Jouluntähdet -05- joulukuun läjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koivunkäpy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave: :laugh:

Eka hiljainen hetki, Vili nukkuu ja Tomi on Artun kanssa asentamassa anopille antennia. Siis anopin telkkuun, vaikka joskus tuntuis että anoppikin kaipais uutta.. :kieh: Itse kukin, varmaan! :laugh:

Joulusta selvittiin, lahjoja tuli hirmuisesti ja Arttu kiljui riemusta niitä aukoessaan, oli pukki tiennyt mistä meillä tykätään.. Suurin riemu syntyi HERÄTYSKELLOSTA!!! :laugh: kyllä se riemu siitä laantuu sitten kun joskus se täytyy ottaa käyttöön oikeasti.. :whistle:

Pepille paranemisia koko perheelle. Toivottavasti Jonttusen synttärit onnistuu, ja teidän uuden vuoden synttikset myös. Olette ansainneet omaa kivaakin! Ja niistä hepenistä.. eihän niitä ole tarkoitettu koko päivää pidettäviksi, hetkeks vaan ennenkun joku ne jo riisuu.. ;) :D Hei ja Osmosalia, tee siitä mehua, eihän sitä sinällään juo se kuuluisa erkkikään! :x

Pukki toi mulle uuden puhelimen, vau! Olen aivan onnessani, pitkään olen uutta halunnut.

Katinka, varaat mulle sit vaan ajan, kyllä me sulle uudet rillit hoidetaan! :D

Uudessa työpaikassa olen ihan viihtynyt, nyt etenkin kun sinne tuli uusi aluepäällikkö josta tykkään (olenko maininnut, mun ent. työpaikan myymäläpäällikkö.. :whistle: houkuttelin mukanani..) ja joka saa myymälöitten remontteihin sun muuhun vipinää. Se stressi on ollut ihan positiivista, mutta kroppa ei taida tuntea eroa hyvän ja huonon stressin välillä.. Nyt on kädet jo rauhallisemmat, mutta päänahka on ihan kamala, enkä siis voi sitä värjätä, siis sitä tukkaa, ja se on musta ihan hirveää. Juurikasvua on nyt jo sentti, ja HARMAITA löysin toisen "leskenloven" kohdalta (eihän mulla siis sellaista ole, mutta siitä kohdalta, you know..) ja malli on aivan ylikasvanut, mutta ei tee mieli leikkauttaa kun sit tulis esiin vielä enemmän juurikasvua.. |O Peruukkikauppaan kohta tieni käy.

Jahas, isäännäät tuloo. Halit ja terkut kaikille, Jeluselle ja muille kaivanneille.. Tanskusta on jatkossakin kiva kuulla, onnea matkaan työhaastattelujen kanssa!

Ja täältäkin ilmoittautuu uninen tonttu lahjavuoren alta! Onni vielä nukkuu joten jospa jonkin rivin sais kirjoitettua. Reissu meni hyvin, nätiin paljon sukua ja kavereita. Joulupukkikin kävi ja toi kivoja lahjoja. Synttäreitä juhlittiin sitten 26.päivänä ja huomenna vielä lisää täällä kotona :heart: . Onni on saanut lahjaksi (joulu ja synttäri..) mm. Brion junaradan, dubloja (Onni tykkää rakennella niillä tosi paljon!), keppihevosen, Tomi Traktori-pakkauksen, vaatetta, kirjoja... Itse sain mm. kirjoja ja hierontalahjakortin :).

Ennen reissuun lähtöä oli tiukka tilanne :/ . Mullahan oli Onnia odottaessa paljon supistuksia juuri tässä keskiraskaudessa (nyt on rv24) ja sain liikuntarajoitteet. Nytkin on sanottu kun kohdunsuu pehmentynyt että pitää otta maltilla kaikki. Nooh, sit silloin illalla tulikin ensin yksi lievempi supistus ja sen jälkeen 3 kovaa, kipeää ihan kuin keskellä synnytystä oisin ollut, 3 minuutin välein. Mulla oli oikein hiki jne. Se säikäytti ihan valtavasti ja jos niitä ois tullut yhtään enää, oisin lähtenyt näytille ja joulu ois mennyt varmaan sairaalassa. Mut seurattiin tilannetta ja reissuun sit seur päivänä lähdettiin ja olen nyt ollut tosi rauhakseltaan. Tänään kävin eka kertaa ulkoilemassa kävelyn muodossa vajaan kilsan (koko perheellä) ja siinäkin tuli kipua. Et nyt sit on otettava oikeasti rauhallisesti parisen kuukautta ainakin. Lääkäri mulla on 15.1 ja toki aiemmin meen, jos jotain vielä tulee. Mut pitäkää peukkuja et supparit pysyy poissa. Ei se niin helppoa ole, you know, hoitaa parivuotiasta ja pysyä aina vaan "levossa" siinä samalla, siis silloin kun mies on töissä, työt alkaa taas 2.1.

Meiltä meni joku osa tietokoneesta ja tietsikka menee huoltoon ensi viikon alusta joten me mennään nettipimentoon joksikin aikaa. :attn: Elkää siis ihmetelkö!

Peppi miekin käyttäisin nyt lääkärissä... Kuulostaa kyllä rankalle, voimia!

Nyt alkoi itku makarista joten mentävä on, mut sitä ennen kaikille OIKEIN HYVÄÄ TULEVAA VUOTTA!

Paljon, paljon ONNEA Matias 2v.!! :flower: :hug: :heart:

Myöhästyneet onnittelut myös Wilhelmiina, Onni ja Joonas!! :flower: :hug: :heart:

Danjuska: :hug:

Hannamari: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Kiitos paranemistoivotuksista ja "tsempeistä" :hug: :hug: Mun mielestä ei kuitenkaan tarvis maksaa itteään kipeäksi varsinkaan semmoisista hepeneistä, jotka ovat sit päällä sen minuutin :laugh: :ashamed: Vai sinä velmu olet vienyt entisen myymäläpäällikön mukanasi uuten työpaikkaan :D Vautsi sua :flower:

Lillukka: Voi että, toivottavasti ei enää kovin supistelisi, ikävää tollainen :hug: Ja kiitos :hug: Palailehan sit heti linjoille, kun pystyt!

Juup, tääl on siivoukset meneillään, jatkanpa :wave:

Ainiin, aloitan työt 7.1. btw ;) :D

Lillukalle kans peukutukset täältä rauhallisemman olotilan puolesta.

Oltiin sitten iltapäivä Ison Omenan ale-helvetissä. Väkee oli kuin pipoo :laugh: Sami pääsi "ajamaan" sellaista kolikolla toimivaa bussia (toki en pistänyt kolkkoa ). Aivan hirveä huuto tuli kun otin jäbän pois ratista. Mutta onneksi pahamieli unohtui saman tien pois kun poika näki isänsä.

Ei me sinänsä mitään oltu menty etsimään alesta. Mutta tytölle löyty juhlakengät kevättä varten ja parit sukkikset.

Pojalle pitäs löytää toppapuku, mutta muuten mulla ei ole mitään alesta ostettavaa.

Ööh. Peppi mitä menetkään tekemään? :ashamed: *lahopää ei muista *

Morotus :wave:

Ette usko että on persus kipeä!!! Olen istunut kahtena päivänä yhteensä 18 tuntia :o :o :D :laugh: Herranjestas sentään miten istuminen voi olla tylsää :o |O Mulla oli Remeksen kirjat mukana, luin ne molemmat ja katselin kaikki mahdolliset tylsät tv-sarjat... No joo, palkka sentään juoksi -eikä tosiaan tarvinnut kuin istua :D Onneksi oli komeita remppamiehiä joita vahdin -kivannäköisiä takamuksia meni ohi vähän väliä ;)

Ai niin, mun pomo soitti tänään ja kysyi että haluaisinko palata siihen vanhaan työkohteeseen (jos muistatte, mut pakotettiin vaihtamaan paikkaa hoitovapaalta palatessani elokuussa...). En oikein tiennyt mitä sanoa -sanoin sitten miettiväni asiaa ja palaavani siihen ensi viikolla. Toisaalta haluaisin kovasti vanhaan tuttuun paikkaan mutta samaa p**kaahan se sielläkin on -ei se vaihtamalla parane ;) Enpä tosiaan tiedä mitä teen. Tietenkin jos saan sen uuden työpaikan ihan eri firmasta niin otan sen vastaan mutta jos se ei nappaa niin sitten pitää ihan tosissaan miettiä haluanko vanhaan paikkaan... Johan tuli nyt pohtimista kerrakseen :D

Tytöt ovat olleet nyt pari päivää varatarhassa ja tosi hyvin on mennyt. Eilen kun isi vei tytöt niin paikalla oli heille ihan tuntematon hoitaja -ja silti tytöt jäivät hymyillen sinne :) Kovasti oli nämä vieraat hoitajat ihmetelleet miten hyvin Veera osaa pukea ja riisua vaikka on vasta 2-vuotias -onpas äiti nyt ylpeä :D :heart:

Lillukka: toivottavasti supparit pysyvät poissa -hus hus :hug:

Peppi: nyt on mennyt iiiiihan ohi ( :ashamed: ), mikä työ?! Kerro kerro kerro :D Mun saikku todennäköisesti kestää juuri helmikuun tokalle/kolmannelle viikolle joten voisin hyvinkin päästä sun ja Sirun treffeille jos vaan saan tulla mukaan :D Jaksuja teidän poppoolle edelleen :hug:

Jaahas, neidit tappelevat taas, täytyy mennä... Viikonloppuja kaikille :hug:
Tansku & porukat

Lumiset terveiset täältä!
Tämmönen tuossa tehtiin kun ulkona käytiin...
000_0482.jpg

iltoja

poju vasta nyt nukkumassa.. annettiin valvoa ja leikkiä kunnes ite sitten sano että nukkumaan.

Melskettä ja vauhtia on riittänyt.. tosin Tatu veti alussa hernettä nenään joka tavaran päälisiä ja huuti kun sumutorvi ensimmäiset hetket kun ei saanu kaikkia tavaroita omia.
Kuitenkin taas yhteinen sävel löytyi ja yhdessä riekkuivat minkä kerkesivät.

Lähetä Käpy sitä lunta ees vähä tännekki..

Nyt poistun.. ei tarvinnu poikaa uneen houkutella.

Käpy nenä poskella, toivottavasti ei mee silmät mustks, ei niitä maailman ihanimpia hjerätyksiä kun herää siihen että tenava pökkää päällä alhaalta ylöspäin päällänsä nenään |O
Jotta Smirge, jos mulla on viel tiistaina naama mustana ni ei, ukko ei oo pahoinpidelly mua vaan poika. :kieh: Oiski ukko ni oisin voinu takas hivauttaa, tosin sit et vois tulla käymään ko mulla ie mahtas olla sillo viel kotia.. :whistle:

Tänää tarviis käyrä kaupalla, soittivat eilen että täälläpä ois 30 pönttöö maitoo oottamassa, eräs lähikaupan myyjä haki ennen töihin menoo lastin :saint: JA KAIT SIELTÄ KAUPASTA PITÄÄ MUUTAKI OSTAA, JOS HAKIS LIDLISTÄ LÄJÄN JUGURTTEJA :p Oho, ei ollu tarkotus huutaa :laugh:

Huomenta.

Aamulla laulettiin Joonatanille ja annettiin paketti, sai tommosen lasten leikki-imurin, joka on jo kovassa käytössä :D Tasan 2v. sitten odoteltiin ja odoteltiin, kai niitä kipujakin oli jo jonkun verran :whistle:

Rasmus kaatui sitten eilen illalla takaraivolleen lujaa ja kauhea kumahdus kuului, sen jälkeen tuli heti oksennus :( Soitettiin terveysneuvonta puhelimeen ja sieltä saatiin ohjeet, mm. et yöllä piti herättää 2 kertaa. Poika itki kyllä pari minuuttia, mut mitään kuhmua tms. ei noussut. Nyt on jo ihan normaali, niinku oli illallakin jo pian tapahtuman jälkeen.

Mä nukuin kuitenkin tosi huonosti koko yön :ashamed:

Smirge: En mä oo täällä tainnutkaan muuta mainita, kuin et sen et olin työhaastatteluun menemässä. Henkilökohtaisen avustajan työ, perheeseen/avustettavalle syntyy vauva huhtikuussa :heart:

Tansku: On se istuminen rankkaa :whistle: ;) Tsemppiä pohtimisiin :hug: Työaika olis alkuun vaan 20h/vko, mikä sopii vallan mainiosti mulle :D Sitten ennen vauvan syntymää se muuttuisi 40h/vko, katotaan sitten, kuinka paljon mä pystyn tekemään ja tarvitsevatko he sitten toistakin avustajaa, mikä hyvin mahdollista ja todennäköistä. Hakemuksessa jo lukikin, että tarvittaessa palkkaavat kaksi avustajaa. Pojat eivät siis mene hoitoon, Samilla on iltavuorot ma, ti, ke, mut muuten se olis sit poikien kaa sillon, kun mä oon töissä. Tosi mukava ja rento on tää avustettava/työnantaja. Työajat ovat täysin sovittavissa jne. Sitäpä ajattelinkin, et tulisit meidän kaa sit treffeille!!

Koivunkäpy: Mekin voitais ottaa sitä lunta tännekin, vai mitä Smirge?? |O Vitsit, että toi Ville onkin sun näköinen!! Uskomatonta :D

Mut nyt meen tuon sankarin luo :heart:

helou

jätkä makas koko yön!! :attn: 11 tuntia!

aamun tuossa touhusivat ja käytiin sitten ulkoilemassa ja makkaraa paistamassa kodalla. Poika meni yli väsyneeks eikä enää meinannu asettua päikkäreille mitenkään :/ no nyt kuiteski nukkuu.

Sankareille onnitteluja! ihan jokaiselle jotka ovat täyttäneet :flower:

nyt jos lähtis laittamaan pyykkiä koneeseen.. en saanukkaan eilen aikaseks kun pesin sen saunan jne..

Iltoja!

No jos mä toisin tullessani sitä lunta viikon päästä. Annal o muuten samanlainen haalari kuin Anulla. Asia muuten roogeri käpy.

Olipas kiva yllätys töistä. Maksoivat mulle 15 kertynyttä vuosiloma päivää. Kyllä mulle pätäkkä kelpaa. :D

Me ollaan taas kerran pakoiltu päivä sisällä. Karsea keli. Pessynä pyykkiä, imuroinu ja tehnyt ihan itse lasagnen. Tosin valkokastikkeen jätin pois ja korvasin juustoraasteella.

Mies on sitten opettanut pojulle, kuinka dublotaloja puretaan. Eipä se miitään, mutta rekentipa kuinka kivan ja korkean talon tahansa (meillä noita dubloja on aikas paljon ). Niin poikaa pistää sen päreiksi viimeistään puolen tunnin päästä rakentamisesta :kieh: . Samoin Sami saattaa tehdä "puita" jotka sitten pitää "kaataa". Toisinaan se on hyvin rasittavaa... :/

Smirge, mullaon muuten sit sullekki toppavaatteet ettei sun tarvi niitäkää roudata, mut talvikengät mahtaa tarvita, luvanneet koko viikoks semmosta pakkasta et halleluja.

Käytiin tuossa ukon siskon luona, siis sitten ku mä nousin aamupäivä päikkäreiltä, nukuin 9-11.. ja huh, en oo pandakarhu vaikka poika humauttiki sillo aamulla nenään nii etten kykene niistämään sitä |O

Ja Smirgekää ei vie meidän vähiä lumia, ellei tuota jostain tipu puolta metriä lisää, kylläpä oli masentavan näköstä tuol ukon siskon luona kun ei lumesta tietoakaan.. meillä sentää on maa valkeena..

Onnea Jonttu! Toivottavasti pieni sankari on jo parantunut taudista! Miten muuten jaksaa Pepin perhe?? Onnea Peppi työpaikasta. Kuulostaa kivalle hommalle ja poikiakaan ei tarvitse raahata aamuisin hoitoon! Teet vähän aikaa töitä ja jäät sitten itsekin äitiyslomalle, eikös vaan????

Lillukka! Nyt jarrusukkia erityisesti äidin jalkoihin! Toivottavasti pieni malttaa olla yksiössään vielä pari kuukautta! me muuten muutettiin hetkellisenä inspiraationa Laurin omaan huoneeseen nukkumaan just ennen joulua. Ja se nukkuu yönsä siellä mukisematta! Aamusta herättyään tulee meidän makkariin sitten meitä herättelemään.

Minä kävin tänään yksin alennusmyynneissä. Ostin t-paidan ja 3 pussillista ruokaa. Ruoka -harmi vaan- ei ollut alennusmyynnissä. Kauppaan jäi mm. farkut, joka jo nyt vähän kaduttaa... :attn: Eilen eli tasan kuukausi synnytyksestä mahdutin itseni farkkuihin!!! Jokin löysä juttu jäi kyllä roikkumaan vyötärölle!Laurin aikaan ei vielä ollut puhettakaan näihin aikoihin farkuista. Vaikka paino nousi yhtä paljon (n. 14 kg), niin olo on ollut koko ajan pienempi kuin Laurin odotusaikaan ja synnytyksen jälkeen.

kysyiköhän Peppi joskus hiusten leikkuusta? Me käytettiin Lauri ihan oikeassa parturissa ennen joulua. Mulla oli mukana muumi-keksejä ja mehua, mutta mitään ei tarvittu, kun Lauri istui niin kiltisti sellaisessa autoparturituolissa. Parturilla meni 10 min ja peri silti ihan normaalin miesten tukan leikkuu hinnan :headwall: . Mutta pojalle tuli siisti tukka! Tähän astihan olen itse vähän fiskarsseilla lyhennellyt! Eikös Hannamarikin ole käyttänyt Vilin parturissa ja oliko joku muukin???

Katinkasta, Tanskuliinista ja toki kaikista muistakin on kiva kuulla! Käpynen oli tehnyt hienon muumipapan!

Menenpä tekemään iltapalaa! Ostin kaikkia herkkuja, patonkia, viinirypäleitä, juustoja ja sipsejä...

t:epeli, varustettuna tänään hyvillä hormooneilla ;)
p.s. Jellonalle oli jotakin kommenttia, mutten nyt muista mitä. Joten tässäpä vaan lämpöinen :hug:

Mulla on vähän paha olo :x

Käytiin kaupassa täydentämässä ruokavarastoa ja ostamassa uuteen digikameraan muistikortti. Jonttu oli sen aikaa mummun kanssa, kun niin kovasti halusi. Me mentiin kauppareissun jälkeen myös sinne.

Olipas hyvää se tuorejuustokakku, joka tehtiin eilen :p

Kiitos Lillukka ja Epeli onnitteluista :hug: :hug:

Siksi mä aloin kirjoittelemaan, kun meinas paniikki-järkytys iskeä, kun luin Epelin luuloista, et mä jäisin äippälomalle :o En todellakaan :D En ole raskaana, eikä ole tarkoitus raskautua vuosiin! Jos koskaan enää :ashamed: Ehkä me tehdään se iltatähti sitten vanhempina ja etenkin viisaampina :laugh: Mutta nyt siis en todellakaan ja ennen kaikkea onneksi, ole raskaana :ashamed: :)

Joonatan oksensi taas tänä aamuna ja Rasmus ripuloi niin, että se tuli toisesta lahkeesta lattialle asti :x Jos en sitä jo ole kertonut :D Mulla nyt on toivottavasti joku hetkellinen pahoinvointi, jonka totisesti toivon menevän ohi PIAN! Sami on ok. Kyllä noi pojat vielä vähän toipilaita ovat... Hiustenleikkuuta olen nyt pohtinut, olis kiva nähdä poikajoulutähtien kuvia, joiden hiuksia on leikattu :attn: Kiitos Kattinka Oton kuvista, oli ihania!! :heart:

No joo, meenpä tästä sit taas :wave:

Täällä taas :ashamed: .

Epeli kiitos, yritän käydä istumassa ja makaamassa sohvalla vähän väliä. Kaikki nostot ja vaatteiden pukemiset on hoitanut nyt mies. Nyt menee vielä muutama päivä helposti näin, oon tässä miettinyt et miten menee sit kun mies töissä, niin mahdollisimman "lunkisti" ja jotain olen keksinytkin, miten saan touhuja sujuvammiksi. No onpas kivasti onnistunut Laurin siirto omaan huoneeseen, hyvä juttu! Ihanat herkut teillä :).

Hiusten leikkuusta meilläkin Onni on käynyt pari kertaa parturissa, ollut juuri sellaisessa autotuolissa ja on mennyt hyvin. Samalla on ollut jommankumman tai kummankin vanhemman hiusen leikkuu myös ja hinta Onnin hiusten leikkuusta ollut 5 euroa eli ei paha!

Peppi unohdin onnitella työpaikasta, ONNEA! Ja voi ei teidän sairastupaa, kyllä jo riittäisi... Kauhistuttaa aina lukeakin että tuotakohan se on sitten meilläkin kun lapsiluku tuplaantu... Mutta en voi taas muuta sanoa kun hus pois pöpöt!

Smirge tuollaiset yllätykset on kivoja, nyt eikun alennusmyynteihin ;).

Käpy
EPÄREILUA!!!! Täällä on mustaakin mustempaa ja nytkin sataa vettä kaatamalla!!!! Samanlaista ollut jo pitkään.. Eikä tää välimatka kovin iso teille kuitenkaan ole, jospa se lumi hivuttautuisi tännekin päin...
Tai mä tuun sen sieppaamaan teiltä sen ;). Ajettiin muuten ihan ex tempore Joensuun kautta mummoloista pois, aateltiin et Nurmes-Joensuu-kutostie-reitti on turvallisempi kun tiet on sieltä kautta paremmat ja sulat. Mäkkärillä pysähdyttiin Joen kaupungissa, mut muuten ei pysähdelty siellä suunnalla. Onnikin kävi eka kertaa Mäkkärillä ja sanoi hampurilaisesta HYI!

Onnista taitaa tulla kunnon savolainen. Pimmee, elläen (=eläin), ommaa (oma-sanasta taivutusmuoto) taitaa olla parhaimmat... Ja toki äeeti.

No, maanantaina kone huoltoon eli varmaan huomenillalla jo piuhat irti, eli toivotan jo nyt HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!

Alku yötä!

En mää minnekkään Ale-ostoksille ryntää. Mä haluan ens kesänä ruotsin-risteilylle. Tytölle on myös luvattu et se ehkä pääsis elämänsä ekalle laiva-matkalle.
Ja sitä paitsi me saatiin kutsu häihin. Atelkaa me ollaan oltu ukon kanssa yhdessä yli 9 vuotta ja vasta nyt saatiin EKA kutsu kys. pippaloihin. Ne on helmikuussa.

Sankareille onnea! :flower:

Kiva juttu käpy ne talvikamppeet. Oishan mulla tuolla jotain, mutta täällä ei akoihin ole ollut kireitä pakkasia, tai jos onkin tarkoittaa se sitä ettei ulos ole voinut mennä. Itse asiassa meillä on koko helkutan päivän tullut vettä ja tuullut niin että ikkunat on ritissyt koko ajan. :(

Ei vaan jos höräsis ton tölkin lopun ja suoris nukkumaan... :wave: |O ZzZzZzZ

Hemmetti, mikä aamu |O Joonatan heräsi vähän 6 jälkeen HUUTAMAAN |O Itki, huusi isiä, itki vähän lisää, eikä MILLÄÄN rauhoittunut. Lopulta herätti Rasmuksen ja noustiin sit ylös tänne olkkariin. Nyt on ku persuksiin ammuttu karhu koko poika :headwall: MIKÄÄN ei ole hyvin.

Sain toissa päivänä vihdoin Rasmuksesta kuvan, jossa se seisoo, nyt en vaan oikein saa sitä koneelle, kun on uusi digikamera, eikä tarvittavia asemia vielä vissiin asennettu.

Pitikin ite eilen valvoa normaalia pidempään :kieh:

Onnea Katben pojalle :flower:

Lillukka: Kiitos :hug: Harmi, kun teidän kone menee huoltoon :( Toivottavasti se huollettais pian kuntoon :D

Joonatan huutaa tossa vieressä, mun pitää mennä sen kanssa tohon sohvalle istumaan :wave:

Tukanleikkuusta, meillä pojulta on leikattu kahdesti nyt ihan ammattilaisella tukkaa, meillä kun on se hoviparturi-kampaaja :laugh: josta on tulossa kovaa kyytiä kaikkien kavereittenki kampaaja.. viel tuolla jätkällä on korvat ja kaverilla sormet vaikka tuo termiitti ei oo paikallaan pysynykkään.

Tänään kampean kyllä aikanaan sänkyyn, oon nukkunu yöllä alle 6h, ja olo sen mukainen :kieh:
Tänää pitäs siivota nottei Smirge jää ovelle ketarat ojossa :laugh:

Mihis Jellona hävis???

Sataa sataa ropisee, pili pili pom :o

Täälläkin tullut unta alle 6h ja olo on todellakin sen mukainen |O Nää on taas niitä hetkiä, kun antais ihan mitä vaan, jos pääsis nukkumaan takaisin :ashamed:

Jaksamisia käpysellekin, eikä se smirge nyt varmaan kovin kauheesti järkyty, jos on sekaista :D

Laitoin muuten profiiliin kuvia, kun vihdoin sen taidon opin :whistle:

täällä ollaan jo päikyillä.. parempi aikaste kun liian myöhään.. sen totesin taas eilen.

Vieraat lähti ja iltapäivällä tulee kans kavereita yökylään.

Jokos teiltä on Jontulta Känkkäränkkä lähtenyt Peppi?? Mullakin on mennyt vähän ohi.. nyt vasta sisäistin että työt aloitat.. onnea! varmaan tekee ihan hyvää. :flower:

Tänne oli yön aikaan ropsahtanut lunta vähän.. toivottavasti ei kerkeis sulaa pois. illasta pitäs alkaa pakastua.

tiadanpa mennä miehen viekkuun vaikka kirjaa lueskelamaan.. on taas pienen pieni hiljainen hetki ennen kun vilske alkaa =)

Heippa!

täällähän minä. en ole minnekkään hävinnyt käpynen. :wave:
reissusta tultiin eilen illalla. ikeassa ja kodin ykkösessä käytiin, jotain pieniä juttuja löytyi. mikkiksellä oli mummilassa mennyt hyvin. =)

meillä nukutaan nykyään hirmu pitkään. tänäänkin Mikkis heräsi vasta varttia vaille 9. aleksi sit 9 jälkeen. käytiin jo puistossa leikkimässä, vaikka tuuleekin aikalaille, mut onpahan päivän ulkoilut tehty. illalla käydään kaupassa ostaa kaikki ensi viikon tarpeet, sisältäen uudenvuoden ja mikkiksen syntäri jutut. :D

mitähän sillä epeliksellä oli mielessä mulle?!jokohan on palautunut mieleen. :wave:

käpy lapsineen oli tehnyt aivan ihanan muumipapan. :D harmittaa kun ei näy vaan meidän koneella. oltiin serkkujen luona sillo eilen niin ehdin siellä katsoa.

lillukalle, kovasti jarrusukkia. :hug:

mun tarttee mennä pelaan muuttuvaa labyrinttia isompien poikien kanssa. :wave:

synttärisankareille kovasti :hug: ja ONNEA!! :flower:

Huomenta :)

Hohhoijaa kun väsyttää... |O Saara ehti nukkumaan illalla pari tuntia kunnes alkoi yhdentoista maissa itkemään. Se on tosi harvinaista tytölle joten menin heti katsomaan mikä oli hätänä. Noh, tyttöhän oli tulikuuma ja lämpöä 39,2 :( Yö meni niin ja näin, "nukuin" tyttöjen huoneen lattialla ja sain vähän väliä paijata Saaraa. Veerakin heräili huutamaan muutaman kerran -se kun ei kertakaikkiaan kestä nähdä mua yöllä... On muuten jännä juttu, isi saa yöllä mennä rauhoittamaan tyttöä mutta äiti ei todellakaan :whistle:

Odotan nyt kauhulla nouseeko Saaralle vesikellot -serkkutyttö sairastui jouluaattona vesirokkoon. Saara on tosin rokotettu vesirokkoa vastaan mutta eipä sitä koskaan tiedä. Toisaalta taas odotan kauhulla jos tytölle tulee kunnon flunssa -mä en meinaa saisi nyt itse sairastua kun ensi tiistaina on se leikkaus...

Lähdetään kohta tyttöjen kanssa lääkäriin, Saaralla on korvien jälkitarkistus. Ihan sopivaan aikaan mennään lääkärille, kun nyt joku tauti näyttää olevan tulossa.

Jellona; meidän tytöt ovat oppineet nukkumaan pitkään. Arkiaamuisin heräävät reippaasti klo 6.15 mutta vapaapäivinä saattavat nukkua jopa yhdeksään asti =) Sopii meille muille =)

Oho, täytyykin alkaa valmistautumaan -palailen myöhemmin langoille :D Synttärisankareille ONNEA :flower: :hug:
Tansku & poppoo

Yhteistyössä