juustokakku/hyydykekakku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja menikö mönkään?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

menikö mönkään?

Vieras
Ottaako miten makua jääkaapista?

Kakku hyytyi yön yli eli on vielä osittain siis irtopohjavuoan suojissa. Päältä en suojannut.

tuli vaan illalla hetken mielijohteesta kuorittua punasipuleita kippoon valmiiksi ja nyt aamullahan oli sipulin tuoksu melkoinen vaikka ne oli kelmun alla.

Maistuukohan juustokakku nyt punasipulille? :D

[QUOTE="vieras";28827416]Onhan noi sipulit aika voimakkaan tuoksuisia. Saattaa siis olla, että kakussakin on pieni punasipulilisä. Toivottavasti olen väärässä...[/QUOTE]

melko voimakas aromi on kyllä.

Eipä sille enää mitään mahda :D huumorilla vaan. Punasipulijuustokakku, njam :D

Ajattelin vaan että tuskin on koko kakku maultaan pilalla kun vaan pinta on kosketuksessa ilman kanssa? voinhan olla väärässä.

[QUOTE="a.p";28827429]melko voimakas aromi on kyllä.

Eipä sille enää mitään mahda :D huumorilla vaan. Punasipulijuustokakku, njam :D

Ajattelin vaan että tuskin on koko kakku maultaan pilalla kun vaan pinta on kosketuksessa ilman kanssa? voinhan olla väärässä.[/QUOTE]

Kyllä se maku koko kakkuun imeytyy eikä vaan pintaan!

[QUOTE="juu";28827440]Kyllä se maku koko kakkuun imeytyy eikä vaan pintaan![/QUOTE]

no sitten ei mahda mitään :)

täytyy niellä tappionsa ja tarjoilla surkeaa juustokakkua.

Mun anopilla on tapana ilahduttaa meitä aina merkkipäivien alla savulohella. Muutaman kerran mun piti munata, ennen kuin opin säilyttämään lohen retkijääkaapissa. Savulohi-sitruunatorttu tms. voi olla ehkä raskaana olevan naisen taivas, mutta ei oikein muiden :D

Yhteistyössä