N
näin
Vieras
Missä päiväkodissa perutaan joku meno, jos lapsi myöhästyy? Kyllä se vanhempi saa silloin kiikuttaa lapsensa perässä paikalle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
vaitiolovelvollisuuden puitteissa mennään kun ei mainita nimiä tai paikkoja!!!!!!!!
ei ole olemassa ilmeisesti vaikeampaa, kamalampaa, hirveämpää ja epämiellyttävämpää työtä kuin lastenhoitajan, pph:n ja lastentarhanopettajan työ. Se on ainakin tullut selväksi tällä palstalla.
Jännä juttu tässä on vaan se, että miksi ihmeessä ihmiset lähtevät lastenhoidon alalle jos eivät kestä sitä? Tai, eivät vaihda työtään siinä vaiheessa kun tajuavat ettei jaksa sitä?
Tuntuu että tässäkin asiassa kuten monessa muussa, se on aina muiden syy.. Mun mielestä on tosi asiallista pistää pillit pussiin siinä vaiheessa kun toteaa että "tää ei oo mun juttu". Kysymyshän on asiakaspalveluammatista myös, ja kuten tiedetään, asiakasjoukkoon lukeutuu aina myös niitä vaikeita ihmisiä..
Jännä juttu tässä on vaan se, että miksi ihmeessä ihmiset lähtevät lastenhoidon alalle jos eivät kestä sitä? Tai, eivät vaihda työtään siinä vaiheessa kun tajuavat ettei jaksa sitä?
Tuntuu että tässäkin asiassa kuten monessa muussa, se on aina muiden syy.. Mun mielestä on tosi asiallista pistää pillit pussiin siinä vaiheessa kun toteaa että "tää ei oo mun juttu". Kysymyshän on asiakaspalveluammatista myös, ja kuten tiedetään, asiakasjoukkoon lukeutuu aina myös niitä vaikeita ihmisiä..
No, nykyään meillä ainakin on enenevässä määrin. Ennen ei ollut ollenkaan, nykyisin vähintään 1-4 lapsen vanhempien / ryhmä kanssa saa vääntää kyseisistä asioista. Erityisen kurjia on nuo, että tullaan myöhässä, jos on retki/valokuvaus tms. koska silloin koko muu ryhmä joutuu odottamaan. Esim. viime kerran valokuvauksesta kaksi oli myöhässä ja perään soittelin. Siinä sitten kaksi muuta vanhempaa odotteli lastensa kanssa, kun olivat tulleet vapaapäivältä kuvaukseen. Ei ne kaksi muuta olleet ku puoli tuntia myöhässä. Aika kurja tilanne. Ja valokuvauksesta oli infottu lapulla käteen, lapulla ilmoitustaululle, sähköpostilla ja edellisiltana suullisesti. Silloin tulee sellanen tunne, että vois repiä hiuksia päästään.. Ku on kaikki lapset saanu kammattua ja mekot ojennuksessa, nenät niistettyinä ym. ja sit odotellaan... Onneksi suurin osa vanhempia on oikeesti tosi ihania. Ja lapset vielä ihanampia![]()