Kyllä voi, tosin perhekerhossa on se riski että ne muut lapset viittaa toiseen lapseen sanalla tyttö tai poika.
Toisaalta mistä lapsi on oppinut pitämään kaljua lasta automaattisesti poikana? Tai pitkätukkaista tyttönä? Kenties vanhemmiltaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä voi, tosin perhekerhossa on se riski että ne muut lapset viittaa toiseen lapseen sanalla tyttö tai poika.
En ylipäätään tajua, mikä herneiden vetämisen syy se on jos joku luulee poikaa tytöksi tai päinvastoin. Siihen voi vaan sanoa että hän on poika/tyttö, tai antaa olla jos ja kun asia on merkityksetön (joku random mummeli bussissa, tms).
Ehkä. Tai telkkarista. Tai kerhossa huomannut että tytöt on yleensä niitä kenellä on pitkä tukka. Tms.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25319041:Toisaalta mistä lapsi on oppinut pitämään kaljua lasta automaattisesti poikana? Tai pitkätukkaista tyttönä? Kenties vanhemmiltaan?
En ylipäätään tajua, mikä herneiden vetämisen syy se on jos joku luulee poikaa tytöksi tai päinvastoin. Siihen voi vaan sanoa että hän on poika/tyttö, tai antaa olla jos ja kun asia on merkityksetön (joku random mummeli bussissa, tms).
Mun poikaa ei muistaakseni oo tytötelty"herneiden veto" on ehkä vähän liioiteltua, mutta kyllä mua on joskus suuresti ärsyttänyt, kun poikiani on tytötelty. olenko juntti ?![]()
Ehkä sussa asuu pieni juntti"herneiden veto" on ehkä vähän liioiteltua, mutta kyllä mua on joskus suuresti ärsyttänyt, kun poikiani on tytötelty. olenko juntti ?![]()
Niin on.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25319054:Jotkut nyt vetää herneitä nenuun kaikesta. Mulle on arkipäivää että poikiamme tytötellään, mutta en koe sitä ongelmaksi. Ongelma on lähinnä niiden tytöttelijöiden puolella, jos aikuiset ihmiset ei osaa ajatella yhtään laajemmin, niin säälihän se on.
Niin on.
Ja mun mielestä vähänkin taaperoa isommasta pitkätukkaisesta pojasta kyllä yleensä jo huomaa ihan hyvin että hän on poika. Tai punapaitaisesta pojasta.
Yritä kestää :hug:no ei huomaa kaikki todellakaan! tai ainakin pitää päivitellä siinä pitkä tovi, että oijoi,poikakos hän onkin.ohhoh,ompas kaunis kasvoinen.voi että,että poika ihan..voihan ihme! * ja sitten siirrytäänkiin seuraavaan ihmeeseen* ai sinä olet ÄITI etkä isosisko.herraisä,oletpas nuori ( en ole,olen 30.. ) ..voivoi, että noin nuori..ihan lapsi olet itsekin vielä.. voi voi.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25319089:Ihminen ei ole synnynnäisesti hermafrodiitti ( vaikka niitäkin välillä syntyy) mutta eipä ole synnynnäistä sekään että tytöllä/naisella on pitkä tukka ja pojalla/miehellä lyhyt. Silti yllättävän moni lapsikin niin olettaa.