V
vierailija
Vieras
Enemmän se on noloa että ON seurannut…
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Enemmän se on noloa että ON seurannut…
Niin? Ja varmaan juuri joulusesongin huomioiden julkaistiin nyt.Oisko kuitenkin Warner, joka päättää julkaisuajankohdan?
No eihän ole. Ne, jotka eivät shipanneet KB:tä 2023 alkaen ovat eläneet kuivakan ja tylsän elämän.
Ei ollutkaan siitä kyse.Minä olen käynyt tyttären kanssa vaikka missä. Hän on opettaja ja kesälomat on pitkät. Päästään reissaamaan yhdessä.
Ei meidän perheessä / suvussa ainakaan ole.50v on mummo, sorry to say.
Bojanilla on vain sisko.Tauski oli nuorena sentään komea, Slovenian veli ei.
Aha no sitten, sitä ei sanottu selväsanaisesti aikaisemmin, minkähän takia kertoo saman tarinan sit siellä ja periaate ei kirjoittamisesta ois näköjään poistunut sitten.Tyttären kanssa Lontoossa Finn Wolfhardin keikalla, onhan se nyt varmasti Aito
Koska poistattaa kaikki viestit täältä.Aha no sitten, sitä ei sanottu selväsanaisesti aikaisemmin, minkähän takia kertoo saman tarinan sit siellä ja periaate ei kirjoittamisesta ois näköjään poistunut sitten.
Täh, mihin viittaat? Ei nimimerkillisen viestejä ole poistettu ja Bojanin haukkumiset taas on syytäkin poistaa. Niin minäkin teen.Koska poistattaa kaikki viestit täältä.
Täällä mummotellaan kaikkia iästä riippumatta. Näin todettiin silloin, kun mummokeskustelu oli kiivainta. Joten aitojen murmeleiden ei tarvitse loukkaantua mummottelusta.Mummoilla on teini-ikäisiä tyttäriä? Sun suvussa saadaan lapset selkeästi aika vanhoina
Aika noloa ihan omiin kuvitelmiisi perustuvia väitteitä esittää kuin tietäisit asioita.Koska poistattaa kaikki viestit täältä.
Onko sun, ressukan, kirjoittamia haukkumis- ja paskaviestejä poistunut ketjusta? Voi kyynel.Koska poistattaa kaikki viestit täältä.
No katsopa edelliset viestit täältä, kaikki aitoon liittyvä poistui.Täh, mihin viittaat? Ei nimimerkillisen viestejä ole poistettu ja Bojanin haukkumiset taas on syytäkin poistaa. Niin minäkin teen.
Odotan niin että se saa pimppiraget Discordissa vielä joku päiväNo katsopa edelliset viestit täältä, kaikki aitoon liittyvä poistui.
Juu no ei tainnut ilmiantaa itse.No katsopa edelliset viestit täältä, kaikki aitoon liittyvä poistui.
Vaan minä.Juu no ei tainnut ilmiantaa itse.
Miksi?Vinkatkaa modelle että aito on syklaami
Ei taida olla perustetta poistaa ryhmästä eli missä hauskuus?Koska se olisi hauskaa.
Jo se on vain jereseksuaali. Muut miehet ei kelpaa.Jännä muuten että Boitsu paneskelee vain naisfanien kanssa vaikka on teidän shippareiden mielestä niin gay
50v on mummo, sorry to say.
Eikö syklaami ole kukka?Vinkatkaa modelle että aito on syklaami![]()