jumankavita minä vihaan rumia ihmisiä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pampers"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyi helvetti! Mä niin vihaan tota lausetta! VALHETTA! Vain harva on oikeasti KAUNIS. Mä kuulun niihin. :) Sitten on taviksia joita on suurin osa, ja sitten on rumia. Ne on paskoja, turhia ihmisiä. Rumat saisi olla lisääntyttä ja kuolla sukupuuttoon. Kun niitä ei saa vielä tappaakaan ikävä kyllä...
Vaikutat julmalta tunteettomalta kusi päältä kehen ei pitäisi kenenkään tutustua saati rakastua>:(! Kuole itse pois tuolla ajatus maailmalla, kuka sun kaltaista tunnevammaista ääliötä kaipaa täällä!!?

[QUOTE="harmaa";29809554]Minua ärsyttävät huomattavasti enemmän tyhmät ihmiset kuin rumat ihmiset. En voi ymmärtää, miten kukaan joka ei osaa isoja alkukirjaimia tai välimerkkjeä kehtaa kirjoittaa julkiselle keskustelupalstalle ja nolata itsensä niin totaalisesti. Minä ajattelen, että oikeasti kaunis ihminen myös kirjoittaa kauniista ja oikeaoppisesti keskustelupalstalla, sillä täällähän voi edustaa itseään ainoastaan kirjoittamalla.

Ei se tyhmä yleensä tyhmyydelleen mitään voi
[/QUOTE]
ei voi paljoa rumakaan…

Minua ärsyttävät huomattavasti enemmän tyhmät ihmiset kuin rumat ihmiset. En voi ymmärtää, miten kukaan joka ei osaa isoja alkukirjaimia tai välimerkkjeä kehtaa kirjoittaa julkiselle keskustelupalstalle ja nolata itsensä niin totaalisesti. Minä ajattelen, että oikeasti kaunis ihminen myös kirjoittaa kauniista ja oikeaoppisesti keskustelupalstalla, sillä täällähän voi edustaa itseään ainoastaan kirjoittamalla.
👍 Hyvin sanottu ja oivallettu.

Yhteistyössä