Juhlatiloja noin 15 henkilölle Hyvinkäältä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiinaM"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiinaM"

Vieras
Tarvitsisin syntymäpäiväjuhliini jonkun kivan paikan vuokralle. Tarkoitus olisi syödä hyvin ja viettää iltaa noin 15 vieraan kanssa. Suurimmalla osalla vieraistamme ei ole autoa käytössä, joten tilan pitäisi sijaita Hyvinkään keskustan tuntumassa. Kaikki paikat mitä olen löytänyt on tarkoitettu paljon isommalle vierasmäärälle. Hyvältä paikalta kuvien ja sijainnin perusteella vaikuttaisi loft kulmakonditorion yläkerrassa, mutta hinnaston mukaan 300€ olisi lauantain vuokra. Onko tietoa onko hinta pienempi jos ei sauno? Medicin manin kabinetti olisi myös etsimäni paikan kaltainen, mutta kasvisruokavaihtoehdot ovat todella vähäiset eivätkä ole makuuni.

Helppiä siis mistä kannattaisi kysellä? Kun ei tunnu löytyvän mitään netissä surffaamalla. Hyvinkäällä olen asunut 5 vuotta joten ei ihan kaikki paikat ole vielä tiedossa.

Kiitos tt.. Onkohan kuinka viihtyisä paikka sisältä? Nettisivuilla kun ei oikein kunnon kuvia ollut ja niistä muutamasta sai "kolkon" oloisen kuvan eli ei vaikuttanut kovin viihtyisältä paikalta.

Voisit myös soittaa Medicin maniin ja kysyä jos saisi näin ennakkoon varattuna vähän muutosta tehtyä kasvisruokiin teidän porukalle... Uskoisin että onnistuu jos se on ainoa juttu mistä kiikastaa.

En usko että tuo paavolan paikka on hakemasi kaltainen, sieltähän on pitkä matkakin keskustaan!
Olen ollut yksissä illanvietoissa tuolla loftissa ja luulen kyllä että hinta on sama saunoo tai ei.. Oli kyllä ihan kiva paikka mutta jos sinne päädytte niin omaa musiikkia kannattaa ottaa mukaan ;) Oli jotain ikivanhoja cd levyjä siellä.. Saisko sinne sitten jonkun ruuan jostain vai?

Niin ja tuolla loftissahan saisitte olla ihan rauhassa :D Medicin man on kuitenkin ravintola niin ihan samanlaista meininkiä ei siellä voi oikein.. ;) Ite kyllä suosittelen medaria koska rrakastan niiden ruokia... :D

Yhteistyössä