Jyskin ilmapatja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Serkulla on tai oli. Kolmantena käyttökertana aamulla oli tyhjennyt niin että nukuttiin ihan lattiaa vasten. Tai valvottiin siis :laugh: Veljen pesueella on myös, ei vuoda tyhjäksi asti, mutta sen verran että täytettävä on välillä jos kahta yötä ovat.

Säästä vieraitasi, äläkä osta sellaista. Me ostettiin ja nukuttiin siinä itse yksi yö testataksemme onko kehujen väärti. Enpä voi sanoa nukkuneeni siinä kunnon silmällistä. Niin huono nukkua, ettei toista samanlaista. Kiikutettiin se kauppaan takaisin seuraavana päivänä. Nyt oltiin kesälomareissulla yökylässä sukulaisilla ja pistivät meidät nukkumaan samanlaiseen...oli omaa sänkyä ikävä. Ensinnäkin ne hiostaa kamalasti ja jos siinä nukkuu 2, niin aina kun toinen kääntyy tai liikahtaa, niin herätys on itselle on varma, jos nyt ylipäätään on edes saanut unen päästä kiinni. Ihan kamala vekotin!

Alkuperäinen kirjoittaja Peräkylän eukko:
Säästä vieraitasi, äläkä osta sellaista. Me ostettiin ja nukuttiin siinä itse yksi yö testataksemme onko kehujen väärti. Enpä voi sanoa nukkuneeni siinä kunnon silmällistä. Niin huono nukkua, ettei toista samanlaista. Kiikutettiin se kauppaan takaisin seuraavana päivänä. Nyt oltiin kesälomareissulla yökylässä sukulaisilla ja pistivät meidät nukkumaan samanlaiseen...oli omaa sänkyä ikävä. Ensinnäkin ne hiostaa kamalasti ja jos siinä nukkuu 2, niin aina kun toinen kääntyy tai liikahtaa, niin herätys on itselle on varma, jos nyt ylipäätään on edes saanut unen päästä kiinni. Ihan kamala vekotin!

meillä yksi vieras on ostanut itselleen nukuttuaan meillä sellasessa. kukaan ei oo moittinu vielä.

meillä sellanen yksi kerroksinen ja kakskerroksinen.. Tosi hyviä on ollut.. eihän ne ihan tavan sänkyä korvaa mutta kumminkin.. vähän tuunattuna parempia.. jotain mattoo lakanaa tai vilttii alle ettei muovi narise lattiaa vasten kylkee kääntäes ja se joku paksumpi petari niin toimii!

Meillä kanssa oli sellainen, mutta poika perkele meni hyppimään sen rikki. Tykättiin ja yksi joulu siinä maattiin koko perhe katsomassa telkkaa. Pitäis ostaa uusi, tosi kätevä vieraille.

Meillä on sellanen kahdennukuttavana ja se on kyllä parempi nukkua kun meidän vanhat runkopatjat :D Onko siinä vielä sellanen "tyynyosa" siellä pää-päässä? Se on hanurista mutta muuten toi on hiton hyvä nukkua, me mennään välillä miehen kans ihan huvikseen olkkariin "retkelle" ja nukutaan siinä :D

Moi.. Jatkan tähän, en viitsi tehdä tästä keskustelua suomi24 koska täällä on juuri keskustelu jota haen. ja kirjotan myös tänne ensimmäistä kertaa. xD

-Eli tässä vuoden päivät olemme kärsineet meidän olohuoneet todella surkeasta kahden sohvasta, mitään hyvää siitä ei löydy. selkäkivutkin alkoivat siitä sohvasta! :D

Rahatilanteen vuoksi mahdollisimman pienellä budjetilla joku siihen tilalle pitäisi saada...

-Jyskin mainoksessa 39? oleva mukavan kokoinen 47cm korkija ilmapatja.

Niin jos heivaisin tuon pirullisen sohvan parvekkeelta alas ja hakisin ilmapatjan sohvan tilalle.
Siihen laittaisi jonkun peiton päälle ja tyynyjä ns. selkänojaksi taakse. Pystyisikö semmoisella siitä katselemaan telkkaria niinkuin päivittäin..?
Tiedän että ei ehkä ole mikään kaunein ja sivistynein vaihtoehto....
mutta ehkä parempi kuin tämän hetken selänjumittaja joka on varmasti vanhempi kuin minä!

Että tekeekö semmoisella mitään.. ainakaan minun käyttötarkoituksessani..?

Paikalliset tavaranvaihtotorit on kierrelty ja sieltäkään ei kunnollista sohvaa ole löytynyt..

Itse olen pitänyt ilmapatjasta, helppoa kantaa kotiin, kuljetuksia ei tarvitse. Oma selkäni on pitänyt ilmapatjalla nukkumisesta. Mutta eräs heikko puoli on JYSKISTä ostamani kaksi ilmapatjaa ovat molemmat aika nopeasti alkaneet vuotaa elikkä eivät ole pitäneet ilmaa. Niissä on takuu ollut yksi vuosi. Jatkuvassa käytössä siis suuri riski etteivät kestä, joten kuitti pitää ehdottomasti säilyttää. Myöskin kaverini vastaava ilmapatja alkoi muutaman kuukauden perästä myös vuotamaan. En kyllä suosittele sohvaksi, tuskin tulee kestämään sen tyyppisessä käytössä.

laitoin tollasen ilmapatjan paketti autoon kun olin työ matkalla ja oli muuten hyvä koisia, jos vaan ilma olisi pysynyt enemmän kuin ekan yön. oli oiken kivat neljä yötä keskellä korpea ilman mitään millä pumppaisi lisää ilmaa.

Itse olen pitänyt ilmapatjasta, helppoa kantaa kotiin, kuljetuksia ei tarvitse. Oma selkäni on pitänyt ilmapatjalla nukkumisesta. Mutta eräs heikko puoli on JYSKISTä ostamani kaksi ilmapatjaa ovat molemmat aika nopeasti alkaneet vuotaa elikkä eivät ole pitäneet ilmaa. Niissä on takuu ollut yksi vuosi. Jatkuvassa käytössä siis suuri riski etteivät kestä, joten kuitti pitää ehdottomasti säilyttää. Myöskin kaverini vastaava ilmapatja alkoi muutaman kuukauden perästä myös vuotamaan. En kyllä suosittele sohvaksi, tuskin tulee kestämään sen tyyppisessä käytössä.

Itse olen pitänyt TODELLA paljon ilmapatjasta ja on ollu nyt puolisen vuotta ihan perus sänky käytössä. Oma selkä, niska ja hartiat on tykänny kanssa patjasta. Patja on just toi tommonen jyskin kakskerroksinen 90cm levee. Ihana on ollu siis nukkua mutta nyt puolen vuoden jälkeen mokoma ruvennut vuotamaan. Illalla täytät ennen nukkumaan menoa ja aamulla heräät silti kamalasta montusta. Ja tietysti minä onneton olen heittänyt ostokuitin jo pois joten ei takuuta... Kyllä ketuttaa, kun opiskelijan budjetilla ei heti uusia sänkyjä ostella.
Voiko mitään enää tehdä tämän sängyn kanssa? Voiko selvittää mistä vuotaa ja vaikkapa koettaa paikata? Tavallisin vuotamispaikka? Ja kuitenkin kun rakasta siinä nukkumista.

Ei ainakaan kahden hengen patjaa kannata ostaa. Kun toinen kääntää kylkeä, toinen herää. Varsinkin jos nukkujien välillä on paljon painoeroa, saa kevyempi pomppia ilmakummun päällä koko yön. Itse jouduin vaihtamaan ilmapatjalta kovalle lattialle nukkumaan, koska ilmapatjalla oli ym. syistä mahdotonta saada unta. Kovalla lattialla nukuin paremmin.

Yhteistyössä