juu puoli ysiltä nukkumaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Väsytti ihan tolkuttomasti, joten päätin mennä nukkumaan. Lähes 2 tuntia pyörittyäni luovutin ja tulin taas alas.

Mikä jumalauta siinä on että väsyttää mutta ei saa unta |O :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ja miks tää palsta tökkii näin |O |O |O

Ja miks mun tekis mieli mennä potkimaan kiviä ja huutamaan, karjumaan ja piru vie lyömään jotain |O |O |O

noh mikäs nyt??

Sanos se?? Hermot ihan riekaleina ja ilman mitään varsinaista syytä. Tökkii vaan ihan hemmetin pahasti kaikki ja johonkin tarvis purkaa.

Tapellaanko :kieh: :kieh: B) :xmas:

Ja miks mun tekis mieli mennä potkimaan kiviä ja huutamaan, karjumaan ja piru vie lyömään jotain |O |O |O

noh mikäs nyt??

Sanos se?? Hermot ihan riekaleina ja ilman mitään varsinaista syytä. Tökkii vaan ihan hemmetin pahasti kaikki ja johonkin tarvis purkaa.

höh,kun ei yhtään tappeluta.
Toi on kyllä NIIIN raivostuttavaa,kun uni ei tule.Sängyssä pyöriminen on jotain tosi ärsyttävää.
Jos sulla on lähtö lähellä =) mulla ainaki ennnen h-hetkeä ollu aina hermo ihan kireenä.

noh mikäs nyt??

höh,kun ei yhtään tappeluta.
Toi on kyllä NIIIN raivostuttavaa,kun uni ei tule.Sängyssä pyöriminen on jotain tosi ärsyttävää.
Jos sulla on lähtö lähellä =) mulla ainaki ennnen h-hetkeä ollu aina hermo ihan kireenä.

Paha sanoa. Tai tällä hetkellä tuntuu ettei tuo jätkä ymmärrä tulla koskaan ulos :headwall: :headwall: . Mä olen ihan menettänyt toivoni jo senkin suhteen.

Muoks: Ja kahden yön aikana oon yhteensä nukkunut n. 9 tuntia hemmetin katkonaista unta
:headwall: :headwall:

Hei niin tuttua, niin tuttua, vuoden ja viiden kuukauden takaa. Mä muuten olin edellisenä päivänä aivan raivoa täynnä ja menettänyt myös toivoni, etten ikinä synnytä. Mut lähtö se sitten vaan silti tuli.
Tulee se vielä sullekin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Hei niin tuttua, niin tuttua, vuoden ja viiden kuukauden takaa. Mä muuten olin edellisenä päivänä aivan raivoa täynnä ja menettänyt myös toivoni, etten ikinä synnytä. Mut lähtö se sitten vaan silti tuli.

No kai se JOSKUS tulee :| .

Onneks mies meni nukkumaan...tai no, toisaalta harmittaa etten heti voi haukkua sitä pystyyn. Se kun oli jättänyt taas ties mitä tavaroita lojumaan ja mä olisin voinut antaa sen kuulla kunniansa.

Itse asiassa ei ollut kaukana etten olis marssinut makkariin haukkumaan sitä pystyyn.... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:

No kai se JOSKUS tulee :| .

Onneks mies meni nukkumaan...tai no, toisaalta harmittaa etten heti voi haukkua sitä pystyyn. Se kun oli jättänyt taas ties mitä tavaroita lojumaan ja mä olisin voinut antaa sen kuulla kunniansa.

Itse asiassa ei ollut kaukana etten olis marssinut makkariin haukkumaan sitä pystyyn.... :ashamed:

No, etsä sit viel paha oo, kun mä olisin kyllä menny vaikka herättämään ja haukkunut toisen kun raskaushormoneissani raivostuin ja oli pakko saada tapella. Mutta joo, tuo tunne ei kyllä mikään mukava ole. Eihän sitä ole itselleenkään mukavaa seuraa kun niin kovasti ketuttaa.

Mut nyt munkin on pakko painua höyhhäreille. Toivon et säkin saat vielä unta ja paremmin kuin edellisinä öinä. Tai sitte toivon, et huominen aamu valkenee Tyksissä :hug:

Tai sit mä saan täältä itselleni tappelukaverin niin saan päästellä vähän höyryjä :kieh: . Ötysiä sulle Umbbis, toivottavasti voin jo huomenna heittää sua SILLÄ tekstarilla ;)

Yhteistyössä