ei !"#¤%%¤& onko siellä pakko tunkea kieltä toisten suuhun, ja hinkata itseään toista vasten. YÖK... :x :x :x Kotonakin voi painia, uimahallissa se on erityisen yököttävää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:siistii B)
Ei ole, vaan yököttävää.
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:älä oo tiukkisB) :ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:älä oo tiukkisB) :ashamed:
![]()
Mä en oo tiukkis, mua on pantu pururadalla, mutta joku roti sentään.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja 2lasta:eihän tuo nyt mitään mutta oon nähny ku olivat sillai turkkilaisesssa saunassa...
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-::ashamed: anteeksi, ei mahtana mitää.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:älä oo tiukkisB) :ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja 2lasta:eihän tuo nyt mitään mutta oon nähny ku olivat sillai turkkilaisesssa saunassa...
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:älä oo tiukkisB) :ashamed:
![]()
Ja mua ratakiskoilla :snotty: mutta joku roti sentään...uimahallissa ei kudeta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Heh... KKK sun tarvis varmaan lakata käymästä siellä uimahallissa, kun järkytyt niin usein jostain! :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:älä oo tiukkisB) :ashamed:
![]()
Ja mua ratakiskoilla :snotty: mutta joku roti sentään...uimahallissa ei kudeta![]()
Ja mua kirjaston pihalla mutta perkele, uimahalli on pyhä paikka :snotty: