Heippa pitkästä aikaa kaikille!
En tiedä mihin aika taas on mennyt, ihan tässä normaalissa elämässä vain, kai

sitten meillä oli tuota ammattiyhdistysjuttua enemmän ja vähemmän, niissä tapahtumissa tuli ravattua. Töissäkin on tullut muutama vuoro tehtyä. Yövuorossa tuli jo olo, että IIK, haen lisää hoitovapaata

No, en kai. Vielä ei ole tullut päätöstä siitä mun vajaasta työajasta, vaikka ihan lain mukaan kyllä sen saan... että jos ylihoitaja luet tätä, niin...
Peppi; ihanaa kun pääsette matkalle

Ja kiva olet, kun kaipailet ja herättelet kirjoittamaan :hug: Mä olen ollut valmistumiseni jälkeen (lue vuonna kivi ja miekka...) Puerto de la Cruzissa, tykkäsin kyllä kovasti. Enpä tiedä, ehkä kallistuisin tuohon kaksiin rattaisiin, jos teitä oli vielä isompi porukka lähdössä matkaan. Sitten ei tarvisi välttämättä olla samassa paikassa pojat, että jos esim. toinen on sun mukana ja toinen jonkun muun. Ja jos kuitenkin Rasmus voisi nukkua niissä sateenvarjorattaissakin? Ja vielä kun siellä on kapeat kadutkiin, niin olisi ehkä helpompi kulkea? Onko teillä koneessa vauvakopat molemmille? Ainakin sillä pitkällä lennolla se oli Otolla ihan ehdoton, vaikka olikin jo ihan siinä ja siinä, että mahtui sinne. Pientä syömistä (rusinoita, keksejä, hedelmän paloja jne.) ja pillimehuja meillä oli matkalle Otolle, sekä ruokapurkkeja. Miten sieltä saa lastenruokaa Rasmukselle, vai otatteko täältä mukaan? Meillä oli mukana Lotalle kertyneet Hesekoiralelut, äidillä tarkoituksena vähän, että mitä enempi hukataan, niin sitä parempi

aika paljon tuli kotiin mukana vielä, mutta kyllä niillä leikittiinkin sitten. Samoin pikkueläimillä ja autoilla Otto jaksoi hyvin leikkiä. Koska te lähdittekään?
Tinttamooses; toivottavasti tuo sun päänsärkyjuttu selviäisi :hug: Meillä ei ole vielä mitään myytävää tullut koulun kautta. Torstaina mennään Lotan kanssa vanhempainyhdistyksen järjestämään joulukorttipajaan. Lotta oikein monta kertaa sanoi mulle, että se ei ole sitten pikkuveljille tarkoitettu

ehkä käydään liian vähän kahden hänen kanssa missään. Viime vkolla btw oltiin elokuvissa naisissa ja kivaa oli. Oltiin katsomassa se Joulutarina ja tykkäsin kyllä siitä.
Vknlp:na Otto oli ekaa kertaa yökylässä miehen tädin luona ja hyvin oli mennyt. Heitä kutsuttiin jo uudelleenkin sinne yöksi. Siellä oli vielä samaan aikaan miehen serkun 1-v. poika. Me oltiin miehen serkun avovaimon 30-vee juhlissa. Tosi kivaa oli. Paitsi sain muistutuksen taas itselleni, että mun ei sovi juoda juomia sekaisin :ashamed:
Nyt pitää tarkastaa läksyt ja sitten syömään.
Hyvää alkanutta vkoa kaikille ja kipeille paljon paranemista!