joulusiivous onko jo tehty vai koska teette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole liian aikaista, jos siis tosiaan olet pesemässä joka paikan. Itse olen pessyt jo useiden viikkojen ajan, mutta minä olenkin pessyt ihan katot, seinät, kontannut lattiat ja joka kolon, siivonnut kaapit jne eikä tuota hullukaan jaksaisi yhden päivän aikana tehdä.

Mutta sitten taas lauantaina tai sunnuntaina tehdään vielä tavallinen siivous > imurointi, luutuaminen, pölyt jne

Meillä tehtiin kunnon siivous nyt viikonloppuna,koska haluan nauttia sitten lomasta täysin siemauksin ja ei olla edes kotona jouluna.Tässä viikolla imuroin tarpeen mukaan ja muutenkin yritän pitää paikat siistimpänä.

Meillä ei tehdä sen kummosempaa siivousta kuin muulloinkaan, eli pölyt pyyhitään, imuroidaan ja lattiat pestään mattojen välistä. Mattoja en ulos rahtaa kuin varmaan kahdesti vuodessa silloin kun siltä tuntuu. Lattioita on ihan turha pyyhkiä ennen kuin pyhänä, koska laminaattilattiat ja on heti pesun jälkeen kuitenkin niin lehmän nuoleman näköiset ettei tosikaan.

Mä ajattelin tehdä ihan perus imurointi-lattioiden moppaus-mattojen tuuletus-pölynpyyhintä-siivouksen.
En siis ala kaikkia kaappeja ja laatikoita siivomaan enkä seiniä ja kattoja pesemään.
Loppuviikosta ajattelin siivota (sen lisäksi että muutenkin imuroin joka 2. päivä ).

Ei kai sitä nyt vielä kannata.. :whistle: Me just eilen puunailtiin ku oli synttärit, on aika siistiä. Ihan samanlaisen viikkosiivouksen aattelin tehä sitte jouluksiki. Meillä taitaa olla aika ihana talo, kun suht helppo pitää puhtaana. Kunhan jaksaa lelut raivata, imuroida ja luututa. :whistle:

Kohta tulee siivooja :D

mut varmaan vielä ennen aattoa(jos kotiudun ennen sitä) niin kerran tarttee pyyhkäistä lattiat ja pölyt.
Tietää kun miesväki keskenään,niin ei se niin puhtaana pysy :snotty:

pesen lattiat, pyyhin pölyt ja tuuletan matot vasta lauantaina, ja vaihdan myös petivaatteet. meillä on ihan turha siivota sitä ennen kun tuo tyttö2v6kk sotkee koko ajan, pöydässä se syö mutta silti on joka paikka sotkussa ja lattia likaisena.

Mä siivoan perusteellisemmin tänään, sitten loppuviikosta vielä pyyhin vähän pölyjä ( ja meillä imuroidaan päivittäin..). Viikonloppuna en kerkee siivoomaan kunnolla joten siksi nyt :)

Yhteistyössä