V
"vieras"
Vieras
Antakaa mielipidettä juoko mun mies liikaa. Tutustuin häneen n. vuosi sitten. Alusta asti oli selvää että viini ym miedommat maistuu, ei nyt haitaksi asti mutta päivittäin. Nyt kesän aikana tuntuu että on alkanut riistäytyä jotenkin. Edelleen juominen on päivittäistä (iltaisin) ja enimmäkseen viiniä mutta sattumalta kerran huomasin että juo salaa myös tiukkaa viinaa siideriin lisättynä. Mies on iso, niistä määristä joita normaalisti mun nähden juo ei sen kokoinen sammu. Vaan nyt on muutamana iltana pilkkinyt ja sammahdellut sohvalle. Itse olen ottanut myös, joskus jopa saman määrän kuin mies mutta ei tunnu missään (itse en ota joka ilta, viikonloppuisin max 4/ilta). Olen kertonut miehelle kauniisti että en pidä siitä että on niin jurrissa että nukahtaa pystyyn. En ole kertonut että tiedän piilopullosta. Mies ymmärtää ja pyytää anteeksi mutta muuta vaikutusta ei ole.
Miehen suvussa on alkoholismia. Mies muuten ns. kunnollinen, on työt ja kaverit ja lapset edellisestä liitosta.
Mitäs nyt sitten?
Miehen suvussa on alkoholismia. Mies muuten ns. kunnollinen, on työt ja kaverit ja lapset edellisestä liitosta.
Mitäs nyt sitten?