I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:älä oo tiukkisB) :ashamed:
![]()
Mä en oo tiukkis, mua on pantu pururadalla, mutta joku roti sentään.
Ja mua ratakiskoilla :snotty: mutta joku roti sentään...uimahallissa ei kudeta![]()
ja mua junassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Kovin mukavaa ei ole myöskään, jos olet kylpylässä porealtaassa miesystäväsi kanssa, ja täysin ventovieras nainen tulee huppelissa hieromaan rintojaan miesystäväsi naamaan :xmas: Aluksi ärsyynnyin, mutta sitten nauratti. Etenkin, kun näin tuon naisen miesystävän ilmeen...
![]()
![]()
Ja edelleen toisen miesystäväni kanssa yökerhon lattialla ( laivalla) eräs nainen tuli hieromaan rintojaan miesystäväni käsivarteen. Vaikka seisoin vieressä :xmas:
Taidan ärsyttää jotakin tiettyä naistyyppiä?!!
Alkuperäinen kirjoittaja Istafralle:Käyttääkö sun miehesi Axen dödöjä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vihreä:kkk, sä oot vain kateellinen kun et itse päässyt hinkaamaan ketään =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Miesystäväni käänsi päänsä pois, ja nainen palasi hieman nolon näköisenä oman miesystävänsä viereen. Me lähdimme hymyillen pois.
Toivottavasti nainen edes tajusi olleensa täysi pönttö!
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:meillä oli kerran laivalla tällänen yrittäjä.ikää naisella 40 ja mun mies 25 :ashamed: mä oon niin tulinen että se nainen löysi itsensä lattialta :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Paninparasta:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:älä oo tiukkisB) :ashamed:
![]()
Mä en oo tiukkis, mua on pantu pururadalla, mutta joku roti sentään.
Ja mua ratakiskoilla :snotty: mutta joku roti sentään...uimahallissa ei kudeta![]()
ja mua junassa![]()
ja mua kirkonportailla.muut kuunteli jumalanpalvelusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:meillä oli kerran laivalla tällänen yrittäjä.ikää naisella 40 ja mun mies 25 :ashamed: mä oon niin tulinen että se nainen löysi itsensä lattialta :snotty:
Minä en vaivaudu miesten takia tappelemaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja 2lasta:eihän tuo nyt mitään mutta oon nähny ku olivat sillai turkkilaisesssa saunassa...
Mikä on turkkilainen sauna?
T: 5 v Turkissa asunut :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja manna:miksi on oikein paneskella kirkon portailla, kirjaston pihassa, pururadalla (vaikka kuinka olis tyhjää!), junan raiteilla yms JULKISILLA paikoilla MUTTA uimahallissa ei saa edes pussata ja halia? Miksi näin? mä en oikeen tajuu tätä logiikkaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:ei !"#¤%%¤& onko siellä pakko tunkea kieltä toisten suuhun, ja hinkata itseään toista vasten. YÖK... :x :x :x Kotonakin voi painia, uimahallissa se on erityisen yököttävää.
Alkuperäinen kirjoittaja janejane:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja 2lasta:eihän tuo nyt mitään mutta oon nähny ku olivat sillai turkkilaisesssa saunassa...
Mikä on turkkilainen sauna?
T: 5 v Turkissa asunut :ashamed:
Älä viitti viisastella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:ei !"#¤%%¤& onko siellä pakko tunkea kieltä toisten suuhun, ja hinkata itseään toista vasten. YÖK... :x :x :x Kotonakin voi painia, uimahallissa se on erityisen yököttävää.
Ymmärrän sen, että kielarit ja hinkkaaminen on ällöä, puhumattakaan enemmästä, olen samaa mieltä, mutta halaaminen ja pienet pusut eivät mielestäni ole ällöä kontaktia naisen ja miehen välillä, oli sitten kyse uimahallista tahi muusta paikasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja manna:miksi on oikein paneskella kirkon portailla, kirjaston pihassa, pururadalla (vaikka kuinka olis tyhjää!), junan raiteilla yms JULKISILLA paikoilla MUTTA uimahallissa ei saa edes pussata ja halia? Miksi näin? mä en oikeen tajuu tätä logiikkaa..
Suomessa näkyvää rakkautta suvaitaan huonosti?
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:ei !"#¤%%¤& onko siellä pakko tunkea kieltä toisten suuhun, ja hinkata itseään toista vasten. YÖK... :x :x :x Kotonakin voi painia, uimahallissa se on erityisen yököttävää.
Ymmärrän sen, että kielarit ja hinkkaaminen on ällöä, puhumattakaan enemmästä, olen samaa mieltä, mutta halaaminen ja pienet pusut eivät mielestäni ole ällöä kontaktia naisen ja miehen välillä, oli sitten kyse uimahallista tahi muusta paikasta.
Entä kahden naisen välillä? :ashamed: Pusut tai kielarit? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja manna:miksi on oikein paneskella kirkon portailla, kirjaston pihassa, pururadalla (vaikka kuinka olis tyhjää!), junan raiteilla yms JULKISILLA paikoilla MUTTA uimahallissa ei saa edes pussata ja halia? Miksi näin? mä en oikeen tajuu tätä logiikkaa..
Alkuperäinen kirjoittaja entäs:Mä olen r.u.n.k.a.n.n.u mieheltä Kuusamon tropiikin porealtaassa....ei loppuun asti et olis paskattu allasta mut silti.. ja siel OLI muitaki![]()