No ihan mistä vain...kaikesta. Ootan esikoista ja kaveripiirissä ei oo muksuja eli siis ei voi
oikeen mitään vauva juttujakaan höpistä, kun ei ne jaksa kuunnella.
Millasta se on, elämä muuttuu vauvan myötä`?
Ainahan se vauva muuttaa elämää jollain lailla : ) On ajateltava toistakin eikä aina mennä oman pään mukaan... Mutta tuo se pieni iloa ja onnea elämään ettei ne muut harmit enää haittaa : )
Muuttaa tietty, mutta ois kiva jos joku kertois jotenkin konkreettisesti, että millasta se on. Tietty perheet ja lapset ja tilanteet on erilaisia, mutta kuitenkin. Ehkävaadin sitten liikaa kanssa ihmisiltä, kun tämmösiä kyselen.