F
Foortti harmaana
Vieras
Muistaakseni aloitin abaut rippikouluikäisenä varastamalla porukoilta Finlandia vodkaa.
Pelittää vieläkin
Pelittää vieläkin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mää varastin teininä mun vanhempien viiniämpärin ja tein omassa huoneessa vaatekaapissa kiljuu :X hyi helvata oli pahaa...sit mä varastin niiden viinakaapista vodkaa puolet pullosta ja laitoin vettä tilallesitten mun isä ihmetteli kun ei tunnu missään
![]()
Marlin helmeilevää omenaviiniä, yök :x Se maistui hirveältä. Sit eräänkin kerran minttusuklaata, se taas maistui kyllä tosi hyvältä. Mut se tyyli juoda oli ihan älytön, kauheeta vauhtia piti kitata. No oli kyllä olot sit sen mukaiset. Voin sanoa vaan että hohhoi niitä aikojaMyöhemmin (n. 18 v.) mm. lonkeroa, mutta siitä tuli elämäni hirvein krapula. Olin oikeasti ihan varma että kuolen. No mut hengissä ollaan vielä.
Marlin helmeilevää omenaviiniä, yök :x Se maistui hirveältä. Sit eräänkin kerran minttusuklaata, se taas maistui kyllä tosi hyvältä. Mut se tyyli juoda oli ihan älytön, kauheeta vauhtia piti kitata. No oli kyllä olot sit sen mukaiset. Voin sanoa vaan että hohhoi niitä aikojaMyöhemmin (n. 18 v.) mm. lonkeroa, mutta siitä tuli elämäni hirvein krapula. Olin oikeasti ihan varma että kuolen. No mut hengissä ollaan vielä.
Ei voi olla totta![]()