juuri synnyttänyt kaveri kirjoitti naamakirjassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaargh

Vieras
tilpäivityksen:

"Näin just iiihana vauvamasun, tuli kauhee ikävä omaa raskausmahaa, mut eilisen katumusnapin takia sitä ei ainakaan vielä oo tulos uuestaa. :'(

Siis vittu!! kuka pässi jakaa tommosta tietoa 500 ihmisen kanssa! tää henkilö on muutenki sitä tyyppiä joka kirjottaa aina päivänsä JOKAISEN käänteen, "lähtisköhän kauppaan ku pikkupamppers heräilee" "no nyt se mussukka heräs, kauppaan siis -->" "kaupassa käyty, huh kyllä oli ruuhkaa" "puppeli kävi päiksyille, jos sitä ite menis sohvalle kattoo leffaa" "no nyt se jo heräs, eipä tullu leffan kattomisesta mitään" "kullalle vähän välipalaa ja jos sitä sit yrittäs jatkaa tota leffaa"

Siis oikeesti 10 minuutin välein tält tyypiltä tulee uusia päivityksiä! välillä mietin ehtiiks se muuta tehäkkää ku kirjotella uusia fb päivityksiä...

Itsekin välillä tulee mieleen, että mitä jotkut ajattelee, kun ne jakaa aika yksityiskohtaista tietoa ja kuviakin useammalle sadalle ihmiselle ja parhaassa tapauksessa niidenkin kavereille...

mistä sie tiiät kuinka moni näkee sen päivityksistä mitäkin - niitähän voi rajata.
vastasyntyneen kanssa on myös aika hitsin tylsää usein,kun oleskellaan siinä ihan kotosalla vain ja imetetään jne. sillon on aikaa fb:llekin :)

Alkuperäinen kirjoittaja aaaargh:
tilpäivityksen:

"Näin just iiihana vauvamasun, tuli kauhee ikävä omaa raskausmahaa, mut eilisen katumusnapin takia sitä ei ainakaan vielä oo tulos uuestaa. :'(

Siis vittu!! kuka pässi jakaa tommosta tietoa 500 ihmisen kanssa! tää henkilö on muutenki sitä tyyppiä joka kirjottaa aina päivänsä JOKAISEN käänteen, "lähtisköhän kauppaan ku pikkupamppers heräilee" "no nyt se mussukka heräs, kauppaan siis -->" "kaupassa käyty, huh kyllä oli ruuhkaa" "puppeli kävi päiksyille, jos sitä ite menis sohvalle kattoo leffaa" "no nyt se jo heräs, eipä tullu leffan kattomisesta mitään" "kullalle vähän välipalaa ja jos sitä sit yrittäs jatkaa tota leffaa"

Siis oikeesti 10 minuutin välein tält tyypiltä tulee uusia päivityksiä! välillä mietin ehtiiks se muuta tehäkkää ku kirjotella uusia fb päivityksiä...

Kaikkiin juniin meitä riittää, mutta ihan pakko kysyä ap, että sinäkö sitten oikeasti jaksat lukea nämä kaikki jutut?

Joo joillakin on menny toi FB vähän yli. Mulla on ystävä joka on myös fb-kaveri varmaan koko kylän ihmisten kanssa ja kaikki me ollaan salaa piilotettu se meidän etusivulta. Ei oikeesti jaksa lukee noita päivityksiä viis kertaa päivässä :laugh:

Jutellaan muiden ystävien kanssa aina miten ärsyttävää sen jutut on ja ollaan vaan piilotettu jen jutut. Sori, mut liika on liikaa. Ihan kaikkea ei tarvi keroo toisille. Eikä ainakaan mitään katumusnappijuttuja

Alkuperäinen kirjoittaja H:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Kaikki ei vaan tajuu ettei muita kiinnosta IHAN kaikki. :o

niin totta:)

Totta, varsinkaan kun ei ole oikeesti mitään asiaa. Onkohan sellaiset ihmiset itserakkaita, jotka ihan kaiken päivän tekemiset naamakirjaan rapsuttaa?

Mä luulen että niillä on vain tylsä elämä... Ja yrittävät saada sen näyttämään muiden silmissä tapahtumarikkaalta. Mutta todellisuudessa ne, joilla jotain elämää on tietokoneen ulkopuolella, eivät ole jatkuvasti päivittämättä statustaan. :)

Totta, varsinkaan kun ei ole oikeesti mitään asiaa. Onkohan sellaiset ihmiset itserakkaita, jotka ihan kaiken päivän tekemiset naamakirjaan rapsuttaa?

Mä luulen että niillä on vain tylsä elämä... Ja yrittävät saada sen näyttämään muiden silmissä tapahtumarikkaalta. Mutta todellisuudessa ne, joilla jotain elämää on tietokoneen ulkopuolella, eivät ole jatkuvasti päivittämättä statustaan. :)

Niin totta. Oon ihan samaa mieltä. Tosin täällä me roikutaan, tietokoneella, mekin

Ei se minusta niin vakavaa ole, jos joku kuvittelee että hänen pienimmätkin liikkeensä kiinnostavat puolta valtakuntaa, mutta säälittää ne, jotka eivät tajua mitä kannattaa kirjoittaa säädyllisyysmielessä. Nolaavat itsensä pahemman kerran ja joutuvat pahimmillaan juoruilun ja pilkan kohteiksi:(

No ei se aina ihan noinkaan ole; tiedän monia ihmisiä jotka viettää facebookissa varmaan useita tunteja päivässä, "vakoilee" toisten profiileja ja tekee kaikenmaailman testejä, mutta eivät kuunapäivänä päivittäs omaa profiiliaan.. eli kyllä niitä pelkkiä "kyttiäkin" löytyy jotka ei kuitenkaan jaa omasta elämästä mitään :D

Miusta taas tuntuu että kaikki pitää miun elämää tylsänä kun en oikeen ikinä laita naamakirjaan muuta ku huomenet tai hyvät yöt..enkä kyl läheskään aina niitäkään.

Kuumimmat

Yhteistyössä