?
....
Vieras
Hih, no on sinullakin tapa määritellä tyhmyys...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaikutat julmalta tunteettomalta kusi päältä kehen ei pitäisi kenenkään tutustua saati rakastuaHyi helvetti! Mä niin vihaan tota lausetta! VALHETTA! Vain harva on oikeasti KAUNIS. Mä kuulun niihin.Sitten on taviksia joita on suurin osa, ja sitten on rumia. Ne on paskoja, turhia ihmisiä. Rumat saisi olla lisääntyttä ja kuolla sukupuuttoon. Kun niitä ei saa vielä tappaakaan ikävä kyllä...
[QUOTE="harmaa";29809554]Minua ärsyttävät huomattavasti enemmän tyhmät ihmiset kuin rumat ihmiset. En voi ymmärtää, miten kukaan joka ei osaa isoja alkukirjaimia tai välimerkkjeä kehtaa kirjoittaa julkiselle keskustelupalstalle ja nolata itsensä niin totaalisesti. Minä ajattelen, että oikeasti kaunis ihminen myös kirjoittaa kauniista ja oikeaoppisesti keskustelupalstalla, sillä täällähän voi edustaa itseään ainoastaan kirjoittamalla.
Minua ärsyttävät huomattavasti enemmän tyhmät ihmiset kuin rumat ihmiset. En voi ymmärtää, miten kukaan joka ei osaa isoja alkukirjaimia tai välimerkkjeä kehtaa kirjoittaa julkiselle keskustelupalstalle ja nolata itsensä niin totaalisesti. Minä ajattelen, että oikeasti kaunis ihminen myös kirjoittaa kauniista ja oikeaoppisesti keskustelupalstalla, sillä täällähän voi edustaa itseään ainoastaan kirjoittamalla.
Tuollaisia täällä viliseeEn voi ymmärtää, miten kukaan joka ei osaa isoja alkukirjaimia tai välimerkkjeä kehtaa kirjoittaa julkiselle keskustelupalstalle ja nolata itsensä niin totaalisesti.
Valitettavasti pitää paikkansa. Ilkeävät sitten valittaa yhden kirjaimen lyöntivirheestä.Tuollaisia täällä vilisee![]()