V
vierailija
Vieras
Opettele maantietoa!Saksaa ja Hollanissa useampi, hiukan pelko kyllä kuinka tulee noi myymään, noita keikkoja on hiukan liikaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Opettele maantietoa!Saksaa ja Hollanissa useampi, hiukan pelko kyllä kuinka tulee noi myymään, noita keikkoja on hiukan liikaa.
Ei itseasiassa ole mitään todistetta siitä.Varsinkin alkuaikoina toi jatkuvasti Discordista juttuja palstoille mikä on säännöissä kielletty.
Ei ole nimimerkkiä ennustaja minulla kylläkään, kerron vain kuinka asiat ovat.Ennustaja-kekätossari on hellyyttävän ihastunut AitoSyklaamiin, söpöä
Se toinen modehan siellä ei mitään ikinä kirjoita edes.On se pari kertaa kertonut siellä mitä täällä puhutaan. Ja välillä täällä on viestejä ihan samanlaista sössönsöötä mitä se kirjoittaa.
On kirjoittanut.Se toinen modehan siellä ei mitään ikinä kirjoita edes.
Häh? Saksassa on 5 keikkaa.Opettele maantietoa!
Äläs nyt, hauska sitä on seurata, kun ei voi laukoa juttujaan ja odottaa, milloin lopulta räjähtääToi discord perustettiin sitä varten että Aidosta päästäis eroon. Nyt olis modeilla oikeasti mahdollisuus kitkeä rikkaruoho pois kun paljasti itsensä. Kyllä ne vanhat synnit vielä muistetaan
Hollannissa ei ole yhtään keikkaa ilmoitettu.Miten niin?
Aitohan oli myös se kompostin discordin vuotajaEi itseasiassa ole mitään todistetta siitä.
Kaikkialle se itsensä tunkeekin.Aitohan oli myös se kompostin discordin vuotaja Oliko se sielläkin syklaami?
Tillburg on Hollanissa?Mietipä vähän.
JepjepToinen oli ennustaja aka vati.
Listalla ei ole Tillburgia.Tillburg on Hollanissa?
Listalla ei ole Tillburgia.
Ei vai, oliko X:ssä julkaistu siis joku feikkilista? Ei näy vielä navin kautta noi jutut minulle.Listalla ei ole Tillburgia.
Eli se on siis siellä noniin, tuskin ne muuttavat sitten.Contran sivuilla on. Mutta ehkä muuttavat sen vielä Amsterdamiksi
HuumoriaKuka tuossa Miken stoorissa on "Kelan työharjoittelija", Kärtsäkö, miksi?
Eiköhän ole eri nimimerkillä, plus K ja B paikassa sillä on useampi siellä.Aitohan oli myös se kompostin discordin vuotaja Oliko se sielläkin syklaami?
Anteeksi et oon iloinen et Jeren suhde ei kestänyt. Tiedän palavani helvetin tulessa.