Jyrki Katainen sai uuden työpaikan: palkka yli 20.000€ kuukaudessa plus asumislisä plus edustusraha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fantastista! :-)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä niin vihaan tota miestä.

Helppohan se on viedä köyhiltä kaikki ja itse nostaa tuollaisia summia joka kuukausi.

Miksi tuo palkka ei riitä? Miksi pitää olla muuta rahaa noin paljon siihen lisäksi.

1500 euroa tienaava työläinen maksaa saamastaan palkasta kaiken. Nuo pellet saa huippupalkan ja siitä ei tarvitse maksaa elämisestään edes.

turha noita kovapalkkasia huipputyyppejä on katteilla, jos ite on jääny duunariksi 1500 liksalla niin tarttee kattoa peiliin jos se ei tyydytä

Niin sä väität että kaikilla on mahdollisuus kouluttautua huippuammatteihin?

Mä vielä ymmärtäisin Kataisen palkan jos tuo ukko tekisi edes jotain hyödyllistä.

Ja ymmärtäisin tuon palkan mutta en noita huippuetuuksia kun tuolla palkallakin elää jo ihan herroiksi.

Enkä ymmärrä senkään takia että puhutaan säästämisestä ja köyhiltä viedään kaikki mutta omistaan ei kyllä säästetä yhtään mitään.

Tottakai saavat tienata enemmän. Se ei ollutkaan mun pointti. En mä nyt odotakaan että kaikki tienaa saman verran.

Sä kuulut näköjään tohon samaan paskasakkiin joka ei arvosta siivojia, roskakuskeja, hoitajia yms.

Kannattais..

Pitäisikö em. ammattikuntien tienata saman verran kuin EU-komission jäsenen?
Mietipä vähän, minkälainen koulutus ja työkokemus on takana.

Päättäjien ja vaikuttajien palkkauksen suuruus on myös hyvä asia. Sen vuoksi meillä ei ole korruptiota kuten naapurimaassa. Pienipalkkaisuus ajaisi ihmisen helposti ottamaan lahjuksia vastaan, nyt sille ei ole tarvetta.

Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30096408:
Päättäjien ja vaikuttajien palkkauksen suuruus on myös hyvä asia. Sen vuoksi meillä ei ole korruptiota kuten naapurimaassa. Pienipalkkaisuus ajaisi ihmisen helposti ottamaan lahjuksia vastaan, nyt sille ei ole tarvetta.

Miten ihminen voi olla niin tyhmä että luulee ettei Suomessa ja EU:ssa ole korruptiota?:D

Miksi ja miksi. Laita kyselyä EU:n virkamiehille. Laadi vaikka vetoomus.

Miten niin pienituloisilta viedään "kaikki"?

Tiedätkö ollenkaan miten hankalaa on elää pienillä tuloilla? Ja kun siitä kiristetään vielä enemmän pois.

Mun mies on pienipalkkaisessa työssä, itse hoitovirheen takia kotona. Mun tila rajoittaa hirveästi mun työnsaantia. Kipuja on niin paljon että en oikeasti jaksa enkä kykene opiskelemaan tässä miksikään tohtoriksi.

Ja ei, mä en odota että yhteiskunta maksaa mulle tonneja kuussa ilman että teen mitään sen eteen. Tulemme kyllä jotenkuten toimeen kun ei osta mitään ylimääräistä.

Mutta kyllä se vituttaa että nämä hienot herrat puhuu säästämisestä ja ne säästöt tehdään köyhien kustannuksella. Kun olisi varaa säästää sieltä toisestakin päästä. Heidän elintaso ei muuttuisi yhtään mihinkään. Toista on köyhällä.

Alkuperäinen kirjoittaja .....¨;30096447:
Tiedätkö ollenkaan miten hankalaa on elää pienillä tuloilla? Ja kun siitä kiristetään vielä enemmän pois.

Mun mies on pienipalkkaisessa työssä, itse hoitovirheen takia kotona. Mun tila rajoittaa hirveästi mun työnsaantia. Kipuja on niin paljon että en oikeasti jaksa enkä kykene opiskelemaan tässä miksikään tohtoriksi.

Ja ei, mä en odota että yhteiskunta maksaa mulle tonneja kuussa ilman että teen mitään sen eteen. Tulemme kyllä jotenkuten toimeen kun ei osta mitään ylimääräistä.

Mutta kyllä se vituttaa että nämä hienot herrat puhuu säästämisestä ja ne säästöt tehdään köyhien kustannuksella. Kun olisi varaa säästää sieltä toisestakin päästä. Heidän elintaso ei muuttuisi yhtään mihinkään. Toista on köyhällä.

Tiedän kyllä :)

Mutta ei se auta elämää yhtään, että katkeroituu joidenkin saamien suurten tulojen vuoksi.