Jutteletteko koskaan miehenne kanssa entisistä suhteista? Eilen illalla innostuttiin jutteleen menneistä asioista, vaikka olemme olleet yhdessä jo kymmenen vuotta(välissä pieni miettimistauko) ja naimisissa kuusi vuotta. Minusta oli mielenkiintoista kuulla mieheni nuoruuden jutuista, niin tytöistä kuin muistakin asioista. Ollaan juteltu ennenkin mutta nyt taas pitkästä aikaa. Kokeeko kukaan menneitä sellaisiksi ettei ne kuulu toiselle vai ajatteleeko kukaan niinkuin me ja varsinkin mieheni että hän haluaa että tiedän millainen nuoruus hänellä on ollut. Ei ole mikään "paha" nuoruus mutta monenlaista sattunut ja on halunnut silloin alkuaikoinakin kertoa niitä itse ettei ne tule muualta kautta minun tietoon. Ainoa asia, mistä en halua kuulla enää koskaan enkä jutella, on nainen, joka hänellä oli meidän miettimistauon aikana. Se satuttaa koska itse olin niin kiinni toisessa ja rakastin ja toinen halusi katella vielä muita. Sanottakoon että tämä tauko ei ollut siksi vaan minun omasta halustani.. Kertokaapa omia kokemuksianne.. =)