Juomamuistelot! Mitä joitte teininä/nuorena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ansarikukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Orange Baltic.. enkä nykyään ymmärrä kuinka ihmeessa sitä on voinu juoda. on sen verran pahaa. sitä tuli alaikäsenä juotua ja toinen oli joku sillanen viini mikä maistu kanelille. nimeä en muista

Milkkis_1984.jpg

Milkkis - suklaajuoma

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Teininä join Golden omenaa, omppuviiniä, Marlin helmeilevää jotain valkoviiniä, Ofeliaa, Huttusta valkoviiniä pahvitölkissä, Green lime vodkaa tmv., Matti ja Linda siideriä, Green Fizz siideriä, appelsiinilonkeroa, pisang ambonia maidolla tai spitella, metsmaasikas-likööriä, leijonaviinaa, Blac cat, Golden omenaa, Aurora musta ja valkoherukkaviiniä mielummin kolmen vartin pullo... Kotiviiniä ( " tropical dream" ja luumuviini)...

Toiseen ketjuun liittyen, mitäs joitte silloin kuin olitte nuoria tai juuri täysikäisiä?

Itsellä 90-luvun puolivälissä oli kovia hittejä Gin Lemon ja etenkin Green Lime, molemmat Spriteen sekoitettuna. Myöhemmin sitten Omppu, Lippis ja Makkis.

Ei hitto mä oon unohtanut ton Gin lemonin, hyi hitto!!! Pink Cat oli kans kova sana ja sit oksensin pinkkiä :D Sit jossain vaiheessa oli alkossa myynnissä extra lonkeroa mut ne veti sen vissiin nopeesti pois markkinoilta kun teinit joi sitä niin paljon. Marlin omppuviini oli halpaa ja hyi hitto miten pahaa mut se oli varmaan aika yleinen :)

mustikka-vadelma viiniä (=hapotettua myrkkyä), leijonaa näitä silloin kun sai jonkun hakeen alkosta, muuten kaljaa litran pullosta oli halvinta ja ihan mahtava fiilis oli raahata noita n.7 kylille repussa...
Köyhinä päivinä sekotusta eli kaikista vanhempien pulloista liru pulloon ja sekasin tai isän kotiviiniä (pöllittiin sitä ja isä kertoi vasta vuosia myöhemmin että se oli pilaantunutta, juotiin ssitä varmaan 15 pulloa...)

mustikka-vadelma viiniä (=hapotettua myrkkyä), leijonaa näitä silloin kun sai jonkun hakeen alkosta, muuten kaljaa litran pullosta oli halvinta ja ihan mahtava fiilis oli raahata noita n.7 kylille repussa...
Köyhinä päivinä sekotusta eli kaikista vanhempien pulloista liru pulloon ja sekasin tai isän kotiviiniä (pöllittiin sitä ja isä kertoi vasta vuosia myöhemmin että se oli pilaantunutta, juotiin ssitä varmaan 15 pulloa...)

REPS! :laugh:

Ihan ens alkuun join lonkeroa, sitten Golden Cap:n omppulonkeroa, sitten vanilja päärynä siideriä (tuli yli annostus, en jo vieläkään pääryäsiideriä ) juomasekoituksista on jäänyt mileeen suklaapupu ja BBP (battery,bink cat- ja persikka viinaa ).

Omppupomppua, Gin Lemonia, Triple Seciä meni alaikäisenä. Kahdessa viime mainitussa oli hyvä hinta/prosenttisuhde :D. Kamalilta ne maistuivat, hyi yök sentään, mutta menivät päähän, mikä oli silloin koko homman jujukin.

Siideri jäillä tai vodka-appelsiinimehu taas oli juomavalinta juuri täysi-ikäisenä.

Ja nykyään voisin ottaa lasillisen Fresitaa kesällä tai talvella lasillisen hyvää punaviiniä. Jos en imettäisi, eli joskus sitten ;).

[QUOTE="vieras";26384159]Omppupomppua, Gin Lemonia, Triple Seciä meni alaikäisenä. Kahdessa viime mainitussa oli hyvä hinta/prosenttisuhde :D. Kamalilta ne maistuivat, hyi yök sentään, mutta menivät päähän, mikä oli silloin koko homman jujukin.

Siideri jäillä tai vodka-appelsiinimehu taas oli juomavalinta juuri täysi-ikäisenä.

Ja nykyään voisin ottaa lasillisen Fresitaa kesällä tai talvella lasillisen hyvää punaviiniä. Jos en imettäisi, eli joskus sitten ;).[/QUOTE]

Eikun nyt mä muistin väärin... Mitään Gin Lemonia juotu vaan Vodka Limeä :D!!

Hyi mitkä juomat mulla oli: perryä, kaljaa, semmoista sinistä suuveden makuista litkua Dieseliä(!!!), jorma ja doris viiniä:D olin haka matikassa joten näppäränä likkana laskin mistä juomasta saa eniten %/€

Yhteistyössä