K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pulla ja pari muuta ovat vaihtaneet nimerkkiään kompostin Discordissa. Ihan kuin se auttaisi jotakin.🤣 Se alkoholisti taitaa olla Immun sivupersoona, ainakin heillä oli yhtä tyhmät Jania loukkaavat jutut.

Kuka poisti mun viestin, jossa ihmettelin sitä, miksei discordin väki voi setviä välejään siellä ja miksi syytöksiä tullaan esittämään anononyymipalstalle. Ihan samaa kastia olette kuin ne oikeat vuotajat. Tai itse asiassa tässä onkin varmaan paras selitys. Täällä syytetään ketä vain, jotta voi itse rauhassa jatkaa muiden haukkumista ja niitä vuotoja.

Kuka poisti mun viestin, jossa ihmettelin sitä, miksei discordin väki voi setviä välejään siellä ja miksi syytöksiä tullaan esittämään anononyymipalstalle. Ihan samaa kastia olette kuin ne oikeat vuotajat. Tai itse asiassa tässä onkin varmaan paras selitys. Täällä syytetään ketä vain, jotta voi itse rauhassa jatkaa muiden haukkumista ja niitä vuotoja.

Tämähän se olis.

Ei toi tule koskaan loppumaan. Tämän palstan trolleja on siellä Discordissa ja niiden ainoa tarkoitus on kerätä sieltä haukuttavaa tänne.

Yhteistyössä