Just kun on päässyt kehumaan että olen ainoa joka ei ole vielä sairastunut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikachu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikachu

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 727
0
36
kun ympärillä on paljon ollut influenssaa, keuhkokuumetta yms. Ja olen siis tähän mennessä lähipiirin ainut ihminen joka ei ole edes nuhaa saanut.

Nyt on kurkku ihan hemmetin kipeä ja alkaa ääni painumaan... Yhtään mitään muuta ei vielä ole ja toivottavasti ei tulekaan!

Onnex oon valmiix saikulla jos joku kunnon lentsu iskee! :whistle:
 

Yhteistyössä