Nöttiäinen: Iso voimahali :hug: Varmasti säikäyttää ja jättää sen pelon siihen odotukseen. En voi kuvitellakaan. Ihanaa, että vauva kuitenkin ultrassa näky voivan hyvin ja varmastihan sitä nyt sitten seuraillaan tarkemmin? Ja ihana, että ne liikkeet tunnet hyvin niin tosiaan rauhoittaa mieltä. Tuommoisen keskustelun löysin netistä, taisi olla yks huono kokemus ja kaikilla muilla hyvät.Vaikka voi olla että jo itsekin tuon keskustelun löysit: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=4500000000000197&posting=22000000027338163&view_mode=flat
Muuten mitä ihan googlettamalla tietoa löytyi niin lääkärit olivat vastailleet kysyjille, ettei hematooma itsessään välttämättä lisää keskenmenoriskiä. Jaksuja!
Hensku: Hali sullekin, tuo epävarmuus on kyllä raastavaa. Kuitenkin voin sen verran lohduttaa, että oikeasti ensimmäistä odottavilla ne liikkeet voi alkaa tuntua vaikka 20-24 viikoilla, eikä ne ala niilläkään viikoilla kerralla, van pikkuhiljaa ja toisena päivänä tuntuu paremmin kuin toisena ihan vauvan asennostakin riippuen. Ja senkin voin vielä lohduttaa, että ultraus ei yleensä ainakaan kestä yli 45 minuuttia ja sikiölläkin on omat jumppa / lepohetkensä. Tuossa vaiheessa sikiö yleensä ei jaksakaan myllätä kerralla kovin kauaa ja nukkuu suurimman osan ajasta, joten voihan olla, että olette sattunut olemaan siellä ultrassa juuri vaavin nukkuma-aikaan. Mutta hyvä, että pianhan sullakin jo sitten on se kontrolliaika, vaikka nyt tuntuu pitkältä odottaa sinne. Nautit niistä liikkeistä mitä jo tunnet ja yrität keskittyä rentoutumaan niin vauvakin voi paremmin :heart:
).( Itselläni on menossa kai joku ylionnellinen huippuhetki, kun tuntuu niin
epätodelliselta että meille tulee vauva. Oon siitä niin onnellinen! Tää ehkä laittaa vähän pelkäämään myös, että jotain sattuu, että eihän mulle voi tällasta onnea tulla kohdalle! Ja sitten tulee huono omatunto, että jos jotain sattuukin juuri siks että mietin että jotain varmaan sattuu. Olipas selitys. No mäkin yritän nyt kuitenkin keskittyä näihin hyviin juttuihin kun ei mulla ole mitään erikoista tässä edes todettu...mutku tietää että kaikkea voi käydä. Äh! No huomenna on äitienpäivä...Toivotankin jo valmiiksi meille kaikille
hyvää äitienpäivää!!! Eikös me oo se jo ansaittu
Kukkaiskeiju ja pikkumies 30+5