Juttuseuraa naisista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kai-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja nainen32v:
miu mau...=) kyllä kiitos! Anna palaa...katsotaan onko sinussa....miestä!

kerro ensin vähän miltä näytät että mä voin alkaa hoidella sua mun kullillani....haluun et sä pyllistät mulle että mä voin nuolla sun pilluasi takaapäin......

Vaaleaverikkö...normaalivartaloinen...vihreät silmät...roosanpunaiset häpyhuulet ja tuikka märkä pillu...

sun märkään pilluusi mä haluun ensin ensin työntää naamani...ja työntää kielen sisään ja samalla näykkiä hampailla sun glittaa....

Olen aika vaativa seksin suhteen...en halua että näykit klitorista...nuolla saat ja pyöritellä hellästi kielellä sekä sormilla, voit samaan aikaan työnnellä sormea emättimeen...tai vaikkapa dildoa. mmmmm tekee hyvää

Totta helvetissä...kiusoittelen ensin sinua, nuolen kulliasi kuin se olisi mehujää...ensin lipaisen sitä, sitten otan terskan varovasti huulteni väliin...kuljetan sitä huuliani vasten, otan kullin vähä vähältä kuumaan suuhuni...syvälle...imen ja livon sitä...

Totta helvetissä...kiusoittelen ensin sinua, nuolen kulliasi kuin se olisi mehujää...ensin lipaisen sitä, sitten otan terskan varovasti huulteni väliin...kuljetan sitä huuliani vasten, otan kullin vähä vähältä kuumaan suuhuni...syvälle...imen ja livon sitä...

Lopettakaa jo.Kullini on halkeamispisteessä.Vedänkö handuun?

Status
Viestiketju on suljettu.