A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peräkylän eukko:Säästä vieraitasi, äläkä osta sellaista. Me ostettiin ja nukuttiin siinä itse yksi yö testataksemme onko kehujen väärti. Enpä voi sanoa nukkuneeni siinä kunnon silmällistä. Niin huono nukkua, ettei toista samanlaista. Kiikutettiin se kauppaan takaisin seuraavana päivänä. Nyt oltiin kesälomareissulla yökylässä sukulaisilla ja pistivät meidät nukkumaan samanlaiseen...oli omaa sänkyä ikävä. Ensinnäkin ne hiostaa kamalasti ja jos siinä nukkuu 2, niin aina kun toinen kääntyy tai liikahtaa, niin herätys on itselle on varma, jos nyt ylipäätään on edes saanut unen päästä kiinni. Ihan kamala vekotin!
Alkuperäinen kirjoittaja aa:Ajattelin ostaa vierassängyksi. Onko kellään tietoa tekeekö sillä mitään???
Itse olen pitänyt ilmapatjasta, helppoa kantaa kotiin, kuljetuksia ei tarvitse. Oma selkäni on pitänyt ilmapatjalla nukkumisesta. Mutta eräs heikko puoli on JYSKISTä ostamani kaksi ilmapatjaa ovat molemmat aika nopeasti alkaneet vuotaa elikkä eivät ole pitäneet ilmaa. Niissä on takuu ollut yksi vuosi. Jatkuvassa käytössä siis suuri riski etteivät kestä, joten kuitti pitää ehdottomasti säilyttää. Myöskin kaverini vastaava ilmapatja alkoi muutaman kuukauden perästä myös vuotamaan. En kyllä suosittele sohvaksi, tuskin tulee kestämään sen tyyppisessä käytössä.