Moikka pitkästä aikaa!
Ei tule itsekään tänne odotuspuolelle enää juuri eksyttyä ja siksi ehdotinkin sitä ketjua tuonne vauva-osastolle. Voin sen itsekin sinne laittaa, mutta ajattelin, että jos joku vähän ahkerampi netin käyttäjä laittais sen, ni sais päivitettyy tietoja meistä siihen alkuun.
Paljon onnea uusista vauvoista Blackjoy, Ippu83 ja Jenksu! :flower: :heart: Tuntuu noita nopeita synnytyksiä olevan liikkeellä tässä ketjussa (nimimerkki 2,5 tuntia sairaalassa

) ja näköjään sitten myös noita, ettei moneen päivään tapahdu mitään, vaikka synnytys on käynnissä...
Meillä oli ristiäiset 18. päivä tässä kotona. Oli oikein mukava ja tunnelmallinen juhla, ilon kyyneliltäkään ei vältytty. Seuraavalla viikolla kyyneliä sitten riitti, mutta ihan eri syystä. Meidän koira katosi tiistaina ja löytyi vasta perjantaina, lehti-ilmoituksen perusteella. Oli jäänyt jo tiistaina auton alle, ja 2 kertaa olin siitä ohi ajanut itse, mutta en vaan nähnyt rakasta ystävääni! Suru on ollut puserossa, mutta onneksi koira löytyi, loppui epätietoisuus ja kauhukuvien pyörittely päässä... :'( Esikoinen 3,5v oli mukana kun haudattiin koira. Ainakin kerran on selvästi leikeissään käsitellyt kuolemaa, vaikkei siitä muuten puhu.
Tällä viikolla oltiin ekalla yökyläreissulla, 2 yötä anopin luona ja 2 yötä mun äidillä. Tosi hyvin meni matkat ja koko reissu muutenkin! Anoppilaan on matkaa n.140km ja siitä toiset samanlaiset mun äidin luokse.
Jälkitarkastus mulla oli 1,5 viikkoa sitten. Kaikki on palautunut hyvin, vaikka lääkäri sanoikin, että kaikkiaan kestää n. vuosi, että on palautunut synnytyksestä ja raskaudesta. Pikku-neidillä oli pari päivää sitä aiemmin 7-viikon lääkärineuvola ja mitat oli 5490g ja 61cm, pää 39.9cm. Plus 2 käyrällä mennään, saa nähä, mikä jättiläinen tästä oikein tulee, kun ollaan miehen kanssa itse vaan n.170cm!
Hemuli ja lapset