V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aina vaan yrität päteä vaikka et tiedä mistään mitäänEiköhän ole eri nimimerkillä, plus K ja B paikassa sillä on useampi siellä.
Eiköhän sillä ole pian fiinimpi mimmi kainalossa ellei ole jo.Anteeksi et oon iloinen et Jeren suhde ei kestänyt. Tiedän palavani helvetin tulessa.
Jerppahan seKuka tuossa Miken stoorissa on "Kelan työharjoittelija", Kärtsäkö, miksi?
En kyl vielä lähtisi olettamaan että on eronnut.Anteeksi et oon iloinen et Jeren suhde ei kestänyt. Tiedän palavani helvetin tulessa.
Äh älä nyt pilaa fiiliksiä!Eiköhän sillä ole pian fiinimpi mimmi kainalossa ellei ole jo.
On itse sanonut täällä.Aina vaan yrität päteä vaikka et tiedä mistään mitään
No sen takia se on tba, koska ei vielä ole lopullista päätöstä. Jännä jos ei olisi Amsterdamissa, kun se on aina myynyt nopeesti loppuun.Eli se on siis siellä noniin, tuskin ne muuttavat sitten.
Ööö siis ei kai siitä ole mitään todisteita???? Mutta siis jos ei ois enää parisuhteessa, niin jihuuu! Bojan on enää vain ajan kysymys!Anteeksi et oon iloinen et Jeren suhde ei kestänyt. Tiedän palavani helvetin tulessa.
Kaikki merkit viittaavat siihen, se sukkakin on Häärijän jalka plus punainen koiran peitto kuvassa.En kyl vielä lähtisi olettamaan että on eronnut.
Miksi tää toinen paikka ei voisi?No sen takia se on tba, koska ei vielä ole lopullista päätöstä. Jännä jos ei olisi Amsterdamissa, kun se on aina myynyt nopeesti loppuun.
Minä taas veikkaan sitä balkanilaista petraa tai muuta vastaavaa kaunotarta seuraavaksi.Ööö siis ei kai siitä ole mitään todisteita???? Mutta siis jos ei ois enää parisuhteessa, niin jihuuu! Bojan on enää vain ajan kysymys!
Mitä ne olikaan ne nimimerkit, mitkä sinne pompsahti ja kaikki ihmetteli? Muistaako kukaan?Naurattaa vieläkin, kun se yritti luoda sinne useita profiileja, kun tajus paljastuneensa vatina ennustajaks
No varmasti myy, mutta miksi ei myös Amsterdam.Miksi tää toinen paikka ei voisi?
Häärijän koiralla on peitto = Käärijä on eronnut??? ÖööKaikki merkit viittaavat siihen, se sukkakin on Häärijän jalka plus punainen koiran peitto kuvassa.
Ennustaja poisti ne tilit.Mitä ne olikaan ne nimimerkit, mitkä sinne pompsahti ja kaikki ihmetteli? Muistaako kukaan?
Samoja juttuja kuin täällä.Mitä se aito on nyt siellä discordissa kirjoittanut?
Toisten alustojen asiat ei taida kuulua tänne, ei ole tollaista nimimerkkiä myöskään kys. paikassa.Mitä se aito on nyt siellä discordissa kirjoittanut?
Ai jotain kullan hinnasta ja haukkunut K:taSamoja juttuja kuin täällä.
Sulta ei vati kysytty, kun et ole siellä.Toisten alustojen asiat ei taida kuulua tänne, ei ole tollaista nimimerkkiä myöskään kys. paikassa.
Kritiikki ei ole haukkumista, hölmöläinen.Ai jotain kullan hinnasta ja haukkunut K:ta En usko.
Kirjoittaa A muutakin.Ai jotain kullan hinnasta ja haukkunut K:ta En usko.