K
kiinni jäi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Eipä sinulla ap käynyt mielessä että itsekin palstailen. Älä välitä, hoidetaan ongelma niin sinun ei tarvi enää lukea mitään minulta.
Snäp
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Eipä sinulla ap käynyt mielessä että itsekin palstailen. Älä välitä, hoidetaan ongelma niin sinun ei tarvi enää lukea mitään minulta.
Alkuperäinen kirjoittaja pussihukka:Joo, mullakin on pari tuttua fb:ssä, jotka päivittelevät statuksiaan juurikin noin joka vatun mitättömistä asioista. Ei kiinnosta. Kohta mun pitää piilottaa ne. Tai miksei samantien poistaakin kaverilistalta,.
Alkuperäinen kirjoittaja bj:joo ja mun melestä fb on täysille luusereille, jotka ei syystä tai toisesta raaski/viitsi soittaa ystävilleen tai tavata näitä naamatusten. Musta on ihanampaa oikeasti kuulla jonkun ääni ja nähdä kasvoit kuin istua tietokoneella päivittämässä, "miltä nyt tuntuu".
Voi pyhä yksinkertaisuus!
Ja niin kuin joku sanoi, ne joilla on elämää ei istu koko päivää kaikkina päivinä viikossa ympäri vuoden sielä fb:ssä.