kun ympärillä on paljon ollut influenssaa, keuhkokuumetta yms. Ja olen siis tähän mennessä lähipiirin ainut ihminen joka ei ole edes nuhaa saanut.
Nyt on kurkku ihan hemmetin kipeä ja alkaa ääni painumaan... Yhtään mitään muuta ei vielä ole ja toivottavasti ei tulekaan!
Onnex oon valmiix saikulla jos joku kunnon lentsu iskee!
Nyt on kurkku ihan hemmetin kipeä ja alkaa ääni painumaan... Yhtään mitään muuta ei vielä ole ja toivottavasti ei tulekaan!
Onnex oon valmiix saikulla jos joku kunnon lentsu iskee!