jyväskylä+ymp. huhuuuuu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippäjapojat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippäjapojat

Vieras
OIskos tälläkertaa innokkaita jyväskyläläisii tapaamiseen?
Ehdottakaa jotain paikkaa ja aikaa.ois hieno mennä isolla porukalla syömään/juomaan tai jotain?

TV: äippä ja pojat 2v5kk ja 2kk

Täällä ois yks äippä liittymässä mukaan, jos aika vaan sopiva. Mentäiskös sitä sitten niinku ilman lapsosia? Vai kuinka? Mua ei haittais, vaikka lapsi jäiskin isukkinsa kanssa kotiin..
Mulle ei paikalla niin väliä, vois olla ihan jees käydä syömässä jossakin. Tai sit istua iltaa jossakin. Viikonloppu ois varmaan sillon paras, jos illemmalla mentäs ilman lapsia..
Seurailen tässä, ketä ois tulossa mukaan ja mikä aika ja paikka.
Ois mukavaa, jos sais porukan kasaan=)

hienoo jo 2 vastausa.
Itse ajattelin, että menisi ilman lapsia käymään jossakin syömässä illalla ja jatkoille juomaan ken haluaa...???
mulle nyt oikeestaan on ihan yks hailee mikä viikonloppu!
HEI; ) KAIKKI MUKAAN:KERÄTÄÄN ISO POPPOO JA YLLÄTETÄÄN JOKIN RUOKAPAIKKA!!!! :laugh:

kuullostais todella hyvältä ja olis kíva olla mukana vaikka tosin ei taida olla mahdollista riippuu kyllä vähän missä tapaatte ja milloin, mulla tämä masu-asukki mukana =) mutta seurailen mitä päätätte niin katselen jos pääsen mukaan =)

:hug:
hienoa, lisää vastauksia. odotellaan nytten rauhassa et saadaamn se iso poppoo ...ok?
ehdotelkaa aikoja/paikkoja..illan suunnitelmat. mulle nimittäin ihan sama!=) :laugh: :headwall: :heart:

Hienoa..
nyt vain niitä paikka ehdotuksia ja aikoja..vai ootellaanko että saadaan mahoton porukka kasaan.
ensi viikko itselläni on täynnä menoa..mites muilla?

minä taidan kyllä joutua jättämään väliin vaikka olisi mukava ollut tulla tapaamiseen jos hirveästi pitkittyy niin pakko jättää väliin kun tämä aika rupeaa olemaan aika vähissä tämän masukin kannalta =) mutta jos en nyt pääse niin täytynee sitten katsella jos seuraavaan
pääsisin mukaan =)

Minun aikatauluni heittäisi tapaamisen vasta huhtikuun puolelle. Silloin on miehen lomat pidetty ja arki taas alkanut.
Paikkanahan voisi alkuun olla esim. Rosso. Saisi ruokaa ja juomaa, siitä voisi sitten lähteä johonkin muuhun paikkaa istuskelemaan tai illan päätteeksi ne jotka tahtoo niin johonkin tanssimaan. itse ainakin näin juttua suunnittelin kun kerran iltavapaata "pyydän" B) :wave:

Munkin puolesta vasta huhtikuun puolella, kun on tässä tulossa vieraita käymään ja Pääsiäiseks ollaan tällä tietoa menossa anoppilaan. Kannatetaan Pönnin ideaa, että mennään ensin syömään johkin. Rosso aika jees paikka, joskin monesti myös melko täynnä. Mutta hyvää ruokaa =). Siinä voisi sitten katsella, lähdettäskö istumaan iltaa johkin muualle vielä. Eikä haittais sekään, jos vaikka johki menis bailaamaan, eipä ole meinaan hetkeen tullut tanssittua:(. Täähän ois siitäkin puolesta hyvä juttu, et sinne syömäänhän vois tulla sellasia, jotka ei sitten välttämättä halua lähtee "jatkoille". Mutta, mulle varmaan lähinnä käy kaikki, pääasia ois saada vapaa-ilta ja päästä vähän ratalle ilman lasta ja ukkelia ;) (vilkutukset Pönnille:)

huhtikuu käy myös tänne! rosso ihan jees, tosin jyväskeskuksen on yleensä täynnä!!!
mutta saahan sieltä varattuukin.
ja sitten ihan hyvin ne ketkä tahtoo/pääsee niin jatkoille ryypylle!
ilmoitelkaa ketä huhtik.lähös...=) :attn: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2005 klo 22:39 äippäjapojat kirjoitti:
huhtikuu käy myös tänne! rosso ihan jees, tosin jyväskeskuksen on yleensä täynnä!!!
mutta saahan sieltä varattuukin.
ja sitten ihan hyvin ne ketkä tahtoo/pääsee niin jatkoille ryypylle!
ilmoitelkaa ketä huhtik.lähös...=) :attn: :wave:
kuullostaa hyvältä tulen mukaan =)

Ehdotelkaan ihmiset joitakin päiviä, millonka teille sopis? Mulle käy varmaan kaikki viikonloput huhtikuussa, ainakaan tällä tietoa ei ole mitään vielä tiedossa.Eikös me nyt viikonloppuun kuitenkin päädytty..? Oisko LA-ilta? Alkuillasta mentäs syömään, ja sit mietittäis jatko? Pitääkö raflasta varata pöytää etukäteen?
Mua ei haittais sekään, jos ei nyt niin kauheeta porukkaa saada kasaan.. Isolla porukalla aina vähän onkelmana sitten se, et saadaan sovittua kaikille sopiva ajankohta..

jopsista. ilmoitelkaahan sitten tuota päivää tännekkin päin...
hienoa, että noin moni on vastannut.
Kandeis lyödä joku päivä lukkoon, niin olisi helpompi sitten porukan tietää pääseekö messiin???
Muttas muttas odotellaan vielä muita, vai?

T EX-äippäjapojat
vaihdoin vaan nikkiä :attn:

Sovitaanko jo alustavasti jotain päivää tapaamiselle, niin voisi alkaa suunnittelemaan? Kuinkas olisi vaikka lauantai 9. pvä tai lauantai 16.pvä? Laittakaahan mielipiteitänne? Ja mikä oli tapaamispaikka- Rosso? =)

Muakin vois kiinnostaa tulla mukaan, jos vain suinkin pääsen. Asun vielä tampereella mutta muutetaan vajaan parin kuun päästä sinne suuntaan niin voisin ottaa varaslähdön. Päivällä ei ainakaan mulle oo väliä kunhan tiiän sen ajoissa.

Minun puolesta voisi lyödä lukkoon sen 16.4. Rosso (Torikeskus?) klo 18 vai 19 aloitusajaksi?

Lähden tästä pariksi viikoksi mökille lomalle, eikä siellä ole netti yhteyksiä joten olen pimennossa. Olen kuitenkin innokkaasti mukaan lähdössä. Tulen porukkaan mukaan vaikka lähtiöitä olisi vähän tai paljon.

Aurinkoisia päiviä!

Yhteistyössä