Juntti mies?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kestäisikö suhteessa, jossa et kuulisi mieheltä mitään kohteliasuuksia?

  • Kyllä

    Ääniä: 0 0,0%
  • En

    Ääniä: 0 0,0%
  • Ehkä, jos muut asiat toimivat.

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    0
V

vierailija

Vieras
Pakko kysyä teiltä naisilta, kestäisikö suhteessa, jossa mies ei koskaan lausuisi sinusta kohteliaisuuksia, sanoisi kauniiksi, reagoisi pukeutumiseesi tai laittautumiseesi? No, mulla on sellainen. Ja pakko myöntää, että toisinaan, huomaan asian syövän itseluottamustani. Vaikka olen jo aikuinen, itsevarma ja ulkonäkööni tyytyväinen nainen, huomaan silti toivovani kuulevani puolisoltani joskus jotain. Vaan ei. Yhdessä ollaan oltu. 1,5v, eikä tämä koskaan ole liiaksi kohteliaisuuksia laukonut, mutta pikkuhiljaa huomaan sen häiritsevän. Vaikka olen pukeutunut pikkutuhmaan mekkoon, meikannut ja laittanut hiukset vimpan päälle, tämä ei reagoi mihinkään, ei millään lailla. Pari kertaa suhteemme aikana olen häipynyt baarille kaverin kanssa, ja on ollut ihanaa, kuinka tutut tai tuntemattomat miehet alkavat hyörimään ympärillä, tulevat sanomaan kauniiksi, kuumaksi jne. Tottakai se tuntuu hyvältä, mutten heidän snanomisiaan kuitenkaan jalustalle nosta, kotonaan toivoisin niitä kuulevani. Joskus mainitsin asiasta miehelle (jolle kuitenkin itse pyrin antamaan positiivista huomiota), tämä suhtautui asiaan olankohautuksella, ettei niinkään kenenkään ulkonäköä arvosta. Typerä ongelma tämäkin, mutta menkkahuuruissa meinaa itkettää. Kai me naiset väliin tarvitaan pientä kehuja, ihan siinä missä miehetkin.
 
Onhan siinä paljon hyvääkin, läheisyys, auttavainen ja ja kuunteleva mies, kohtuullisen toimiva seksi elämäkin. Ei todellakaan ollut rakkautta ensisilmäykseltä, mutta pikkuhiljaa kuukausien aikana lähennuttiin. AP.
 

Yhteistyössä