Juoppo on aina juoppo, miksei vaan voi muistaa...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin pettynyt taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin pettynyt taas

Vieras
Olen pitkälti yli vuoden ollut vihoissa äitini kanssa koska kännipäissään teki niin kamalia juttuja lapsilleni ja muutenkin. Nyt on (muka) rauhoittunut ja kutsuin kylässä käymään. Eikö se saatanan ämmä samana iltana ollut kännissä soittanut yhdelle lapselleni ja haukkunut puhelimessa yms. paskaa?
Onko väärin toivoa että tuokin vaan kuolis pois? Vaikka mä en pitäis yhteyttä ja kieltäisin olemasta yhteyksissä tännepäin edes selvänä niin ei se helvetti usko. Mä en jaksa. Tekis mieli muuttaa vaikka ulkomaille pakoon tota paskakasaa, eikä siis asuta nytkään samassa kaupungissa tms mutta harva se viikko jotain yhteyttä ottaa joko minuun tai lapsiin. Vittu en jaksa.
 
Asunnon muutto, kaikki numerot salaisiksi, kouluihin/päiväkotiin ISOILLA kirjaimilla lappu henkilökunnalle jossa lukee, ettei lapsistaan saa kertoa kenellekään(tekevät testisoittoja tyyliin "no mirja.liisa täällä hei, onkos se Nico-Petteri vielä siellä tarhassa, mummina tulisin kattelee heitä,,,)
 

Yhteistyössä