joulusta... mulla on outo olo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AUTTAKAA MUA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AUTTAKAA MUA

Vieras
en ole tehnyt paljon mitään joulun suhteen, laittanut parit valot vaan.

on tullut jotenkin yllättäen nopeesti tää joulunaika kun ei ole jaksanut ajatella ja innostua.

en edes tiedä mitä pitäis tehdä siks että tulee joulu. lahjoja on pakko väkisin käydä etsimässä.

mutta mua vaivaa nyt kovasti että lapsille pitäis saada kiva joulunaika ja mä en oo tehnyt mitään. joulukalenteria ovat avanneet mutta that+s it.

millä saan meille joulun niin että välttämättömimmät jutut on kasassa??????

no niitä ollaan kyllä vähän yritetty. mutta siivotakin pitäis ja se on tällä hetkellä vähän hankalaa kun tää mun vauvi ei anna mun tehdä oikeasti paljon mitään.

mulla on paniikki päällä et pitäis tehdä kaikkeA MUT KUN MIETIN ET MITÄ NIIN PÄÄ LYÖ TYHJÄÄ. =/

ITSEllä pienenä oli aina niin ihanaa se joulun valmistelu ja odotus ja haluisin lapsilleni samaa mut oon tosi epäonnistunut diinä.

tuntuu et lapset haluais kivan tunnelman mut mä en osaa tehdä sitä.

onko teillä mahdollisuus mennä vaik mummolaa tai sukulaisille aattona? tuohan on hyvä syy olla jaksamatta jos sinulla on pieni vauva ja väsyttää. tai laita sen verran kuin jaksat. ei tarvitse vain tavan vuoksi laittaa ja esittää muille, itselle ja perheelle vaan.

Ei se joulu siivoamalla tule..meillä ainakin heti siivouksen jälkeen muksut saa sekunnissa tän talon ihan samanlaiseen kaaokseen kuin ennen siivousta :) . Yritä vain nauttia, olla rennosti...paista lasten kanssa pipareita tai anna niitten mutustaa taikinaa jos ei leipominen innosta. Pari tonttua johonkin koristeeksi, kynttilä pöydälle, joululaulut soimaan...kyllä se joulun tunne sieltä tulee kaikille. :xmas:

Vinkkejä, mut nyt on jo aika kiire, ihteeki ahistaa kun tämä joulu tulla puksuttaa ja minä oon ihan epävalmis :D Lahjat jo on onneks KAIKILLE eli niille kahelle joille ostan mut ruuat, siivous, kuusi issään jne.. aargh..
minä pitkin joulukuuta koristellu aina koristeen sinne ja toisen tänne, semmonen pikkuhiljainen joulun lisäily ja kuusen tuoksu parvekkeella kun käyn iltatupakalla ja lapsen kanssa pipareita tehty ja torttuja tehty ja joulumenua suunnitellut mutta vielä en oo mitään saanu aikaseks hommata ja :D joululauluja radiosta, minä kuuntelen kristityltä kanavalta kun oon uskovainen, siellä soi tunnelmalliset joulukappaleet eikä mitään joulutonttu humppaa:d aattona sit sitäki lapsen iloks :)
Koita rentoutua ja nauttia vaan, päästä joulu sisään, kyllä se sieltä tulee. :) hyvää joulumieltä, ja rutosti sitä sinulle :):)

ei oikein voida olla kuin kotona, isovanhemmat on töissä.en jaksakaan yrittää kenenkään muun vuoksi. lapsille vain pitäis saada jotain jännitystä jne...

tajusin just etten ole edes pukkia miettinyt et tuleeko meille sitäkään! =O

kiitos vinkeistä ja tsempistä, pakko kai tässä on ryhdistytyä ja tehdä vaikka lista mitä pitäis tehdä. huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja hei!:
Vinkkejä, mut nyt on jo aika kiire, ihteeki ahistaa kun tämä joulu tulla puksuttaa ja minä oon ihan epävalmis :D Lahjat jo on onneks KAIKILLE eli niille kahelle joille ostan mut ruuat, siivous, kuusi issään jne.. aargh..
minä pitkin joulukuuta koristellu aina koristeen sinne ja toisen tänne, semmonen pikkuhiljainen joulun lisäily ja kuusen tuoksu parvekkeella kun käyn iltatupakalla ja lapsen kanssa pipareita tehty ja torttuja tehty ja joulumenua suunnitellut mutta vielä en oo mitään saanu aikaseks hommata ja :D joululauluja radiosta, minä kuuntelen kristityltä kanavalta kun oon uskovainen, siellä soi tunnelmalliset joulukappaleet eikä mitään joulutonttu humppaa:d aattona sit sitäki lapsen iloks :)
Koita rentoutua ja nauttia vaan, päästä joulu sisään, kyllä se sieltä tulee. :) hyvää joulumieltä, ja rutosti sitä sinulle :):)

kiitos!
laitahan pyynnön yläkeryaan mun puolesta? =)

ei meillä syödä jouluruokiakaan joten siksikin on vaikea saada tunnelmaa. no egkä pipareilla ja tortuilla.

Mulla oli kuukausi sitten joulu fiilis ja sain kaikki lahjat ajoissa hommattuu jne..
mutta nyt ei ole ollenkaan sellai olo,et ens viikolla olisi aatto..
ei siivoilut kiinnostaisi tai viimesten pakettien paketointi tms..
outoo.. :/

Rentoudu. Hymyile. Osta lahjoja, tiedät kyllä, mitkä on halpoja. Osta lapsille lahjoja. Suukota ja silitä tukkaa. Sano, että rakastat. Sano se tunteella. Juokaa maitoa ja syökää kaupan pipareita ja hymyilkää. Rakasta lastasi, ihan huomenna, ihan vaan silleen vaatimattomasti. :)

Ne piparitkin voi ostaa kaupasta.Osta myös sitä tuubikoristejuttua ja koristele piparit lapsen kanssa sillä. Himmennä valoja, sytytä kynttilä, ota lapset lähelle ja jutelkaa joulujuttuja viltin alla.Kumma jos ei joulumieli näillä resepteillä irtoa! Hyvää joulunaikaa perheellesi! Ja muista että älä ota stressiä tai se joulumieli pysyykin kaukana.

Yhteistyössä