V
vierailija
Vieras
Jälkimmäinen ainakin, kun kerran raivotessaan vielä paljastikin itsensä.Kissa ja koira on molemmat tainneet sanoa trollaavansa täällä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jälkimmäinen ainakin, kun kerran raivotessaan vielä paljastikin itsensä.Kissa ja koira on molemmat tainneet sanoa trollaavansa täällä.
Miten niin?? Täällä käyminen ei tarkoita täällä trollaamista.Kissa ja koira on molemmat tainneet sanoa trollaavansa täällä.
Joo, ei mulla ole mitään salattavaa.Miau.
Trollaamisesta ovat kertoneet.Miten niin?? Täällä käyminen ei tarkoita täällä trollaamista.
Mulla on karvaset pallit, kiinnostaako?Uuuh, mä rakastan kissoja.Ootko karvallinen vai karvaton?
Toinen kostaa.Miten niin?? Täällä käyminen ei tarkoita täällä trollaamista.
Mulla on karvaset pallit, kiinnostaako?
Onko Janin esariröykkiö vielä yhtä isp?Pulla ja pari muuta ovat vaihtaneet nimerkkiään kompostin Discordissa. Ihan kuin se auttaisi jotakin.Se alkoholisti taitaa olla Immun sivupersoona, ainakin heillä oli yhtä tyhmät Jania loukkaavat jutut.
Kertoneet niin missä? Tuskinpa KB discordissa, siellä tuskin katsottaisiin hyvällä, varsinkin jos trollaus = Bojanin tai Jeren haukkumista. Se nyt on er asia, jos joku käy täällä kirjoittaville irvailemassa. Siitä vaanTrollaamisesta ovat kertoneet.
Jos tuon persekarvoilla kuorrutetun piparin, kiinnostaako karvaiset pallit?Enemmän kiinnostaa karvainen pipari.
Kuka poisti mun viestin, jossa ihmettelin sitä, miksei discordin väki voi setviä välejään siellä ja miksi syytöksiä tullaan esittämään anononyymipalstalle. Ihan samaa kastia olette kuin ne oikeat vuotajat. Tai itse asiassa tässä onkin varmaan paras selitys. Täällä syytetään ketä vain, jotta voi itse rauhassa jatkaa muiden haukkumista ja niitä vuotoja.
Ei toi tule koskaan loppumaan. Tämän palstan trolleja on siellä Discordissa ja niiden ainoa tarkoitus on kerätä sieltä haukuttavaa tänne.Kuka poisti mun viestin, jossa ihmettelin sitä, miksei discordin väki voi setviä välejään siellä ja miksi syytöksiä tullaan esittämään anononyymipalstalle. Ihan samaa kastia olette kuin ne oikeat vuotajat. Tai itse asiassa tässä onkin varmaan paras selitys. Täällä syytetään ketä vain, jotta voi itse rauhassa jatkaa muiden haukkumista ja niitä vuotoja.
Eli sinä vuotajahaukkuja oot molemmissa kompostin ja KB discord siinä tapauksessa?Pulla ja pari muuta ovat vaihtaneet nimerkkiään kompostin Discordissa. Ihan kuin se auttaisi jotakin.Se alkoholisti taitaa olla Immun sivupersoona, ainakin heillä oli yhtä tyhmät Jania loukkaavat jutut.
Onko Janin esariröykkiö vielä yhtä isp?