Voi kun ihanien uutisten kanssa Moksa ilmoitteli itsestään

Ja hienoa että kaikki meni hyvin! Vielä kerran onnea :flower: Näin niitä lapsosia alkaa yksitellen tupsahdella
Ja aiheesta sujuvasti oman navan ympärille eli tänään oli lääkärineuvola. Ja kuten olin jo aavistellut, ei puhettakaan että kohdun suulla/kaulalla olis tapahtunut mitään kypsymisen merkkejä! Lääkäri veikkas että LA tullaan saavuttamaan... Odottelua siis tiedossa vielä useampi viikko! Etten vallan odottais "uutta Jeesus-lasta" joka näkis päivän valon 24.12

Heh, heh, mut jostain tää huumori on revittävä... Lääkäri veikkas neidille tämän hetkiseks painoks 3kg (käsikopelolla) ja totes "onhan tää jo aikas mötikkä", tarkoittaen ihan hyvää. Veikkas että jos La saavutetaan niin paino on vissiin 3,5kg tienoilla. Ja kun neidille oltiin tehty painoarvio, alkoi lääräri tutkia mun lantion leveyttä ja totesi "kyllähän tästä lantiosta alle 4kg lapsi tulee hienosti ulos". Että tällainen lääkärivisiitti, nyt vaan kärvistellään, ja odotellaan josko supistukset saapuisivat joskus tännekin!
En siis edelleenkään tiedä mikä on kivulias supistus, ainoa siihen viittaava "oire" on ollut mahan kovettuminen. No, kyllähän tässä ehtii tapahtuun vaikka mitä ennen H-hetkeä (=LA), mulla kun viikkoja ei kuitenkaan ole "kuin" 36+3.
Niin ja piti tohon
painon nousuun lisätä oma lukemani eli viikossa tullut +1092g. Tiedä sitten aiheuttiko eiliset 4(isoa) Arnold´s donitsia kevyttä piikkiä tulokseen :ashamed: Nyt kokonaissaldo on +20kg että repikää siitä... Ja
vyötärön ympärysmitta on 112cm.
Jeps, taidan lähteä tekemään pölynimurivertailua alan liikkeisiin

Mun vanhemmat lupas ostaa joululahjaks imurin, mutta saan itse valita sopivan mallin! Niin ja samalla voisin ostaa ananasta ja mansikoita, josko auttaisivat tähän järjettömään turvotukseen :/ Tänään on taas se päivä kun ainoat jalkaan menevät kengät jo kumisaappaat! No, mut "onneks" ulkona sataa vettä, näyttäisin tosi törpöltä punaiset kumisaappaat jalassa jos "maas ois hanki ja järvet ois jäässä".
Heipä hei :wave:
Nora ja "Mötikkä" (ent.Vilma) 36+3