*JUTTU RATKENNUT* Meinasin tukehtua pullaan. Ex levittelee ympäriinsä juttua siitä, että hän on mahd. lapseni isä :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Ystäväni soitti hetki sitten ja kertoi, että exäni vuosien takaa on jutellut yhteisen tuttumme kanssa (ex ei tiedä että tunnemme) ja kun tämä tuttu oli hältä kysynyt että onko hällä lapsia niin ex oli vastannut, että saattaa olla.

Hän oli kertonut, että eräs Chef on hänen entinen avopuolisonsa ja että Chefillä on lapsi joka mahdollisesti on hänen.

Siis mä putosin nyt kyllä kärryiltä :o

Mistä lähtien raskaus on kestänyt yli vuoden? Ex ei nimittäin voi olla isä ellei esikoinen sitten tosiaankin ole löhöillyt kohdussa astetta kauemmin. Pitää kyllä myöntää että tyttö oli yliaikainen, mutta ei nyt sentään useampaa kuukautta vaan pari viikkoa.

Mä en nyt oikein tiedä että miten mun pitäis tähän asiaan suhtautua :/

Kun ex aikoinaan kuuli että odotan hän soitti ja kysyi onko lapsi hänen. Kerroin että ei ole ja luulin että asia on sillä selvä. Ei sitten näemmä ollut.

Ollaan kyllä tavattu muutamia kertoja jälkikäteen ja hän on ollut isäni kanssa tekemisissä jonkin verran...eli kyllä hällä on ollut mahdollisuus asiaa uudestaan kysyä, jos hän tosiaan epäilee että saattaa isä olla. Mutta eipä ole 7 vuoteen moista kysymstä esittänyt.

Sinänsä ei mitenkään mieltäylentävää että hän nyt selittelee ympärinsä sitä, että hän saattaa olla lapseni isä :|

No soita ny sille ja tee asia selväks, kerro tytön syntymäaika!

Musta kyllä ihan ymmärrettävää että häntä mietityttää, jos tyttö tosiaan vois olla hänen jos ois ollu pari-kolme kuukautta aiemmin syntyny. Jos ei siis tiedä tarkkaa syntymäaikaa vaan esim. vaan iän tai syntymävuoden.

Jos hän on mielestään mahdollisesti lapsen isä, niin voisithan alkaa vaatia hältä varuulta sitten elareitakin :)
Mutta oikeesti tosi törkeää tuollainen exän käytös.

Mun exän kaveri tuli kysyyn multa että kumpi niistä mun lapsista on exän!! Arvaa vaan sainko raivarin! Ja jos tää exä olis mun esikoisen isä niin mun raskaus oliski kestäny yli 5vuotta :D ja 2vuotta enemmän jos kuopuksen isä olis.
Siihen asti oltiin oltu exän kans väleissä, mutta siihen se jäi.
Ja mun lapset on samalle miehelle ja olen edelleen hänen kans naimisissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
No soita ny sille ja tee asia selväks, kerro tytön syntymäaika!

Musta kyllä ihan ymmärrettävää että häntä mietityttää, jos tyttö tosiaan vois olla hänen jos ois ollu pari-kolme kuukautta aiemmin syntyny. Jos ei siis tiedä tarkkaa syntymäaikaa vaan esim. vaan iän tai syntymävuoden.

En mä oikein tiedä tuosta puhelusta :/

Kun ne kerrat mitä ollaan nähty, niin ex on vongannut mua takaisin. En halua että se saa mun numeroa tms.

Jos vaikka ennemmin fb:ssä laitan sille yksityisviestiä.

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
No soitappa hänelle ja tapaa. Puhukaa asia selväksi.
isyystestit, jos ei muuten usko.

Ettei sitten väärinkäsitys jotenkin, sekin mahdollista.

No en ala mihkään isyystesteihin jonkun ukon höpinöiden vuoksi. Jos ei ihminen usko ettei raskaus kestä yli vuotta niin tuskin uskoo isyystestejäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mun exän kaveri tuli kysyyn multa että kumpi niistä mun lapsista on exän!! Arvaa vaan sainko raivarin! Ja jos tää exä olis mun esikoisen isä niin mun raskaus oliski kestäny yli 5vuotta :D ja 2vuotta enemmän jos kuopuksen isä olis.

:D :D :D Exät on ihania! <3

Alkuperäinen kirjoittaja tää:
Jos hän on mielestään mahdollisesti lapsen isä, niin voisithan alkaa vaatia hältä varuulta sitten elareitakin :)
Mutta oikeesti tosi törkeää tuollainen exän käytös.

Vois kyllä muutoin ehdottaa niitä elareita, mutta kun huoltajuus ja isyys on jo tuolla mun miehellä, niin tuskin haluaa maksaa :saint:

Mua hämää tässä nyt se, että luuleeko se OIKEASTI olevansa mahdf. isä vai onko tää jotain esittämistä tjtn.

Jos toi juttelu liittyy sit siihen kun kerran vonkaa sua takaisinkin? Että siis toivoisi asian näin olevan.
Sinänsä tyhmää kun osaahan se (luulisi näin) jokainen laskea miten asia on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:

:D :D :D Exät on ihania! <3

Ai kauhee :laugh:

Ymmärrän, jos ei ole enää lämpimät välit :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja just:
no onko lapsellasi isää tiedossa? huh mikä kysymys...

On isä tiedossa...siis kaikkien muiden tiedossa paitsi näemmä ex:än.

Tosin hänen sanojensa mukaan joku on KERTONUT HÄNELLE, että hän on lapseni isä.

Onkohan se joku tyyppi hänen mielikuvitusystävänsä? En oikein muutakaan keksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Jos toi juttelu liittyy sit siihen kun kerran vonkaa sua takaisinkin? Että siis toivoisi asian näin olevan.
Sinänsä tyhmää kun osaahan se (luulisi näin) jokainen laskea miten asia on.

Ehkä...mutta toisaalta ei olla nähty 3 vuoteen eikä hän tiennyt että tunnen sen ihmisen jolla hän tätä selitti. Luulisi jo päässeen siis yli.

chef, murise asiaa täällä ihan rauhassa, mutta älä ihmeessä ota exään yhteyttä. Hyvällä tuurilla se innostuu pitämään yhteyttä. Perättömät puheet on pienempi paha kuin häirikkö elämässä.

mä oon kanssa sitä mieltä että älä ota exään yhteyttä. Ehkä se on tapa yrittää saada sut takas tai jotain sellaista. Kyllähän te kuitenkin tiedätte totuuden ja varmaan teidän ystävät/sukulaiset tietää kanssa miten on, niin onko väliä mitä exäs puhuu!?

mutta asiasta toiseen, syötkö pullaa!? :o miten laihis? :D

Ai tämä on kyllä niin per..tä. Mun anoppi kertoi ympäri sukua että odotan lasta. Kielsin odottavani kun hän sitä kysyi. Oli kysynyt myös puolisoltani että koska se lapsi syntyy? Puolisoni ei ollut vastannut mitään, tästä anoppi innostui ja totesi ettei hänelle vielä haluta siis kertoa. No hänellä on tapana tälläiset asiat aavistaa.
Joutui raukka kyllä pahasti pettymään...

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
no onko lapsellasi isää tiedossa? huh mikä kysymys...

On isä tiedossa...siis kaikkien muiden tiedossa paitsi näemmä ex:än.

Tosin hänen sanojensa mukaan joku on KERTONUT HÄNELLE, että hän on lapseni isä.

Onkohan se joku tyyppi hänen mielikuvitusystävänsä? En oikein muutakaan keksi.

No en pitäis mahdottomana että joku teiän yhteinen tuttu on pikku päässään tehnyt laskelmia ja menny selittään jotain levotonta exälles. Meitä on moneen junaan.

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
mä oon kanssa sitä mieltä että älä ota exään yhteyttä. Ehkä se on tapa yrittää saada sut takas tai jotain sellaista. Kyllähän te kuitenkin tiedätte totuuden ja varmaan teidän ystävät/sukulaiset tietää kanssa miten on, niin onko väliä mitä exäs puhuu!?

mutta asiasta toiseen, syötkö pullaa!? :o miten laihis? :D

Ei, en syö pullaa oikeasti :D se oli siis vain vertauskuva :saint:

Ja juu, pitää nyt pohtia jotta saisko sen tiedon ex:älle jonkun muun, kun mun kautta.

Laitoin ex:älle fb:n kautta yksityisviestiä ja tänään sain vastauksen.

Hän pahoitteli ja pyysi anteeksi. Syyksi hän ilmoitti seuraavan:

"Kai se oli vaan jotain alitajuntaa tai muuta vastaavaa kun ei itse ole vieläkään saanu elämässä mitään aikaiseks niin jotenkin sitä vaan toivoo ja keksii kaikenlaisia juttuja tyhmässä päässään."

Kyllä mä edelleen olen vähän :o mutta pääasia on, että hän lupasi samassa viestissä lopettaa huhun levittelyn.

Uusimmat

Yhteistyössä