Suurensuuret onnittelut Hannelen perheelle pojasta :heart: :flower: Olis ihana kuulla jonkinlaista synnytyskertomusta, muutakin kuin tuo hurja aikaennätys

Kunhan ehtii, jaksaa ja haluaa =)
Ite en oo kauheesti koneella ollut, käynyt välillä vilkasemassa Facebookin uutiset ja lukemassa pikaisesti joulutähtien kuulumiset, mut en muuten. Sami on tullut kotiin, Joonatan totes sinä aamuna, kun Sami oli tullut, että "ihanaa kun isi on kotona" :heart: Rasmus huuteli aina, jos Sami meni johonkin toiseen huoneeseen: "isii, isiiii"

Mut muuten ainakin sinä ekana päivänä oli vähän enemmän mun perään. Ja jos me yritettiin Samin kanssa keskustella niin Jonttu rupes tekemään jotain kiellettyjä asioita yms., kun huomiota halusi. Muutenkin on jotenkin nyt osoittanut vähän mieltä, kai se ikävä purkautuu sillä tavalla sit?
Mä oon ollut taas töissäkin pitkästä aikaa
Huomenna me lähdetään pohjosen reissulle!! Minä, mun äiti, isäpuoli, pikkuveli, mummu ja pappa! Mun äiti ja isovanhemmat on sieltä kotoisin. Asuntoautolla sinne ajellaan, mm. Rovaniemellä ja Kemissä varmaan ainakin käydään, mitenkään tarkkaa suunnitelmaa ei ole, tai ainakaan mulle ei ole kerrottu

Keitäs sieltä pohjoisesta nyt on? Ainakin
kuusikon äiti, oliko muita? :ashamed:
Tinttaooses, mä oon täällä taas nauranut sun unilles

Oon mäkin palstasta unta nähnyt moneen kertaankin

Yhdessä unessa (joskus kun tähtöset oli vauvoja) näin unta et olin Koivunkävyn luona ja me jumpattiin semmosissa kauheissa 90-luvun alun pyöräilyshortseissa vai mikskä niitä nyt sanotaankaan

Miten Emmi on nyt voinut? Tällä mun kaverilla, jolla tuli lapsena niitä pyörrytys-huimaus-kohtauksia niin sillä ainakin on vähän migreeniä just... Niin, tosta kuivausrummusta, mun työpaikalla on semmoinen ja sen on jatkuvassa käytössä, siis siinä kuivataan kaikki pyykit.. Ite en henk.koht. tykkään, kun musta se venyttää ja vanuttaa vaatteet ihan muodottomiksi :/ Ja muutenkin vie sähköä, kun se kuivaus kävis ihan tavallisellakin tavalla... Meillä ei itellä oo, enkä oo missään vaiheessa kokenut et tarvittais. Olishan se välillä kiva ja ihanan helppo (meillä on tosi pieni kylpyhuone ja muutenkin vähän tilaa kuivata). Eikä se nyt oikeesti niin huononnäköisiksi niitä vaatteita tee kuitenkaan! Mut joo, ihana sillä on ainakin lakanoita ja pyyhkeitä kuivata, niistä tulee ihanan tuntuisia

Niillä taitaa olla LG-merrkinen (jos yhtään oikein muistan), se on uusi, ostettu viime keväänä hulluilta päiviltä. On ollut kyllä ihan hyvä, ajaa asiansa oikein hyvin
Onpas
Sirun perheellä tiedossa juhlia!

Mun isä osti just vähän aikaa sit uuden mopon, mä en tiedä, mikä se okeesti on, ei se nyt mopo ainakaan ole, joku moposkootteri, moottoripyörä-skootteri, en mä tiiä

Ainakin sillä voi ihan moottoritielläkin ajaa B)
Kiitos muuten
Hannamarille, kun toimit uutisten välittäjänä =)
Kaizalle jaksamisia ja supistuksia, jos niitä kaipaat :hug:
Olis
Niiskuneiti nyt kuulumisiakin vähän kirjoitellut :attn: Onko kaikki hyvin? :hug:
Kattinkalle :flower: hienosta suorituksesta!
Lillukan lapsille onnittelut serkusta!
Tintan jutuista oon kyl hyvät naurut saanut
Koivunkäpy, Villen jaloille paranemisia!
D
anjuska, tuuthan sit kertomaan ultrauutiset, koska se nyt olikaan?
Mut nyt meen äkkiä itekin lepäämään kun pojat jo nukkuu :wave:
Mitähän
Tanskuliinille kuuluu???