Jutteletteko menneistä miehen kans?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Jutteletteko koskaan miehenne kanssa entisistä suhteista? Eilen illalla innostuttiin jutteleen menneistä asioista, vaikka olemme olleet yhdessä jo kymmenen vuotta(välissä pieni miettimistauko) ja naimisissa kuusi vuotta. Minusta oli mielenkiintoista kuulla mieheni nuoruuden jutuista, niin tytöistä kuin muistakin asioista. Ollaan juteltu ennenkin mutta nyt taas pitkästä aikaa. Kokeeko kukaan menneitä sellaisiksi ettei ne kuulu toiselle vai ajatteleeko kukaan niinkuin me ja varsinkin mieheni että hän haluaa että tiedän millainen nuoruus hänellä on ollut. Ei ole mikään "paha" nuoruus mutta monenlaista sattunut ja on halunnut silloin alkuaikoinakin kertoa niitä itse ettei ne tule muualta kautta minun tietoon. Ainoa asia, mistä en halua kuulla enää koskaan enkä jutella, on nainen, joka hänellä oli meidän miettimistauon aikana. Se satuttaa koska itse olin niin kiinni toisessa ja rakastin ja toinen halusi katella vielä muita. Sanottakoon että tämä tauko ei ollut siksi vaan minun omasta halustani.. Kertokaapa omia kokemuksianne.. =)

Kyllä me ollaan juteltu aikaisemmista suhteistamme. Olen miehelleni jo kolmas vaimo B) Ei mua haittaa mitenkään aikaisempia koskevat jutut. Vaimo nro kakkosen kanssa ollaan ihan hyvissä väleissä, se asuu parin kilsan päässä meistä. Myös mun suhteita ollaan puitu. Aikaisempia koskevat keskustelut eivät kuitenkaan ole mitenkään yleisiä, mikä on mennyttä on mennyttä. Tosin mies tietää, että lähettelen pari kertaa vuodessa e-mailia mun ensimmäisen kihlatun kanssa, vaihdamme lastemme synttärikuvia =) Miehen naamasta näkee, ettei se kauhean ihastunut asiasta ole, mutta hyväksyy sen kuitenkin.

Mun mies ei ole kauhean kiinnostunut mun "entisestä" elämästä. Toki nuoruudenjuttuja ollaan juteltu silloin kun tutustuttiin jne. ja seurustelun alussa käytiin aihetta läpi. Ehlä syy on että hän oli ollut ennen meitä "vaan" vuoden avoliitossa, kun itse olin melkein 7 vuotta (väärän miehen kanssa :( ) En tiedä miksei ole kauhean kiinnostunut ollut, vaikka mun puheissa aiemmin vilahtelikin tämä entinen elämää (tottakai kun sitä niin kauan kesti). Eikä siinä mitään salattavaa ole kun kummallakin jo ikää. Ei sillä, ei mua kyllä kauheasti itsekään kiinnosta setviä enää sitä mennyttä juttua. Ennen oli ennen ja nyt on nyt... vai miten se laulun sanat meneekään... ;) Säilytättekö muuten valokuvat entisestä elämästä? Mulla on tallessa (ainakin vielä) kuvat, mutta olen kyllä miettinyt kovasti mitä niiden kanssa teen. Reissukuvat esim.Egyptistä aion kuitenkin säilyttää

Kyllä mulla on kaikki vanhat kuvat tallessa, kuten myös miehellä, mutta niitä ei säilytetä samassa paikassa kuin yhteisiä perhekuvia. Joskus on ihanaa katsella niitä, kun tulee niin kivoja muistoja hauskoista villeistä ajoista.

Tähän voisinkin kertoa episodin mikä sattui miehen vanhimman lapsen lakkiaisten aikaan. Mun ihanat appivanhemmat oli tulleet englannista (kirjoittelin heistä juttua joku aika taapäin, ehkä joku vielä muistaa... appivanhemmat on siis kaikkea muuta mutta ei ihania, valitettavasti :ashamed: ) ja appiukko, joka on intoutunut digikameramies, kuvasi juhlaviikonlopun kuvat. Se latasi niitä sitten meidän koneelle ja kuvia olikin kertynyt satakunta. Aloimme hänen johdollaan katsella kuvia päätteeltä. Siellä oli viisi potrettia edestä ja sivusta miehen ex-vaimosta mutta vain yksi kuva musta ja sekin suoraan sängystä nousseena ja naama niin ristissä, että mun mies deletoi kuvan ennenkuin ehdin itse edes nähdä sitä, oli kuulemma paha... Silloin mun oli pakko kysyä suoraan ukolta, että miksi ex-vaimosta on niin monta kuvaa, mutta nykyisestä ei. Ukko siihen, että me emme saa unohtaa exää, hän on oleva läsnä ja hän on tärkeä, koska on miehen edellisten lasten äiti... Ihan kuin jotenkin kieltäisimme edellisen perheen olemassaolon! Päinvastoin välit ovat hyvät, kaikki viralliset juhlat juhlitaan yhdessä jne. No, appi sitten suuttui, kun hymyillen totesin, etten huoli meidän perheemme koneelle niin montaa poseerauskuvaa ex-vaimosta. Ukko meni vaimonsa viereen täyttämään sudokua eikä oikeastaan puhunut koko loppuvierailun aikana enää juuri mitään.

Kyllä me alkuaikoina ollaan entisistä jutuista puhuttu.Ja nykyisin joskus satunnaisesti.Mieheni kertoi hävittäneensä kaikki valokuvat entisestä tyttökaveristaan.mulla taitaa olla jotain vanhoja jäljellä,mutta oon nakellut roskiin jos tulee vastaan.
MUn entisen avokin kanssa ollaan hyvissä väleissä,koska hän on tyttäreni isä.Nykyinen ja ex tapasivat muuten tänä kesänä ekakerran,vaikka ollaan oltu yhdessä kuutisen vuotta nykyisen kanssa.Eivät ole tarkoituksella kartellleet toisiaan tietääkseni,mutta eipä ole tavanneetkaan.NO,kohtaaminen oli ihan luonnollinen ja sopuisa =)

Yhteistyössä