JOULUTÄHDET -05- MARRASKUUN KASAAN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja smirgelaine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nasuliino, oikein paljon onnea sinulle ihanan uutisen johdosta! :heart: :flower:

Pepille, Metkulle ja Vilille myöhästyneet synttärionnittelut! :flower:

Peppi, tosi hienoa, että Rasmuksen vaivat selvisivät!!! Pikaista paranemista pojalle! Jospa nyt olisi näkyvissä parannusta teidän tilanteeseen! :hug:

Hannamari: Meilläkin pienet synttärisankarit ovat usein olleet melkeinpä kauhuissaan saamastaan huomiosta, kun on tullut paljon vieraita kerralla. Varsinkin, jos ovat heränneet päikkäreiltä ja vieraat ovat olleet jo valmiina odottamassa. Saapa nähdä, miten Elina synttäreihinsä suhtautuu. Sitä ennen kuitenkin vielä kakkosen 10-vuotisjuhlat ja pienimmän isoveljen nimpparit, meillä riittää juhlia tähän aikaan vuodesta.

Uneton: Hienoa, että harjoittelu on alkanut tuntumaan edes vähän mukavammalta, on se sentään sen verran pitkä harjoittelu! Tylsää, että hoitopaikassa pph:n sairastaminen nähdään teidän syynä. Haluatko kertoa enemmän, millaisia muutoksia teidän elämään on tulossa? :hug:

Meillä oli viime tiistaina ne vauvan hautajaiset. Meidän oman perheen lisäksi mukana olivat mummu ja pappa. Tosi surullinen päivähän se oli, mutta kuitenkin minulla on hyvä mieli siitä, että vauva haudattiin tänne lähelle. Kaikkein surullisimmalta minusta tuntui silloin, kun pientä arkkua laskettiin hautaan :'( Meidän keskimmäiset lapset olisivat kovasti halunneet nähdä vauvan, varsinkin 8-vuotias tyttömme moneen kertaan kysyi, emmekö voisi kurkistaa arkkuun. Yritin sitten selittää, että meille jää vauvasta kauniimpi muisto, kun emme katso. Etukäteen meille oli jo sanottu, että vauvaa ei voi katsoa enää avauksen jälkeen. Kaikki halukkaat sisarukset saivat kuitenkin pitää pientä arkkua sylissään.

Elinalle sattui torstai-iltana onnettomuus, kun putosi kellarin portaita alas :'( Olin hakenut sieltä perunoita aamupäivällä ja unohtanut lukita oven. Elina sitten illalla nojasi oveen pitäen kiinni kahvasta, jolloin ovi avautui ja Elina putosi. Portaat ovat jyrkät ja pudotusta on varmaan lähemmäs pari metriä, mutta Elinalla oli onneksi suojelusenkeli matkassa, paria kuhmua ja mustelmaa lukuunottamatta Elina selvisi vammoitta. Kävin näyttämässä Elinaa kuitenkin päivystyksessä, ettei jää mitään vakavaa huomaamatta, tarkastus oli minusta varsin pikainen ja jätti minulle vielä huolestuneen mielen, herättelinkin Elinaa yöllä parin tunnin välein kaiken varalta. Aamulla uskalsin kuitenkin jo luottaa, ettei mitään pahempaa ole tapahtunut. Oli tosi paha mieli siitä, kun unohdin sen oven auki ja muutenkin tuli mietittyä, kuinka pahasti siinä olisikaan voinut käydä :'(

Nyt nukkumaan , että jaksaa aamulla herätä! Hyvää yötä ja :hug: kaikille!

Huomenta.

Ihanaa, kun Rasmukselle on nyt ihan tavaksi tullut herätä 2-3 välillä ja se on siis ihan sitä mieltä, että heräis kokonaan |O Nukuttaminen kestää vähintään 30min takaisin :headwall: Ja muuten heräili taas :/

Me käytiin eilen mun tädin, Rasmuksen kummitädin, luona, se oli tullut sunnuntai-iltana Japanista, oli tuonut pojille vähän tuliaisia ja mulle synttärilahjaksi hupparin :)

Koivunkäpy: Ajattelin, että soittaisin sinne Jorviin nyt sit ehkäpä tänään ja kysyisin et päästäiskö sinne kontrolliin...

Uneton: Laitoin sulle sähköpostia :hug:

Smirge: Hyvä, että ehdit, vaikka nukuit vähän pommiin.

Tigru: :hug: Joonatan laulaa muumien mukana: "paapapapapa", muutenkin sanoo muumeja papoiksi :D Haluaa aina kattoa "pappaa". Niiskuneiti ja Pikku Myy ovat sitten tyttöjä...

Danjuska: Kiva, että kissa on kotiutunut hyvin. Näin viime yönä TAAS ihan kauheeta painajaista, mun kaveri on muuttanut yhden toisen meidän kaverin luo, asuvat kämppiksinä, tällä kaverilla, jonka luo muutti, on aika arvaamaton kissa... Se saattaa yhtäkkiä hyökkäillä jne. No, tää oli jo toinen kerta, kun se kissa mun unessa hyökkäili kynnet ja hampaat edellä mun päähän, selkään yms. :x Hyi.

Hannamari: Voi Vili-pikkuista :heart: Toivottavasti sun ihottumat paranee äkkiä! Joko oot uudessa paikassa aloittanut??

kuusikon äiti: Just taas eilen illalla mietin, mitä teille kuuluu :hug: Voin vaan kuvitella sitä tuskaa, kun näkee niin pienen arkun :'( :hug: Onneksi Elinalle ei käynyt kuinkaan!!! :hug:

Mut nyt Jonttu haluaa sylkkyyn :wave:

Ihan pikaiseen meidän sairastuvan kuulumiset!

Eilen käytiin lääkärissä, Wernerin keuhkot ei enää vingahtele, joten kuuri puree! Onkin jo tosi hyvässä kunnossa, öisin vaan tankkailee maitoa niin tiheään, että itselläni voimat ihan loppu. Juliuksella on korvatulehdus (ei ihmekään, jos öisin itketti) ja mulla sekä poskiontelotulehdus, että keuhkoputkentulehdus. Eilen illalla nosti kuumeen. Ihmettelin, kun kävellessä tuntui kuin olisin kävellyt ilmassa... Mies lähti silti tänään reissuun ja tulee vasta perjantai-iltana kotiin... Täällä on nyt sit pärjättävä keskenään poikasten kanssa, muita vaihtoehtoja ei ole... Vähän olen katkera miehelle, mut toisaalta ymmärränkin. Ihanasti hän on antanut mun nukkua aamulla rauhassa pidempään ja on hakenut kaupasta lohtunameja jne, mut just tuo, ettei voinut jäädä kotiin kaveriksi hoitamaan lapsia, tuntuu pahalle. Mut eiköhön tästä(kin) selvitä!

Nyt on molemmat pikkupoikaset unten mailla, joten minäkin vetäydyn soffalle katselemaan tallennuksesta ohjelmia. Ja ehkäpä jopa nukahdan, jos hyvä tsäkä käy!

Toivottavasti te muut pysytte terveinä tai jos sairastutte, niin pääsette helpommalla kuin me! Ollaan kohta 3 viikkoa sairastettu yhtäkyytiä, tuntuu ikuisuudelta!

Mukavaista tiistaita kaikille!!

T. Gerbsukka kuumehouruissaan

Moi kaikille :wave:

Kirpakka pakkasaamu oli eilisen plussakelin sijasta tänään :xmas:

Kuusikon äiti :hug:
Kovasti teille voimia arkeen ja tsemppiä.
Onneksi Elina selvisi "vähällä" :hug:

Siitä elämänmuutoksesta: niin mies sai työpaikan etelä-suomesta...
Aloittaa ensi vuoden puolella, tammikuun aikana.
Paikka on todella hyvä ja mahtava onnenkantamoinen miehelle, olen hänestä todella ylpeä ja iloinen hänen puolestaan :heart:

Tulee vaan olemaan aika rankka puolivuotinen minulle ja lapsille, viikot olen heidän kanssaan yksin ja sit viikonloppuisin hän tulee kotiin.
Mutta eiköhän se tästä, on vaan pidettävä lippu korkealla.

Parantumistoivotuksia Gerberan talouteen.
Meillä oli viime syksynä 6kk:n putki sairastelussa, että ei se kivaa oo, ei....

Nytkin jo kolmatta viikkoa pöpöt jyllää.

Peppi85 kiitos postista ja haleista :hug:
Meilläkin Peppi haluaa aina sylkkyyn, tosin savolaisella korostuksella lisäten :D ;)

Käpyskäää, mitä kuuluu?!

Hannamarille tsemppiä ja jaksuja :wave:

Niiskuneiti: ihanalta kuulostaa teidän elämä ja isoveljen puuhat
:heart:

Mukavaa päivää kaikille :wave:

mitäs tänne.. kylmä ku siperiassa, missä ne lumiukko kelit on mitä lupasivat???
Eilen pukkas migreenin, vieläki vähä huuhailee kupolissa, selkä on kipee, joka askeleella jökkää sähköshokin pohkeeseen asti..
A on taas sillä tuulella ollu pari päivää, myydään uhmaikänen 5vee |O
Ja menkat on hukassa, ois pitäny eilen alkaa :headwall:

Gerberalle jaksamista ja pikaista paranemista!

'Unettoman ukolle onnea työpaikasta!

KAveri pykäs eilen pikkuvauvan 53,5cm 4490g, ja viel ois viikko ollu laskettuunaikaan..

Heipsatirallaa :D

Täällä sitä sairastupaa hoidellaan joten ehdin välillä teitäkin moikkaamaan. Saaralla on korvatulehdus ja Veeralla keuhkoputkentulehdus -ja molemmilla tietenkin kova nuha ja yskä. Kuumetta ei ole mutta eipä noita räkänokkia voi tarhaan viedä. Eilen olin puoli päivää kotona ja tänään samoin, huomisen olen kokonaan kotona. Ihan kivaa olla kotona -mieluummin täällä kuin töissä :whistle:

Uneton: miehellesi onnea työpaikasta! Muuttakaahan tänne koko porukka, tervetuloa :D :hug: ;) Yritän huomenna kirjoittaa etanapostia!

Peppi: hienoa että Rasmuksen tilanne alkaa selviytymään ja sitä kautta koko perhe jaksaa paremmin :hug:

Kuusikon äidille ISO hali :hug: Hyvä ettei Elinalle käynyt pahemmin :hug:

Gerberan poppoolle paranemista :hug:

No voi Epelis sentään, noi yliaikapäivät on niiiin kivoja... :kieh: :hug: Jaksuja :hug:

Me käytiin viikko sitten siellä erikoislääkärillä Veeran kovan vatsan takia. Peräaukossa on kaksi isoa haavaa, joten ei ihme että kakkaaminen sattuu ja vertakin tulee :( Saatiin ohjeeksi nostaa vielä Levolacin määrää (nyt jo 15ml päivässä ) , "vesi-istuntoja" ja kortisonirasvaa. En tiedä auttoiko isompi Levolac-määrä vai menikö Veeran vatsa löysäksi sairastelun takia mutta nyt kakka on ns. normaalia -jee, ekan kerran puoleen vuoteen :D Tyttö on ihan ihmeissään kun kakkaaminen ei satukaan :D

Jaahas, leidit kaipaavat välipalaa... Palailen huomenna langoille.
Jaksuja kaikille :hug:
Tansku & tytskyt

Kävin pitkästä aikaa salilla tänään :ashamed: Siitä menin käymään mun mummun ja papan luona. Kotiin tulin Samin kaa laittaa poikia päikyille.

Nyt odotetaan, että kaveri tulis käymään. Sami lähti jo töihin.

Lääkäri soitti päivällä, kyllä se sanoi, että siinä pissassa sitä bakteeria vaan oli (vaikka hoitaja oli sanonut, että ei hälyyttävää määrää...). Virtsatientulehdus siis. Pitää viedä heti sen matkan jälkeen uusi näyte omalle tk:lle, sit katsotaan, onko bakteeri hävinnyt antibioottikuurin myötä. Munuaiskontrolliin odotellaan aikaa, joka meille siis kotiin lähetetään.

Gerbera: Joo, ei ole kivaa toi sairastelu! Meillähän oltiin nyt loppukesä ja syksy KOKO AJAN kipeinä |O Millon oli kurkunpääntulehdusta, milloin korvatulehdusta, simätulehdusta yms.! Ja voin kyllä sanoa, että en olis Samia päästänyt sinä aikana minnekkään reissuun, oli se sitten työreissu tai mikä muu tahansa :ashamed: Jaksamisia sulle siis!!

Uneton: Vastailinkin sulle jo :D

Koivunkäpy: Jaksamisia :hug:

Epelille samoin!! :hug:

Tansku: Paranemisia tytöille!! Kiva, kun kävit kirjoittelemassa :hug: Hyvä, että Veeran kakkaaminen ainakin nyt on helpompaa :)

Kaveri tuli jo, menen siis :wave:

Heips

Unettoman miehelle onnea! :flower:

Gerberalle jaksamista ja parantumista kaikille teille, en osaa kuvitellakaan miten rankkaa tuollainen on. Nyt jätä kaikki mitä vaan voit, tekemättä ja keskity siihen että pojat ja sä saatte ruokaa jne perusjuttuja.

Tanskun poppoolle parantumisia myös!

Peppi. Hyvä kun Rasmuksen vaiva selvisi, toivottavasti parantuu siitä nyt pian ja teillä alkaisi helpottaa! Mones päivä teillä onkaan se reissuun lähtö, en muista :ashamed: .

Epeli, sulle suppareita kovasti!!!

Kuusikon äiti :hug: jaksamista!

Meillä Onni ollut pienessä nuhassa, mut ei onneks mitään muita vaivoja. Tänään oltiin muskarissa ja huomenna tarkoitus mennä perhekerhoon. Ulkona ei pahemmin olla nyt oltu. Huomenna uloskin mennään enempi.
Omassa olossa ei muuten kummempaa kun että maha kasvaa... Potkut näkyy jo vatsan päällekin! Onni tahtoo kokeilla niitä melkein joka päivä. En tiedä, miten paljon Onni ymmärtää vauvan tulosta, vaikka asiasta paljon puhuukin. Tänäänkin illalla kun rupesin sohvalle pitkälleen ja sanoin että väsyttää, niin Onni sanoi heti että vauva potkii. Taitaa jo tietää että vauvan odottaminen vie vähän välillä äitin voimia ;) .

No nyt sohvalle ja pian nukkumaan...

moikka

pikaseen tulin kirjuuttelemaan ja kohta vetäydyn sohvalle voileipä pinon kans :p :whistle:

Tatulle pukkas kauheen räkätaudin mut muuten on terve ja virtaa riittää...
Itellä taas ei, mut oispa uutta :laugh:

Gerberan ja Tanskun perheisiin pikaista paranemista!! Ja Gerberalle hurjasti jaksuja! Onko sulle ketään jonka saisit kaveriks jos tarve tulee??

Uneton: Onnea miehellesi työpaikasta! Onhan se varmaan aluksi rankaa ennen kun tottuu.

Peppi:
Toivottavasti munuaiskontrollin aika tulisi pian. jaksuja, :hug:

Kuusikonäidille vielä voima :hug:

onpas kotoisaa kun uunilla makoilee kissa :D ihme otus kun hiimailee jo kun kotonaan vaikka omistaja sano että ei varmaan näyttäydy pahemmin seuraavaan pariin päivään..

nyt just en muista mitä muuta pitt, mut pakoa kattomaan.

Kysyn vielä sitä, että ei kellään ois ideoita mistä löytäisin monikäyttöisen (niin ulkoiluun kun tarvittaessa menisi asiointireissuilla jne eli "perussiisti") äitiystakin? Onnia odottaessa mulla oli yksi tavallinen toppis, joka meni loppuun asti, mut kyllästyin sit siihen ja olen tässä välissä luopunut tuosta takista, vein kai jonnekin keräykseen.. Nyt mikään talvitakki mitä mulla nyt on, ei kyllä mee kovinkaan pitkään...

lillukka, mä ostin miestenpuolelta toppatakin, mahtuu tarvittaessa liki kaikille jotka meillä käy, ite pien sitä nykysin pihalla kun siinä on (oli ) valkeat hihanaluset ja kyljet, sit piti tehä autoremppaa tienpäälä ni se vähän tuota.. meni muun väriseks.

Voi elämä että mä alan olla kypsä tuota neiti kaikkitietävä 5veetä kohtaan pikkuhiljaa |O tälä menolla perun joulun.
Josta tuli mieleen et eka lahja on ostettu! ostetaan systerin kans noille leikkikeittiö puoliks.. on a semmost ahaaveillu jo kauan ni jos vihdoin ostas, ennen ku se kasvaa liian isoks.. :laugh: sit tilasin myös housut mitkä menee pukinkonttiin, ja tilasin jopa ITELLEKKI jotai.. netanttilassa oli halpa semmonen lyhyt pitkähianen mekko, menee kivasti kotona.. tykkään kun paita on vähä pitempi, ja kesällä voi käyttää ulkona.

Plaah, pitäs vääntäytyä syömään kuha keksis että mitä..

Heipsan :)

Pitkästä aikaa...
On ollut taas jos jonkinlaista ohjelmaa,Oskarilla edelleen kauhee nuha,ei tunnu lähtevän millään pois :/
Tää viikko on mennyt vähän sairastellessa,keskimmäinen kokoviikon valitellut päänsärkyä ja vatsakipuja,tänään onneksi tuntunut jo helpottavan :)

Kuusikonäiti:Myös meillä vietetty kerran pienen vauvan hautajaisia,joten tiedän miten raskasta aikaa koet :'(
Itse muistan että kaikkein raskainta oli aika ennen hautajaisia.
Onneksi Elinalle ei sattunut pahempaa :hug:

Enpä muista mitä muuta piti kommentoida,luin kyllä koko ketjun,mutta nyt on pää tyhjä :ashamed:
Epelille toivon synnytystä :D

Nyt menen laittaan pyykit koneeseen

:wave:

No toimiihan tämäkin.

Kaizalle hurrrrjan paljon onnea!! :flower: :hug:

Yö meni kuin edelliset. Aamulla oli heti Rasmuksen neuvolalääkäri, eipä siellä kummempia. Seuraillaan tilannetta ja odotetaan tuloksia Jorvista. Otettiin kk:n päähän taas aika.

Lillukka: Lähdetään tasan viikon päästä, eli 28.11. Kone lähtee aamulla 7 aikaan, eli kotoa joudutaan lähteä jo n. 5 aikaan. Ootko kattonut huutonetistä takkia?

Danjuska: :hug: Mites kissa suhtautuu Tatuun, entä Tatu kissaan?

Koivunkäpy: Jaksamisia neidin kanssa ja muutenkin :hug:

Pitäis ruveta kattoon noille pojille niitä kesävaatteita, yritän alottaa pakkaamisen hyvissä ajoin |O Jo nyt stressaan sitä :ashamed:

Olipas kiva, kun Tintta olit käynyt kirjoittelemassa! Paranemisia Oskarille.

Mikä ihmeen vierailija tuolla välissä on?? :o

Kiitos Peppi.
Mulla on ihan outo olo taas. Mies passitti takaisin nukkumaan aamulla kun lähtivät, heräsin vasta 11 aikaan, ja nyt en saa töiden päästä ollenkaan kiinni...
Kuusikon äidille lähetän edelleen kovasti jaksamista.
:hug:
Koivunkävylle ja Gerberalle rutkasti voimia arkeen ja pikaista paranemista.
Epelille avaavia suppareita. Ja Lillukalle takinmetsästysonnea. Kannatan mäkin huutonettiä, noissa erityistarpeissa.
Meillä Matias on aika pitkään jo yskinyt aamuisin tosi pahasti ja yötkin menee miten sattuu. Viime viikolla käytiin sairaalassa seurannassa, mut silloin ainakin oli kaikki röörit puhtaat ja ihan perusflunssa menossa. Nyt aateltiin, että jos ei viikonloppua kohden parane, niin mennään uudestaan näytille. Kuumetta ei kuitenkaan ole ja on ollut hoidossa joka päivä.
Matias heräsi tänään aamulla jo puol kuuden maissa ja kun ei rauhottunut, otin viereen. Siinä sitten pyöri hetken aikaa mun kainalossa, kunnes nukahti sikiöasentoon ja piti kovasti kiinni. Oli aika suloinen tapaus.
Juuh, nyt meen tekemään jotain ihan fyysistä työtä (siis ei tietokonetyötä) hetkeksi, laitan vaikka pyykit kuivumaan ja vähän siivoan, jos siitä vaikka saisi virtaa aivoihinkin. Ulkoilulenkki olis tietty paras..
Haleja kaikille ja jaksamista.
-k-

Kysymys... Kuinka pitkiä päiväunia muut tähtöset nukkuvat? Entä yöunia? :attn:

Joonatan on nyt tosi monena päivänä nukkunut vaan reilun 1h päikkäreitä :/ Näyttää ihan hyvin riittävän pojalle, mut äidille ei :ashamed: Sinä aikana ehdin just ja just tekemään itelle ruoan, syömään ja minuutin maata, kun poika sit on jo hereillä. Olis kiva saada päivästä pikkasen enemmän sitä omaa aikaa, kun illallakin meen melkeinpä heti nukkumaan, kun J nukahtaa. Se oma aika menis siihen lepäämiseen, kun on väsynyt. Iltaisin J nukahtaa 21.30-22.15, aamulla herää 7.30-8.00, öisin ei enää heräile kuin tosi harvoin, mut nukahtaa aina heti takaisin, kun näkee, et mä oon siinä vieressä...

Nytkin jäi lepäämiset, kun Jonttu heräsi, Rasmus kyllä nukkuu vielä. Sami lähti pojan ja Viivin kanssa ulos, ettei R heräisi (herää Jontun ääniin aika helposti, varsinkin, kun on nukkunut jo jonkun aikaa).

Kaiza: Juhlitteko jotenkin sun synttäreitä?

Meillä ei oo taaskaan oikein mitään tekemistä poikien kanssa, mut kyl me nyt varmaan jotain yritetään keksiä, Sami kun menee töihin.

Siru; mitäs teille kuuluu?

Katinka vois tulla kertomaan matkastaan ja mahastaan :D Vaikka tekstailtiinkin yks päivä jo. Mulla se vastaaminen jäi, mut meidän kuulumiset lukee hyvin täältä ;)

Jellona: Sä oot ihana :D :hug:

Onpas synkkä ilma ulkona :x Pimeetä ja harmaata, yäk! Ei yhtään lunta missään :/

No mut, eipä mulla muuta. Tulkaahan KAIKKI kirjoittelemaan, kun mulla on kuitenkin tylsää! Tai ei noiden kahden kanssa ikinä silleen varsinaisesti ehdi tylsistyä, mut kuitenkin... Pakko välillä (lue: usein) istahtaa hetkeksi tähän koneelle ja sulkea muu maailma sekunniksi :laugh:

Heheei.
Mä pääsin meidän tuonne keskustelupalstaan sisään... Wautsi. En tie mitä oon aikaisemmin tehny väärin, mut oon jo pitkään yrittänyt. Nyt voisin joku päivä sinne kirjoittaakin.
Peppi, ei me mitenkään kummallisesti. Aamulla sain vesimelonia sänkyyn =Matias söi. Nyt oon vaan ottanut iisisti tänään. Vieläkin aamutakki päällä ja pian suihkuun. Illalla mennään joko syömään tai haetaan jotain kotiin. Perjantaina oon menossa yhden kaverin kanssa ulos. Tai siis tehdään ensin ruokaa hänen kotona ja katotaan, et jaksaako sitä sit mihinkään lähteä, vai juorutaanko viinilasin ääressä. :) Eipä tässä nyt mitään ihmeellistä tarvii tapahtuakaan...
-k-

Moro :wave:

Huppis, tuli nukuttua parin tunnin päikkärit.... Tietää sitä että valvon jonnekin aamuyöhön asti ennenkuin saan unta yöllä...

Tytöt voivat vähän paremmin, huomenna pääsevätkin sitten taas päiväkotiin. Mulla onkin koulutuspäivät edessä. Huomenna on koulutusta 10-18 ja sen jälkeen firma tarjoaa illallisen -perjantaina on sitten kuuden tunnin koulutus. Ja vapaa viikonloppu, jee :D Tai menen mä lauantaiaamulla klo 8 töihin katsomaan että uusi apuemäntä saa hommat alkuun ja tulen sitten heti kotiin.

Nasuliinoa piti onnitella jo eilen, ihanaa ja turvallista odotusaikaa :hug: :heart:

Kaizalle synttärionnittelut :hug: :flower:

Peppi: Veera nukkuu arkisin yöunet klo 20.30-6.15 (viikonloppuisin n. klo 21-7/7.30) ja päiväunet aina n klo 12-13.30/14.

Kattinkaa kaipailen minäkin, mitä kuuluu?! :hug:

Ja nyt ruuanlaittoon, se on tere :wave:
Tansku & tytöt

Kiitos Tansku. Ja Nasuliinoa minäkin olen kovasti ajatellut, jäi vaan tekstistä pois, kun jo eilen kirjoitin, ja sit jostain syystä jäi kesken... Onnea siis oikein kovasti ja jarrusukkia matkaan. Koska sulla on `LA?

moro täätäkin suunnalta

viime yö meni jokseenkin huonosti.. poika heräili useaan otteeseen kun oli niin tukkonen.. tai jos ei muu hätä ollu niin oli "hivvi" hukassa :whistle:
Pitäs varmaan tosissaan miettiä hierojalla käyntiä kun tämä jysäri alkaa olla koko aikasta.

Kaizalle täältäkin onnitteluja! :flower:

Peppi:Kissa suhtautuu Tatuun hiukan varauksella.. varsinkin jos pojalla sattuu olemaan liikaa virtaa.. mut käy kyllä puskemassa ja antaa silittää kun poika malttaa nätisti olla.. Tatu taas välillä suht neutraali vallua kohtaan.. välillä taas yrittää kovasti kisua leikittää mutta ei ole niin leikkisä tapaus mitä mummolan pikku kisu.

Tansku:Hyvä että teillä aletaan olla jo tervehtymään päin. Ja muista sitten ajoissa palata lauantaina sieltä töistä kotia :D

Epelii??? Eikö vieläkään???

Tatu oli tänään torilla pph:n kanssa joulunavauksessa ja hain pojan sieltä suoraan. Oli poika mielissään kun joulupukin näki =)

niin ja päikkäreistä.. Peppikös se kyseli.. Tatu nukkuu tosi vaihtelevasti puolesta tunnista 1.5 tuntiin.. joskus hyvällä onnella 2tuntia mikä tapahtuu harvoin.

Nopsaan täältäkin vielä!

Nasuliino
munkin piti onnitella jo viimeksi, mutta jotenkin tää hurupää unohti :ashamed: . Mutta onnea oikein kovasti :flower: milloin on LA?

kaiza :flower: :flower: ONNEA!

Peppi Onnin päikkärit on parisen tuntia, tai vajaa. Yöunet noin 21.15/21.30 (nukutus alkaa puoli ysiltä eli kestää...) - 7-8, yleensä lähempänä seiskaa herää. Jos nukkuu päikkyjä kolmen jälkeen, yöunille meno on tosi vaikeaa eli mieluummin sit herättelen nykyään vaikka tähän asti olen ollut sitä mieltä että poju sais kotihoidossa nukkua oman rytminsä mukaan.

Hyvää yötä kaikille!

Nyt ihan ekana Nasuliinolle onnea odotukseen! AIna se vaan unohtuu.. :ashamed:

Huoh, väsyttää ihan sieluttomasti, tekis mieli käydä potkii ukko ylös ja painuu ite nukkumaan takas.. yöllä jäpä heräs kerran ja keksi nousta vaille 7, mikä lie taas, tai siis miks se taas kukkii ja kutisee.. ihottumu kutisee, öisin kitisee ja itseään raapii :laugh: :kieh:

Oho,o stin eilen sun silkin tuota sinisessä pullossa olevaa tököttiä joka lupaa tuuheutta ja kohotusta, arvelin jos tukka lopettas pitkin päätä menemisen.. juu lopetti, millähän tuon sais takasin alas?? :o on ainaki kuohkee, vähän liianki.. mut kiva jotta toimii! tosin en vaihteeks noudattanu ohjeita, siinä luki et levitä lettiin, fäänaa ja muotoile normaalisti, mä vaan levitin sen, mitää föönejä käytä, tokko tuo enää ees toimii ku ikää on 26v.. :whistle:

Piti käydä muoikkaa onnittelut oikein.. :ashamed: mitähä mä olin taas ajatellu..

Yhteistyössä