliin. :heart: Voi kun itelläkin ois noinkin lähellä se jo... =)
pippa: Ärsyttää sun puolesta... Miten voi sitten vielä olla niin huono tuuri et on vielä sama lääkäri kahdella eri käynnillä... :headwall: Mä oisin varmaan sanonut aikaa varatessani etten sitten halua sille tietylle lääkärille..
Margaret: mä en laske vauvan liikkeitä, jos ihan normaali päivä on. Eilen oli hiukan hiljaisempaa, niin keskityin siihen et tuntuuko liikkeet mutta empä niitä laskenut... Mullekaan mitään koskaan niiden laskemisesta oo sanottu, neuvolassa aina vaan kysytty että liikkuuko.
Porsche: :hug: Toivottavasti on jo parempi mieli.
Tracy: En tiiä onko hikalla ja hengitysharjoituksilla yhteyttä, mut ärsyttävälle se kuitenkin tuntuu.

Sisko naureskeli, et ahneella on tietynlainen loppu, kun ahneena pitää litkiä sitä missä itse kelluu, eihän siitä saa kuin hikan...
vanessa tervetuloa. :wave:
polka: Älä ala miettiä sen kummemmin sun kaverin tai kenenkään muiden kertomuksia synnytyksen kestosta... Mun kaveri sai toisen lapsensa pari kk ennen kuin meidän esikoinen syntyi, ja hän selvitti täytenä totena (no, itellä toisinaan onneks suodatin toimii

) että kauankohan mulla mahtaa synnytys kestää, kun hän synnytti
toista jotain 17h. Ei meinannut uskoa kun kerroin että mulla kesti vajaa 6h. Sitten seuraavaksi piti pelätä kamalaa vauvarokkoa, joka
tulee kaikille, samoin kuin koliikki. Meillä ei kumpaakaan... Mutta niiden jälkeen hän alkoi kertoa, kuinka
jokainen pieni sairastaa korvakierteen... Meillä ei 2,5 vuoteen ainuttakaan korvatulehdusta..

Että että... Yritän siis sanoa et jokaisella on omanlainen se synnytys, ja kaikki kokee sen eri tavalla. Tämä samainen kaveri mua koitti kai pelotella, kun hän oli miehelleen suuttunut kun tämä ei joudu kokemaan kipua, ja että puudutuksesta huolimatta ei meinannut selvitä järjissään kivuista ym ym... Mutta joo, ei se (mun mielestä) oo sellasta kuin elokuvissa, et pitää roikkua isännän kraiveleissa ja huutaa suoraa huutoa.

(Katsotaan sitten kun toinen on synytyt et kuinka kävi

)
Apa: jos tuo hikka ja hiusjuttu pitää paikkansa, meille on sitten tulossa peikko.

Esikoinen ei meinaan hikkaillut, ja oli niin paksu ja pikimusta tukka ettei tosikaan.

Saas nähä mikä kummajainen tuolla masussa majailee...
Asrai: 
Pystyn jotenkuten kuvittelemaan sun säikähdyksen.

Ensin kun on selvinnyt postin paketista niin seuraavalla jo säikytellään...
vauvan vaatteista: mä oon koittanut katella sellaisia neutraaleja, paitsi sitten ne mitä on esikoisella ollut niin niissä on melko punavoittoista... Mut ite tykkään kans värikkäistä, ja ei niin haittaa vaikka kuitissa lukis poikien vaate...

Itseasiassa nykyäänkin käyn tytölle katsomassa vaatteita myös poikien puolelta, tyttöjen puolella mun mielestä jo tuollaiselle 2 veelle on ihan liian aikuismaisia vaatteita... Ja vauvan vaatteiden kohdalla katon eka sitä käytännöllisyyttä, sit alan miettiä miellyttääkö väri.
Maukkiksen mahanympärysgalluppiin osallistun lukemalla 142cm... :ashamed: Enkä yhtään muista mitä se viimeks oli...
( . ): Tänään tuntu taas enemmän suppareita kuin aikaisemmin... Piti ihan matkalla väliin pysähtyä et helpottaa... Ja kivuttomia on nyt ollut jo jonku päivän useampaan otteeseen, mut tänään nyt tuntui jo pikkasen nipistävältä kävellessä... Toisaalta en vielä haluis et alkaa kovasti kipeytymään, kun tiedä sitten kuinka nopeasti tulee lähtö... Perjantaina tosiaan pitäs kouluun päästä kokeeseen... Esikoisestakaan ei ennakoivia suppareita just ollut, että ne alkoi sitten samana päivänä yliaikaiskontrollin jälkeen ja illalla sit neiti syntyi... Kun ei sitten tiiä et meneekö toinen synnytys hitaammin vai vielä nopeammin... No mutta jos perjantai iltapäivään malttais odottaa niin se ois hyvä.
Huomenna neuvolaan, ja hyvä niin... On alkanut olla nilkat turvoksissa (eilen ihan huipussaan) ja kutinaakin on (tiedä sit onko allergiaa vai mitä...) et katotaan sitten mitä sanoo paineet ja pissa... Mut nyt taas muihin hommiin, ainakin hetkeks...
Shamandalie ja Torsti 37+2 :heart: