V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NKA:haaveita ei voi toteuttaa ellei ole rahaa. omakotitaloa yms muuta hienoo. raha ratkaisee!
Alkuperäinen kirjoittaja vai hienoo:Alkuperäinen kirjoittaja NKA:haaveita ei voi toteuttaa ellei ole rahaa. omakotitaloa yms muuta hienoo. raha ratkaisee!
Kaikkien haaveet eivät ole materiasta kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja vai hienoo:Alkuperäinen kirjoittaja NKA:haaveita ei voi toteuttaa ellei ole rahaa. omakotitaloa yms muuta hienoo. raha ratkaisee!
Sano ne haaveet, joiden toteuttaminen ei ole lainkaan rahasta kiinni....?
Toimiva rakkaussuhde, siis rakkautta ei saa rahalla. Mutta se toimivuus voi tökkiä jatkuvassa rahapulassa, tai niistä riidellessä.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja vai hienoo:Alkuperäinen kirjoittaja NKA:haaveita ei voi toteuttaa ellei ole rahaa. omakotitaloa yms muuta hienoo. raha ratkaisee!
Toimiva rakkaussuhde, siis rakkautta ei saa rahalla. Mutta se toimivuus voi tökkiä jatkuvassa rahapulassa, tai niistä riidellessä.
Onni on mielentila, eikä ole rahasta kiinni. Samoin mielenrauha. Tai henkinen pääoma.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja vai hienoo:Alkuperäinen kirjoittaja NKA:haaveita ei voi toteuttaa ellei ole rahaa. omakotitaloa yms muuta hienoo. raha ratkaisee!
Onni on mielentila, eikä ole rahasta kiinni. Samoin mielenrauha. Tai henkinen pääoma.
No, mä en henkilökohtaisesti pystyis pitämään mielenrauhaa yllä jos mulla olis läjä laskuja rästissä, koskaan ei olisi varaa tehdä mitään tai mennä minnekään mikä maksaisi vähän jne.
Taivaanrannan maalarit on sitten asi erikseen, joille ei ole tärkeää tehdä töitä, maksaa laskuja/veroja tai ottaa vastuuta mistään.
Mä olen onnellinen ja mielenrauhaa ei järkytä tällä hetkellä mikään. Mutta stressi se ois jos rahatta joutuis olemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja vai hienoo:Alkuperäinen kirjoittaja NKA:haaveita ei voi toteuttaa ellei ole rahaa. omakotitaloa yms muuta hienoo. raha ratkaisee!
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja vai hienoo:Alkuperäinen kirjoittaja NKA:haaveita ei voi toteuttaa ellei ole rahaa. omakotitaloa yms muuta hienoo. raha ratkaisee!
Ei mulla ole haaveita mistään materiasta, mun haaveeni on saada loppuelämäni elää tässä rakastavassa perheessä, elämän pienistä asioista nauttien :heart: