EX-Kermit 39 - toukokuu 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
laitoin naamakirjan kermeille viestiä postilaatikkoon. Onko joku naamakirjassa, eikä ole viestiketjun jäsenenä?? Kirppu: En sua sit löytäny naamasta, kun en sun nimee muistanu :) Eti sä mut tai joku muu kermiitti naamakirjasta.

uijui, tiputtu oltiin tooosi alas..

viikonloppu riehuttu pihalla, sain muutaman supparinkin aikaiseksi...

Huono olo on edelleen välillä, epäilen että olen niin väsynyt että se tekee sen huonon olon. Mies on kyllä ihan varma että tulee erimerkkinen tällä kertaa ;O) Noh, huomena on rakenne ultra katotaan selviäälö jotain rakaisevaa =O)

Vilkutukset kaikille! ÄssÄ +kuopus 20+3 (jeee puoliväli ylitetty!)

Alkuperäinen kirjoittaja uusi ketju:
Odottajat:

Kirppu 33, la 26.7.2009 kolmas, tyttö -05, poika -07
Safiiri 36, la 24.8.2009, viides, poika-00,poika-03,tyttö-05,tyttö-08
Katzu 31, la 6.9.2009, toinen, tyttö -08
ÄssÄ 30, la 9.10.2009,neljäs, tytöt -00, -02, -07
Katsu 32, la 19.1.2010, toinen, poika -05

Synnyttäneet:

sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
Pikku2 30v. , tyttö 30.9. 07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)
Ninni83 25v.tyttö 18.10.07 2,9 kg, 48 cm toinen, tyttö 01/04 ( LA 18.10.07)
Kirppu 31v. poika 20.10.07 4120 g 52,5 cm toinen, tyttö 12/05 (LA 18.10.07)
Kapris 29v. poika 12.11.07 3730g, 51 cm. toinen, tyttö 09/05 (LA 1.11.07)
Niksu, 29v., poika 3.2.08 3400g ja 50cm . toinen, poika 12/05 (LA 03.02.08)
Safiiri, 36v,tyttö 10.2. 08 4600 g, 52 cm. neljäs, lapset -00,-03 ja -05 (LA 22.2.2008)
Antzi, 25v,tyttö , 26.2.08 , 3100g, 50 cm toinen (yksi enkelilapsi) (LA 9.3.2008)
Katzu, 31v, tyttö 29.5.08, 3044g, 49 cm , ensimmäinen (la 13.6.2008
gia 20v, poika 31.5.08, 3470g, 48cm. , esikoinen (la 6.6.2008)
Bellamariia, tytär ja poika, kolmas ja neljäs (la heinäkuussa)
Sonia, 36v, tyttö 20.9.08, 3030g, 48 cm , toinen, tyttö -98(la 12.9.2008)
kauris, 26v, tyttö 5.10.08, 4065g, 52cm, toinen, tyttö 04/07 (la 3.10.2008)
Antzi 25, poika 17.3.09, 3570g ja 47 cm, kolmas, enkelityttö -06, tyttö -08, (la 14.3.2009)
Tiuhti 32, tyttö 24.4.09,3270g ja 51cm, ensimmäinen, km-05, enkelipoika-06 (la 30.4.2009)

SULJETTU OSASTO
http://kermiitit.multiply.com/

Moikka!
Uskalsin itseni listaan lisätä vaikka kovin alussa vielä ollaan.Laskettuaika siis nettilaskurin mukaan.
Onnellinen plussasta mutta muuten vielä kovin pelon sekasin tuntein mennään näitä päiviä.Odottelen että voisin mennä varhaisultraan.Varmaan jo tämän viikon lopussa voisi mennä jos aikaa saa.

Katsulle: TERVETULOA mukaan! Kivaa kun saadaan odottajien listaan nimiä =O)

Pikana ON: Terkkuja rakenneultrasta! Kaikki rakenteet mitä pitikin näkyä näkyi ja olivat sen näköisiä kun pitikin! Painoarvio 410g, mitat keskikäyrillä. Jalat oli tiukasti ristissä eli varmuutta sukupuolesta ei nähty, mikä on ihan ok. Hymy huulilla katseltiin ruutua kun kuopus näytteli peukalo pystyssä että "kaikki ok!" =O)

nyt sapuskaa pesueelle ÄssÄ +kuopus 20+4

Katsulle onnitteluja plussasta!!

Ässälle onnitteluja ultrakuulumisista!! Vai teillä ei sukupuoli selvinny? Mää meen taas perjantaina Jänskiksen kokokontrolliultraan. Nyt on sitte neljäs kerta ku hänet oon nähny. Kahdella edellisellä (rakenteella ja ekalla kokokontrollilla) selvis se neitisortti.

Pääsettekö te ketkä ei vielä naamassa oo niin sinne? Siellä meillä on ketju, mihin ihmiset on kirjotelleet...

Safiiri ja Jänskis 27+2

Vitsit, miten on Safiirilla viikot vaan hurahtaneet! Jokos maha pömpöttää kovasti?

Katsulle tervetuloa!

Mulla on aivan kamala muuttostressi... En tiedä miten päin olisin. Muuttopäivä pitäisi olla huomenna. Mies on just kuskaamassa tavaroita kaatopaikalle. Ilmeisesti tuolla meidän entisessä varastossa on homeongelma, koska kaikki tavarat jotka siellä oli haisivat aivan järkyttävälle. Onneksi en koskaan vienyt vauvan vaatteita sinne...

gia

Gialle pitkää pinnaa muuttostressin keskelle! Ompa ikävää kun kamppeet haisee...

Safiirilla on tosiaan kivasti vikkoja!

Katsu: onko sulla oireita ilmaantunu? Meinaatko varhaisultraan mennä? On kyllä tuoreessa muistissa noi raastavat alkuraskauden ajat! Käyhän välillä kertoilemassa tuntemuksia ja kuulumisia

Missäs muut?? Mitä kuuluu?

JES! Enää huominen herätys ja sitten alkaa kesis!!!! Eilen oltiin eskarilaisen kevätjuhlassa ja saipas taas tämä äippä nieleskellä kyyneliä... ='O)

Viikonlopuksi onkin luvassa touhua, onneksi on kaunista ilmaa ennustettu. Patioo pitäis pihalle rakentaa ja siivoskella pihaa muutenkin. Käydä vaatteet läpi:Mun ukon ja kaikkien lasten...
Yhtään juhlia ei ole tänä vuonna.

MKuksaa päivää kaikille! ÄssÄ +kuopus 20+6

Ässä: Raskausoireina tällä hetkellä väsymys isolla V:llä,aristavat rinnat,pientä ällötystä välillä.Siinäpä ne melkein on.No mielialat ja tuntemukset vaihtelee laidasta laitaan.Välillä on niin rauhallinen olo vaikka taustalla piilee pelko ja välillä ahistaa ihan urakalla.Nyt onneksi alavatsa tuntemukset selkeästi hävinneet kun niitä tuli mietittyä että onko ne nyt sitten asiaan kuuluvia vai ei.Ja kyllä tosiaankin aion mennä varhaisultraan.En pysty olla menemättä.Olen jo varannut ajan ja se on 1.6 eli ensi maanantaina.Pelottaa sinne mennä tosi paljon.Kuitenkin odottaa vaan että tulisi nopeasti tuo maanantai.Nyt kun jälkeenpäin ajattelee niitä alamahatuntemuksia mitä viimeeksi kohdunulkoisessa oli niin ei näitä mitä nyt oli niin voi edes verrata keskenään.Toivottavasti nämä nyt sitten olivat niitä asiaan kuuluvia.

Katsu: Onhan sulla oireita ihan kunnolla! Ja ihan pian jo ultrakin! Tulehan sitten kertomaan uutiset meille =O)

Hyvin on muistissa noi pelonsekaiset tunnelmat ennen varhaisultraa, Tsemppiä piinapäiviin!!

Kiitos kysymästä, mää näytän hyvinki siltä että jo ens yönä tulis lähtö... Ihmiset kohottelee kulmiaan ku sanon että vasta elokuussa :o Mulla on kaikissa odotuksissa maha ollu tosi eessä ja heti alusta lähtien tosi iso. Vauvaa ei oo ollenkaan missään sisäelimien keskellä vaan ihan kokonaan tuossa eessä.

Mutta nyt syömään. Ai niin, kolmonen tänään neljä vee! Eilen juhlittiin.

Tänään varhaisultrassa onneksi oli kaikki hyvin :) ainakin vielä.Näin pienen sydämmen sykkivän ja lääkärin mukaan on aina hyvä merkki jos näillä viikoilla nähdään sydämmen sykkivän.Alkio vastasi kooltaan viikkoja ja oli aivan oikeassa paikassa.
Kun lähdin lääkäristä pois piti itkua pidätellä...ilmeisestikin sen verran helpotti tuo tieto että sai aikaan sellaisen tunnereaktion.Vaikka edelleen pelottaakin kun ollaan vasta tässä vaiheessa.

t.Katsu rv 6+6

Heipat pikaisesti Olen ollut koneella tosi vähän ja täällä en ole ehtinyt käydä olleenkaan.

Katsulle tervetuloa ja onnea ultranäkymistä :)

Minullakin maha melkoisen kookas ja kolme kuukautta olisi vielä..... Olen ollut viime päivinä aika väsy. Yöllä nukkumiset ollut mitä on.Herään aamuyöllä pyörimään. Viime neuvolassa oli pari viikkoa sitten hb 120 (mulle tosi matala), olen sitten eilen ottanut ekan Obsidanin kun parina päivänä tuntunut että nukahdan seisaalleni. No kyllä viime viikon ilmatkin väsyttää.Melkoisesti vaihtelee sää. Ensin pukeudut kesävaatteisiin ja sit saa kaivaa suunnilleen toppavaatteet esiin :0 Mutta siis en todellakaan ole kaivannut mitään kamalia helteitä tämän kuulan kanssa ;) Siinä 20 asteen molemmin puolin kun pysyttelisi tuo lämpötila.

M:n 1v synttärit juhlittu ja neuvolassakin käyty. Pituutta oli 79cm ja painoa 10500g. Tänään mennään itseasiassa ottamaan rokote. Neiti keksinyt turhan kiukuttelun :( Puntissa roikutaan ja etenkin nyt syöminen hankalaa. Aloittaa syömään ihan kiltisti,mutta sitten parin lusikallisen jälkeen tulee stop. Mielialat vaihtelevat kovasti päivän aikana, mutta onneksi osaa olla itse aurinkokin :) Väsyneenä vaan omat hermot ovat toisinaan aika lyhyet....

No nyt täytyy taas suihkasta eteenpäin

Heipat kaikille! en ole minäkään juur konetta avannu, meinaa kiiruita pidellä näiden lapsukaisten kanssa.

Katsulle isot onnitukset ihanista varhaisultrakuulumisista!! =O)

Muillekkin vilkutukset

(.) Tänään oli 3.nla, kela-jutskat kävin hakemassa. Kaikki ihan ok. Pikkasen oli yläpaine koholla, mutta varmaan johtui siitä kun läksin suoraan ruokapöydästä enkä kerenny istuskelemaan yhtään. Vauvan syke tikutti vähän yli 140... hmm, kumpikohan siellä masussa polskii... Mulla hemppa oli viimeksi 111 nyt oli 114, vaikka syön rautaa... Mulla on tosin normaalitilassakin matalahko. Painoa kertyy... 550g/vko... noh en aatellu silti ottaa pulttia. Tää on todennäköisesti aikusten oikeesti meidän perheen kuopus.

terkkuleita kaikille!!! ÄssÄ +kuopus 22+3

Hei! Saako lyöttäytyä joukkoon? En viitsi oikein tuolla helmimammoissa kauheasti mun keskenmenosta kertoa ja pelotella ihmisiä, niin josko täällä sitten jos tulee tarvetta. Mulla on kyllä hyvä fiilis tästä raskaudesta, vaikka on menossa vasta 4+1 :) Katsotaan kuinka käy, toivottavasti saadaan tämä vauva syliin.

Mulla siis lyhyesti todettiin keskenmeno helmikuussa viikolla 11+6, sikiö oli kuollut noin 11+1. Ehdin nähdä normaalin ja liikkuvan sikiön 10+6 ja kaiken piti olla hematoomasta huolimatta hyvin.. mutta ei sitten ollut :(

Mutta nyt neljännestä kierrosta keskenmenon jälkeen sitten tärppäsi uudelleen :)

Odottajat:

Kirppu 33, la 26.7.2009 kolmas, tyttö -05, poika -07
Safiiri 36, la 24.8.2009, viides, poika-00,poika-03,tyttö-05,tyttö-08
Katzu 31, la 6.9.2009, toinen, tyttö -08
ÄssÄ 30, la 9.10.2009,neljäs, tytöt -00, -02, -07
Katsu 32, la 19.1.2010, toinen, poika -05
Hansu78, 30, la 14.2.2010, ensimmäinen

Synnyttäneet:

sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
Pikku2 30v. , tyttö 30.9. 07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)
Ninni83 25v.tyttö 18.10.07 2,9 kg, 48 cm toinen, tyttö 01/04 ( LA 18.10.07)
Kirppu 31v. poika 20.10.07 4120 g 52,5 cm toinen, tyttö 12/05 (LA 18.10.07)
Kapris 29v. poika 12.11.07 3730g, 51 cm. toinen, tyttö 09/05 (LA 1.11.07)
Niksu, 29v., poika 3.2.08 3400g ja 50cm . toinen, poika 12/05 (LA 03.02.08)
Safiiri, 36v,tyttö 10.2. 08 4600 g, 52 cm. neljäs, lapset -00,-03 ja -05 (LA 22.2.2008)
Antzi, 25v,tyttö , 26.2.08 , 3100g, 50 cm toinen (yksi enkelilapsi) (LA 9.3.2008)
Katzu, 31v, tyttö 29.5.08, 3044g, 49 cm , ensimmäinen (la 13.6.2008
gia 20v, poika 31.5.08, 3470g, 48cm. , esikoinen (la 6.6.2008)
Bellamariia, tytär ja poika, kolmas ja neljäs (la heinäkuussa)
Sonia, 36v, tyttö 20.9.08, 3030g, 48 cm , toinen, tyttö -98(la 12.9.2008)
kauris, 26v, tyttö 5.10.08, 4065g, 52cm, toinen, tyttö 04/07 (la 3.10.2008)
Antzi 25, poika 17.3.09, 3570g ja 47 cm, kolmas, enkelityttö -06, tyttö -08, (la 14.3.2009)
Tiuhti 32, tyttö 24.4.09,3270g ja 51cm, ensimmäinen, km-05, enkelipoika-06 (la 30.4.2009)

Tervetuloa joukkoon Hansu! Itse koin ekan ja tokan lapsen välissä aika saman kuin sinä. Eli varhaisultrassa ja ekassa lääkärissäkin kaikki ok ja sitten np-ultrassa todettiinkin kuollut sikiö. Veikkasivat että muutaman päivän oli ollut kuolleena...
Nyt uusi odotus ja uudet kujeet (siis sinulla ja tietysti myös minulla).

Täällä masu onkin jo aika iso. Viime neuvolakäynnillä sf mitta 31 (tytöstä oli sama 32+3 ja pojasta 34 samoihin aikoihin) eli olisiko odotettavissa vähän pienempi lapsi? Painoa tullut saman verran kuin esikoisesta ja 2kg enemmän kuin kakkosesta. Eli kaikki menossa saman kaavan mukaan kuin tytöstä. Mutta siellähän piti olla poika... olen ruvennut epäilemään suuresti. Kova on ainakin jytinä vatsassa ajoittain, siis jotain ennennäkemätöntä. Ei ole kyllä kumpikaan lapsista noin kovasti heilunut iltaisin menemään kuin tämä. Ja aika lailla vihloo nuo liikkeet tuota häpyluuta kun vauvan pää jo ihan alhaalla. Iltaisin olen muutenkin aika vaivainen kun jos hetkeksi istahtaa niin ei meinaa enää kävely onnistua millään. Sen verran vihloo.

Katsulle onnittelut plussasta.

Senora, en voi hakea sua naamakirjasta kun en tiedä sun nimeä. En oikein muutenkaan oikein ymmärrä sen toimintaa... osaan vaan lukea sieltä viestejä ja kirjoittaa itse. Ai, olen minä kuvia osannut laittaa. Hih, olen aika tumpelo.

Täällä sairasloma vaihtuu kohta äitiyslomaksi ja palkka (jee!) alkaa juoksemaan. Tienaan kolmessa päivässä saman minkä kotihoidontuella kuukaudessa. Huippua!!

Kirppu 33+2

Hansulle plussaonnitteluja ja tervetulotoivotus joukkoon!

Mun taustasta pikaisesti. Kakkosen ja kolmosen välissä tm vuonna -04, sitte ennen nelkkua pari alkuraskauden km:a. Nyt viitonen tärppäs muistaakseni kuudennella kierrolla nelkun synnytyksen jälkeen. Ja nyt tosiaan oon jo kovasti miettimässä synnytystä, nelkkuhan oli iso (mulla oli pakko olla sokereissa häikkää odotusaikana vaikka mittarit sano muuta) ja jos tämä tapaus näyttäis kasvavan samoihin mittoihin nii sitte on eessä sektio. Laskin just että 10.8 ois rv 38+0 täynnä. Mutta sitä pähkäillään sitte tarkemmin lähempänä laskettua ku tiietään koko.

Kirppu, pääsetkö millekkään suljetulle kattomaan nimiä? Meitä on naamassa monta ex-kermiä ja siellä suljettuun ketjuun kirjotellaan.

Katsulla ollu hyviä ultrakuulumisia. Hienoa!

Tänne ei sen kummallisempia kuulu. Liikkumista ja tekemistä pitää rajottaa ku meinaa tulla maha kipeäksi heti ku vaikka kävelee reippaamin. Muuten menee hyvin ku tekee asioita omaan tahtiin eikä riehu liikaa.

Terkkuja.

Safiiri ja Jänskis 29+1

Tervetuloa Hansu :)

Eli vuosi sitten syntyi tyttö ja sitten ennen oli yksi keskeytynyt km. Minulla kesti melkein vuoden tulla uudelleen raskaaksi. Ja nyt sitten toista odotellaan syntyväksi syyskuun alkupuolella.

Joo olin eilen siellä sokrurasituksessa. Tänään sain vastaukset ja keskimmäinen arvo oli hiukan koholla. Uusien suositusten mukaan joudun mittailemaan kotona sokruarvoja, aloittamaan tiukan dieetin ja käymään äippäpolilla viikolla 30 ja 36. Voi kökkö. Painoa kertynyt ihan hillitysti tähän mennessä ja ei muitakaan merkkejä mistään häikästä. No olipa hyvä,että menin tuohon rasitukseen. Tiukkaa kyllä tulee olemaan ilman herkkuja :( Kun kesä ja jätksi nyt vaan kuuluvat yhteen :)

Että sellaista täällä ilman suunnalla

Täälläkin synttärit vietetty ja muutto tehty. Muutamat tavarat edelleen etsii paikkaansa, mutta muuten on valmista. Tähän ei paljoa remonttia tarvinnut tehdä, koska oli muutama vuosi sitten tehty täysi remppa. Ainoat alkuperäiset osat ovat väliovet. A:n huone maalattiin ja makkariin laitetaan ehkä hieman maalia vielä jossain vaiheessa.

Katzulle tsemppiä ruokavalion kanssa! Itse yritän syödä enemmänkin mehujäitä, kun jätskiä. On kuitenkin edelleen muutama raskauskilo jäljellä. :)

Hansulle tervetuloa joukkoon!

Omia taustoja pikapikaa: Eli kaksi keskenmenoa, 01/07 ja 07/07. Molemmat spontaaneja keskenmenoja rv.7. Raskaaksi tulin nopeasti, mutta jostain syystä eivät pikkukaverit pysyneet mukana. ;( 31.5.2008 synnytin ihanaisen pojan! Kakkonen on haaveissa, mutta toteutus saa hieman vielä odottaa...

Lämpimiä kelejä,
gia

Hello!

Tässähän tulee ihan vauvakuume, kun lukee näitä odotudajatuksia! Vaan perhekoko on täysi, niin nyt ei auta kuumeilla. ;)

Mä en ole enää missään sukjetulla enkä facebookin ketjussa, niin kertokaa nyt, että mitä Tiuhtille kuuluu?

Meillä on asiat hyvin, tytöt kasvaa ja kehittyy ja ollaan kaikki terveinä (V:llä vähän nuhaa, mut sitä ei lasketa).

Kesäterveiset kaikille!

Johanna ja V pian jo 8 kk!

Heissan kaikille!

Pitkästä aikaa tällä puolella ja pakkohan tuon Johannan viestin jälkeen on kuulumisia kirjoitella =) Kiitokset muuten kaikille teille vauvaonnitteluista (en muista olenko niistä edes kiitellyt, joten tulipa tehtyä nyt sekin)! Niin ja minunkin puolesta Hansulle tervetulotoivotukset! Mukavaa, että porukkaan tulee uusia kirjoittajia!

Mutta nyt niitä kuulumisia. Meillä menee oikein hyvin: tulevana perjantaina 8 viikon ikäinen tyttösemme on kiltti ja nyt jo nauravainen. Iltaisin huutelee välillä enemmän tai vähemmän, lähinnä väsymystä ja joskus vatsaansa. Muuten ei huutele turhia ja yötkin nukutaan melko hyvin. Yleensä selvitään parilla tankkauksella.

Nimen tämä neitokainen sai jo kuukauden ikäisenä, mikä oli helpotus mulle, kun useaan otteeseen meinasin vahingossa paljastaa tulevan nimen =)

Neuvolaan mennään seuraavan kerran viikon päästä, mutta edellisissä neuvoloissa tyttö on kasvanut ja kehittynyt normaalisti. Vaavi on täysimetyksellä ja painon kehityksen mukaan maitoa tulee ihan tarpeeksi multa itseltä, mikä on tosi hyvä juttu.

Juhannusta lähdetään viettämään mökille saareen. Saapa nähdä miten se onnistuu pienen vauvan kanssa =) Ei vaan, aika paljon on jo reissattu ja menty vauvan kanssa, joten en usko mökkeilynkään olevan mahdotonta (varsinkin kun mökille tulee lämmin vesi).

Pidemmittä puheitta toivotankin kaikille ihanaisille kermittärille oikein rauhallista ja rentoa juhannusta! Toivottavasti aurinko pilkahtelee edes hetkittäin kunkin juhlaa valaisemassa!

Terkkuja,
Tiuhti ja A (melkein 8 vkoa)

Kuumimmat

Yhteistyössä