F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä niin vihaan tota miestä.
turha noita kovapalkkasia huipputyyppejä on katteilla, jos ite on jääny duunariksi 1500 liksalla niin tarttee kattoa peiliin jos se ei tyydytä
Niin sä väität että kaikilla on mahdollisuus kouluttautua huippuammatteihin?.
no kyllä jos vaan haluaa ja eikö ole tyhmä
musta on ihan oikein että viisaammat tienaa enemmän kuin tyhmemmät
no kyllä jos vaan haluaa ja eikö ole tyhmä
musta on ihan oikein että viisaammat tienaa enemmän kuin tyhmemmät
Jos kutosen lyhyellä matikalla saa 25 tonnin kk-palkan niin mikä olisi sopiva palkka jos on saanut pitkästä matikasta kympin?
Tottakai saavat tienata enemmän. Se ei ollutkaan mun pointti. En mä nyt odotakaan että kaikki tienaa saman verran.
Sä kuulut näköjään tohon samaan paskasakkiin joka ei arvosta siivojia, roskakuskeja, hoitajia yms.
Kannattais..
Pitäisikö em. ammattikuntien tienata saman verran kuin EU-komission jäsenen?
Mietipä vähän, minkälainen koulutus ja työkokemus on takana.
palkka maksetan ensisijaisesti tehtävän vaativuuden perusteella
ei matikan numeron
Edellisessä viestissä sanoit palkan perusteena olevan älykkyys ja nyt sä muutitkin mielesi...
en oo tommosta sanonu
Miksi tuo huippupalkka ei riitä? Se on jo järjetön summa. Miksi pitää saada niin isot etuudet vielä?
Ja samalla kehtaavat puhua säästämisestä. Miksi pienituloisilta viedään kaikki?
"musta on ihan oikein että viisaammat tienaa enemmän kuin tyhmemmät"
palkka maksetan ensisijaisesti tehtävän vaativuuden perusteella
ei matikan numeron
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30096408:Päättäjien ja vaikuttajien palkkauksen suuruus on myös hyvä asia. Sen vuoksi meillä ei ole korruptiota kuten naapurimaassa. Pienipalkkaisuus ajaisi ihmisen helposti ottamaan lahjuksia vastaan, nyt sille ei ole tarvetta.
Miten ihminen voi olla niin tyhmä että luulee ettei Suomessa ja EU:ssa ole korruptiota?![]()
Miksi ja miksi. Laita kyselyä EU:n virkamiehille. Laadi vaikka vetoomus.
Miten niin pienituloisilta viedään "kaikki"?
täysiä marionettejähän nuo ovat, Saksa ja Ranska sopivat asiat. Katainen päässyt uralleen väärentämällä paperit, kutosen palikkamatikalla ei todellakaan yksityisellä puolella päästä pitkälle.
Alkuperäinen kirjoittaja .....¨;30096447:Tiedätkö ollenkaan miten hankalaa on elää pienillä tuloilla? Ja kun siitä kiristetään vielä enemmän pois.
Mun mies on pienipalkkaisessa työssä, itse hoitovirheen takia kotona. Mun tila rajoittaa hirveästi mun työnsaantia. Kipuja on niin paljon että en oikeasti jaksa enkä kykene opiskelemaan tässä miksikään tohtoriksi.
Ja ei, mä en odota että yhteiskunta maksaa mulle tonneja kuussa ilman että teen mitään sen eteen. Tulemme kyllä jotenkuten toimeen kun ei osta mitään ylimääräistä.
Mutta kyllä se vituttaa että nämä hienot herrat puhuu säästämisestä ja ne säästöt tehdään köyhien kustannuksella. Kun olisi varaa säästää sieltä toisestakin päästä. Heidän elintaso ei muuttuisi yhtään mihinkään. Toista on köyhällä.