V
vierailija
Vieras
Ja toistepäin myös.Jerellä selvä mancrush myös Lordiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja toistepäin myös.Jerellä selvä mancrush myös Lordiin.
Ei ole ennen haastatteluissa tms ollut noin vaivaantuneen ja varautuneen oloinen.Seuraa koko ajan monitorista, milloin naama näkyy. Sitten alkaa diivailu, ylielehtiminen ja nauraminen. On epävarma itsestään. Tukeutuu Käärijään. Botox poskissa ja huulissa jäykistää. Muistuttaa elävää nukkea. Pukeutumisessa on toivomisen varaa. Luonnollisuus sopisi hänelle paremmin. Thats all!
No nyt pääsin tiskeistä eroon, en minä ainakaan matki yhtään ketään, en ees mieti mitään trolleja täällä. Eihän täällä ees ole kuin yhellä nimimerkki ja sit tiän P pakottajan, ja ennustajaksi sanoi itseään joku Liedossa asuva tyyppi, jos ees oli tosissaan siinä. Tossareita ehkä joku kolme tai neljä täällä. Pölhöä ja tälläisiä huutelee useampi niistä nyt ei ainakaan voi mitään päätellä.Ei voi myöntää, et plagioi alkuperäistä trollia. Toisaalta niin teen mäkin.
Ei todellakaan ole, eikä toistekaan päin, toi oli lempeää vitsailua vain. Miks pitää aina keksiä jotain tällästä.Jerellä selvä mancrush myös Lordiin.
Ei osannut jotenkin heittäytyä/eläytyä. Kuten yleensä. Ja pilke puuttui silmäkulmasta.Kasvot on niin ilmeettömät (botox), niin se varmaan vaikuttaa. Minusta ihan oli kyllä ihan oma itsensä.
Tää sun hahmosi alkaa olla kuule toistaa itseensä liikaa. Menee vähäkin mielenkiinto.No nyt pääsin tiskeistä eroon, en minä ainakaan matki yhtään ketään, en ees mieti mitään trolleja täällä. Eihän täällä ees ole kuin yhellä nimimerkki ja sit tiän P pakottajan, ja ennustajaksi sanoi itseään joku Liedossa asuva tyyppi, jos ees oli tosissaan siinä. Tossareita ehkä joku kolme tai neljä täällä. Pölhöä ja tälläisiä huutelee useampi niistä nyt ei ainakaan voi mitään päätellä.
Mitä keksiä? Selvästi on ku ihastunut pikkutyttö aina Lordin seurassa.Ei todellakaan ole, eikä toistekaan päin, toi oli lempeää vitsailua vain. Miks pitää aina keksiä jotain tällästä.
Ei kyllä ole todisteita mistään botoxista että, ja minustakin täysin oma itsensä, en ole ees saanut Erikasta mitään ihme ylipirteää kuvaa.Kasvot on niin ilmeettömät (botox), niin se varmaan vaikuttaa. Minusta ihan oli kyllä ihan oma itsensä.
Näiltä tarvitaan lisää kontenttia!!Ja toistepäin myös.
Ei minulla ole hahmoa, sinä sen sijaan oot tylsä.Tää sun hahmosi alkaa olla kuule toistaa itseensä liikaa. Menee vähäkin mielenkiinto.
No nyt pääsin tiskeistä eroon, en minä ainakaan matki yhtään ketään, en ees mieti mitään trolleja täällä. Eihän täällä ees ole kuin yhellä nimimerkki ja sit tiän P pakottajan, ja ennustajaksi sanoi itseään joku Liedossa asuva tyyppi, jos ees oli tosissaan siinä. Tossareita ehkä joku kolme tai neljä täällä. Pölhöä ja tälläisiä huutelee useampi niistä nyt ei ainakaan voi mitään päätellä.
Todellakin on botoxia täynnä naama, otsa ei liiku ollenkaan.Ei kyllä ole todisteita mistään botoxista että, ja minustakin täysin oma itsensä, en ole ees saanut Erikasta mitään ihme ylipirteää kuvaa.
Joku täällä just sano et olet ominut sen keksimän hahmon.Ei minulla ole hahmoa, sinä sen sijaan oot tylsä.
Ei minulla ole hahmoa, sinä sen sijaan oot tylsä.
Eihän tukeutunut K:hon, sinun fanitusharhat rupee menemään hiukan liian pitkälle, Erika on ihana.Seuraa koko ajan monitorista, milloin naama näkyy. Sitten alkaa diivailu, ylielehtiminen ja nauraminen. On epävarma itsestään. Tukeutuu Käärijään. Botox poskissa ja huulissa jäykistää. Muistuttaa elävää nukkea. Pukeutumisessa on toivomisen varaa. Luonnollisuus sopisi hänelle paremmin. Thats all!
No onhan, otsa täysin liikkumaton vaikka hymyilee/nauraa ja poskipäät myös.Ei kyllä ole todisteita mistään botoxista että, ja minustakin täysin oma itsensä, en ole ees saanut Erikasta mitään ihme ylipirteää kuvaa.
Ei botox ole lobotomia.Todellakin on botoxia täynnä naama, otsa ei liiku ollenkaan.
Olet selvästi tullut äitiisi jo nyt.Miten Marion jaksaa, siis 80v.? Kuten Helenan Katrikin. En ymmärrä. Oma äiti lähes samaa ikää ja ihan pihalla. Miten jotkut selviää tohon ikään järjissään ja hyväkuntosina? Ja siis oma äiti ollut ihan hyvässä kunnossa jne aiemmin, mut siis ikä tehnyt tehtävänsä.
Nimenomaan Jere on kiinnostunut muista ihmisistä Auttaa esim. ensin muita ja jättää itsensä toiseksi. Näin on sanonut Jeren läheinen ystävä.Toi Elämäni biisi toi taas esiin sen tosiasian, et K ei ole juurikaan kiinnostunut muista ihmisistä. Yhtäkään biisiä ei arvannut oikein, ei edes Erikan, vaikka ovat ystäviä ja viettäneet aikaa yhdessä. Tuollaset pikkuseikat kuten lempiartisti tai lempimusa/biisit ei kiinnosta eikä jää mieleen. Kertooko se enemmän välinpitämättömyydestä vai yksinkertaisuudesta, ehkä molemmista.
Jos laittaa botoxia sibbeen niin se ei enää liiku. Ihan selvä keissi.Ei botox ole lobotomia.
Häh, minua ei sinun hahmot kiinnosta hevonhöröä, kirjoitan ihan niinku ajattelen täällä.Aloitko elämään tossari hahmoa. Creepyä.
Ei botox liity mitenkään siihen et oli tosikkoNo onhan, otsa täysin liikkumaton vaikka hymyilee/nauraa ja poskipäät myös.
Eli yksinkertainen vain sitten.Nimenomaan Jere on kiinnostunut muista ihmisistä Auttaa esim. ensin muita ja jättää itsensä toiseksi. Näin on sanonut Jeren läheinen ystävä.